Tekeekö joku kotiäiti etätyötä kotona? Millaista työtä?
Haaveissa olisi itsellänikin... VAan aika harvassa on sellaset paikat. Puhelinmyyntihommin en ala, enkä mihinkään verkostomarkkinointiin. Ideoita...
Kommentit (93)
Minulla olisi sinulle tarjota paikka Oriflame-yhteyshenkilönä.
Möisit kanssani kosmetiikkaa ja järjestäisit ystävillesi kauneusiltoja sillointällöin.
Ei kuulosta vaikealta, eihän? :)
Ja jos yhtään tykkäät meikeistä ja ihonhoidosta niin tällainen ansaitsemismahdollisuus käy ihan jo mukavasta harrastuksesta :)
Etenemismahdollisuudet on hyvät...ja työtahti juuri sellainen kuin itse haluat. Et sitoudu yhtikäs mihinkään, voi erota heti jos tuntuu siltä että homma ei luista.
Aloittaminen ei maksa mitään...myynnin mukaan saat itsellesi myyntivoittoa sekä muita mukavia etuja, kuten lomamatkoja ulkomaille.
Jos kiinnostaa niin mulle voi laittaa sähköpostia ihan milloin vain
oriflame@luukku.com
*** laitoitteko ihan vaan normaalin Visanumeron ja ne kolme vimpaa kortin takana olevaa numeroa siihen maksujuttuun? itse oon koittanut kahdella numerolla ja ei toimi ei sitten millään.. ***
siis olen koittanut kahdella eri kortilla... 114, oliko sulla Visa?
Se oli minulle yllätys, mutta niin vain toimi.
Aikaa meni ehkä noin 20 minuuttia, mutta luulen että työtahti voi nopeutua kunhan ensin tottuupi vähäsen. Tai tietty kyselyt voivat olla erilaisia. Sähköpostiin putkahti 3 kyselyä, mutta ne 2 oli niin ufoja, että en voinut niihin vastata. Jeeeeee rahaa!
vai amerikkalaista? ajattelitko maksaa veroja Suomeen? Mitä systeemiä käytät, sitä paypal:a vai jotain muuta, miten se toimii?
Vierailija:
Aikaa meni ehkä noin 20 minuuttia, mutta luulen että työtahti voi nopeutua kunhan ensin tottuupi vähäsen. Tai tietty kyselyt voivat olla erilaisia. Sähköpostiin putkahti 3 kyselyä, mutta ne 2 oli niin ufoja, että en voinut niihin vastata. Jeeeeee rahaa!
Liityin Surveyhin kaksi viikkoa sitten, olen rekisteröitynyt yli kahteenkymmeneen firmaan. Toistaiseksi sähköpostiini on tulvinut ainoastaan kiitosviestejä jäseneksi liittymisestäni em. yrityksiin. Kerran olen päässyt kartoitukseen, josko olisin sopiva oikeaan tutkimukseen. Eli taalaakaan en ole vielä tienannut.
En kuitenkaan aio periä rahojani takaisin, menköön heräteosoksen piikkiin. Optimistina tarraudun ajatukseen, että vielä minutkin kelpuutetaan johonkin surveyhin ja sitten rahantuloa ei voi estää.
Miten rehellisiä olette olleet anatessanne rekisteröitymistietoja? Ammattini ei ole kovin yleinen, joten olisiko järkevämpää ilmoittaa ammatikseen jokin yleinen, esim. sairaanhoitaja vaikkapa ydinfyysikon sijaan ?
Samaa täälläkin pähkäillään. Mitä kyselyihin harrastuksista, mielenkiinnon kohteista, tulotasoista ym. kannaattaa vastata, jotta olisi hyvät mahdollisuudet päästä mukaan tutkimuksiin? Kerrohan Sinä, alkuperäinen Surveylainen, miten kannattaa toimia!
menin sivuille ja pitää tilata jokin kirja sieltä, eikö työtä voi aloittaa ilman mitään tilaamatta. Laittaisitko minulle meiliä asiasta, kiinnostaa kovasti maarit_pettersson@yahoo.com
siis siitä survey locator jutusta
Vierailija:
Sairaan helppoa rahaa. Samalla voin vaikka nukuttaa lastani, kun joku ällöttävä ukko runkkaa. Otan päivässä noin 10 puhelua. Yhteen puheluun menee aikaa noin 20 min.
Suurin osa äijistä haluaa vain kuulla naisen äänen toisessa päässä tai vain juttuseuraa. Mihinkään ällöttävään ei tarvi ryhtyä, muuta kuin kuunnella kun äijät vetää käteen. Easy money! Kyllä suomalaiset miehet on sitten onnettomia ja tuhlaavat älyttömiä summia rahaa vaan saadakseen runkata ; )
Kielitaidon omaaville suosittelen kokeilemaan sisällöntuotanto/käännöstöitä tarjoavaa sivustoa www.clickworker.com. Töitä tehdään täysin oman aikataulun mukaan ja missä tahansa. Työntekoon tarvitsee ainoastaan tietokoneen sekä toimivan Internet-yhteyden. Taustalla oleva yritys on saksalainen, mutta se hakee työntekijöitä maailmanlaajuisesti. Työtehtävänä voi olla esimerkiksi sisällöntuotanto sekä tiedonkeruu- tai käännöstehtävät. Varsinaisen tekstin tuottaminen tapahtuu yleensä suomeksi. Tehtävänannot ja ohjeet ovat kuitenkin pelkästään englanniksi, joten kohtalainen kielitaito vaaditaan jo siihen, että ymmärtää tehtävänannon. Valmiit tekstit menevät vielä toisten clickworkereiden hyväksyttäväksi, jonka jälkeen jokaiselle muodostuu oma ”onnistumisprosentti” sen mukaan miten hyvää tekstiä on osannut tuottaa. Jatkossa työtehtäviä tarjoutuu sen mukaan, miten hyvin on onnistunut aiemmissa tehtävissä. Mielestäni työ soveltuu parhaiten juuri lisäansioiden hankkimiseen tai osa-aikaiseen työskentelyyn. Työssä ei ole minkäänlaista takuupalkkaa vaan korvaus maksetaan sen mukaan, kuinka paljon tehtäviä ottaa vastaan. Sivustolle kirjautuminen on ilmaista, joten suosittelen ainakin kokeilemaan.
...firmaan ja maksoin 35 taalaa. Tutkiskelin ja pari päivää systeemiä ja totesin, että ei kannata. Tos pieni osa noista survey-palkkioista maksetaan rahana ja palkkio on jotain $1/kysely (jos edes kelpuutetaan joukkoon). Useimmissa kerrytetään pistetiliä, jossa kertyneillä pisteillä voi sitten " ostaa" kaikkea turhaa krääsää. Ja pisteitä pitää olla TOSI paljon ennen kuin mitään saat. Tai sitten pääset mukaan tietyn rahasumman arvontaan, kun ensin vastailet innokkaasti kuukauden ajan kyselyihin ja mukanahan on miljoonia ihmisiä, joten voittomahdollisuus on pieni...
Helppoa tai nopeaa rahan/romun tuloa tuo homma ei ainakaan ole.
Päätin itse pyytää liittymismaksuni pois ja erosin koko systeemistä. Roskapostia tulee edelleen sairaasti.