Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö joku kotiäiti etätyötä kotona? Millaista työtä?

Vierailija
02.08.2005 |

Haaveissa olisi itsellänikin... VAan aika harvassa on sellaset paikat. Puhelinmyyntihommin en ala, enkä mihinkään verkostomarkkinointiin. Ideoita...

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin epäilytti silloin alussa, mutta sitten ajattelin, että aloitusmaksu on vain 30 dollaria. Jos tulen huijatuksi, niin ei maailmani yhteen 30 dollariin kaadu - eikä kaatunutkaan, vaan päinvastoin!!! Luottokorttihan on siitä turvallinen, että jos sinulta veloitetaan jotain väärin, niin soitto vaan Luottokuntaan ja he kyllä selvittävät ja fixaavat asian.

Vierailija
42/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä IHMEEN numerosarja tai muu merkkirivi siiihen Surveyn sivulle on naputettava? Älkää pitäkö hullua jännityksessä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaakohan sähköpostin .net-pääte. Josko ne siellä Ameriikassa ajattelevat meikäläisen olevan niin köyhästä maasta, ettei minusta ole aktiiviseksi kuluttajaksi ja siksi olen epäkelpo vastaaja...

Vierailija
44/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.freeworldsurveys.com/ näitä löytyy vaikka kuinka googlettamalla.

Vierailija
45/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta muista vastaavista firmoista, mutta Survey Locatoriin olen ollut tyytyväinen. On luotettava firma.

Vierailija
46/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vaiheessa kannattaa laittaa jenkki zip code, myöhemmin voi laittaa oikean postinumeron.

KYSYMYS: Minkä firmojen listoille kannattaa rekisteröityä?? Noitahan on miljoona ja monet niistä ARPOVAT palkkioita eli ei suinkaan ole varmaa, että saa maksun.

Minulla on PayPal - miten löydän sitä käyttävät firmat?

Aika sekavaa ainakin alku tuntuu olevan... on tietty myöhäkin eli pitää varmaan virkeämpänä jatkaa.

Mutta jos sinä, joka tunnet jo systeemin, voisit antaa pari vinkkiä, miten edetä ja minne noista ekisteröityä.

KIITOS! :)

Vierailija
47/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö rekisteröityä etukäteen saadakseen pyyntöjä/voidakseen osallistua kyselyihin?

Tuleeko sähköpostitse pyyntöjä osallistua kyselyyn?

Vai pitääkö itse etsiä kyselyt?

Vierailija
48/93 |
08.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/93 |
09.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
50/93 |
09.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäsenmaksun jälkeen ekoja kysymyksiä on odoteltava sähköpostiin?

Osatko sanoa, minkä verran verottaja vie Suomessa tästä työstä?

Vierailija
51/93 |
09.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jäsenmaksun jälkeen ekoja kysymyksiä on odoteltava sähköpostiin?

Osatko sanoa, minkä verran verottaja vie Suomessa tästä työstä?

Vierailija
52/93 |
09.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin rekisteröidyin erään firman sivuilla, ja esitiedoissa vaadittiin myös puhnroa. Firmasta otetaan kuulemma yhteyttä parin vuorokauden sisällä. Että kieli poskessa ja käsi luurilla täällä odotetaan(ko)?

Skeptikkona epäilin maksaa liittymismaksua, mutta taitaa kuitenkin olla ihan ok juttu...

Vierailija
53/93 |
09.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä henkilö, päästä jo meidät rahapulassa kärvistelevät ihmiset piinasta ja kerro KAIKKI mahdollinen mieleentuleva tästä Surveylocaterista!

Eli miten asiassa edetään maksun jälkeen. Pitääkö luottokortti mahdollisesti kuolettaa, vai voiko jo haaveilla Bahaman-matkasta?

Näin äitinä kiinnostaa tietää, miten saat aikasi riittämään kysymyksiin vastaamiseen, onko sinulla jokin tietty strategia?

Vierailija
54/93 |
10.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voi hyvä henkilö, päästä jo meidät rahapulassa kärvistelevät ihmiset piinasta ja kerro KAIKKI mahdollinen mieleentuleva tästä Surveylocaterista!

Eli miten asiassa edetään maksun jälkeen. Pitääkö luottokortti mahdollisesti kuolettaa, vai voiko jo haaveilla Bahaman-matkasta?

Näin äitinä kiinnostaa tietää, miten saat aikasi riittämään kysymyksiin vastaamiseen, onko sinulla jokin tietty strategia?

Vierailija
55/93 |
10.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostais tämä kanssa.

Vierailija:

Eka vaiheessa kannattaa laittaa jenkki zip code, myöhemmin voi laittaa oikean postinumeron.

KYSYMYS: Minkä firmojen listoille kannattaa rekisteröityä?? Noitahan on miljoona ja monet niistä ARPOVAT palkkioita eli ei suinkaan ole varmaa, että saa maksun.

Minulla on PayPal - miten löydän sitä käyttävät firmat?

Aika sekavaa ainakin alku tuntuu olevan... on tietty myöhäkin eli pitää varmaan virkeämpänä jatkaa.

Mutta jos sinä, joka tunnet jo systeemin, voisit antaa pari vinkkiä, miten edetä ja minne noista ekisteröityä.

KIITOS! :)

Vierailija
56/93 |
11.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on surveyhin liitytty, mutta mistä sihä RAHAA saa? En halua lahjakortteja sinne enkä tänne, vaan RAHAA. Olisitko niin kiltti, että vinkkaisit mihin rekisteröityä... :-)

Vierailija
57/93 |
11.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaa tämä.

Vierailija:

Täälläkin on surveyhin liitytty, mutta mistä sihä RAHAA saa? En halua lahjakortteja sinne enkä tänne, vaan RAHAA. Olisitko niin kiltti, että vinkkaisit mihin rekisteröityä... :-)

Vierailija
58/93 |
11.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan valitset sinua kiinnostavat+katsot siinä vaiheessa miten yritys maksaa pakan. Eli rekisteröidy kaikkiin mahdollisiin.

Vierailija
59/93 |
12.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka suuri mahdollisuus on päästä mukaan tutkimukseen, kun asun täällä periferiassa eli Itä-Suomessa. Tokkopa olen kovinkaan kiinnostava tutkimuskohde Jenkkivinkkelistä katsottuna...

Vierailija
60/93 |
12.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka firma on lanseeraamassa uuden kännykkämallin (Motorola) ja haluavat kysellä siitä, taikka halutaan markkinatutkimus hajuvesien käytöstä tai suihkusaippuasta...vain muutaman esimerkin mainitakseni.

Niin ja ravintolat haluavat kuulla aina asiakkaiden kokemuksia muista ravintoloista/kilpailijoista. Franchasing-ketjut ehkä mittaavat kuinka hyvin ketju on kopioitunut maasta toiseen......onhan noita kohteita ja tutkittavia asioita!

Ethän tietenkää vastaa kyselyihin, jossa kysytään mitä mieltä olet Targetista (Usalainen hypermarketketju).