Tekeekö joku kotiäiti etätyötä kotona? Millaista työtä?
Haaveissa olisi itsellänikin... VAan aika harvassa on sellaset paikat. Puhelinmyyntihommin en ala, enkä mihinkään verkostomarkkinointiin. Ideoita...
Kommentit (93)
Laitoitteko tilinumeron suomalaiseen pankkiin vai miten toimitte? Miten jenkkilästä saa avattua tilin?
Olen kirjautunut kymmeniin firmoihin ja jännittyneenä odotelen, josko pääsisin vastailemaan kyselyihin. PayPal-tiliä en uskaltanut avat, sillä en tiedä toimiiko se Suomessa. Kai taaloina maksettavan shekin voi vaihtaa euroihin, paljonkohan pankki velottaa siitä? Koska olette saaneet ekat tutkimuksenne, eli päässeet tienaamaan? Tuntuu koko ajan vähän liian hyvältä ollakseen totta, entä jos mua ei koskaan kelpuutetakkaan mihinkään ryhmään...
kun PALKKAtilini ei ollut siellä. No oma pankkinini Aktia taas teki sen mukisematta, oli ihan ok vaihtokulut (heittona jotain 5-10 euroa, en tarkkaan muista). Nordeassa vaihtokulut olivat tosi isot, tietty prosentti vaihdettavan shekin summasta, ihan hanurista koko juttu siellä.
Vierailija:
Olen kirjautunut kymmeniin firmoihin ja jännittyneenä odotelen, josko pääsisin vastailemaan kyselyihin. PayPal-tiliä en uskaltanut avat, sillä en tiedä toimiiko se Suomessa. Kai taaloina maksettavan shekin voi vaihtaa euroihin, paljonkohan pankki velottaa siitä? Koska olette saaneet ekat tutkimuksenne, eli päässeet tienaamaan? Tuntuu koko ajan vähän liian hyvältä ollakseen totta, entä jos mua ei koskaan kelpuutetakkaan mihinkään ryhmään...
ollakseen totta (=paljon rahaa helpolla ja kivalla tavalla), se aika suurella todennäköisyydellä on sitä. Olkaa siis todella varovaisia ja skeptisiä, etenkin kun pyydetään TYÖNTEKEMISESTÄ jotain liittymismaksuja tai etumaksuja.
Muutama varoituksen sana surveylocatorista:
Tehkää ehdottomasti oma e-mail näille, roskapostia pukkaa niin ettei perässä pysy.
Jos tulee virusvaroitus jossain vaiheessa kun olet ilmottautumassa johonkin kyselyfirmaan, niin usko sitä ja lopeta yhteys. Minä, torvi, kumosin varoituksen.... No, pöpö saatiin työn kanssa pois, mutta se oli sitä sorttia että nettiin ei koneella päässyt ennen kuin kunnon putsaus tehtiin. Ilmeisesti kone kaapattiin roskapostitehtaaksi. En toki voi olla vieläkään varma siitä etteikö kone lähetä viestejä tietämättäni, mutta nyt se ainakin toimii.
Missä olet, sinä ap survis? Kerro jo, miten saadaan tienattua!
...koska en saanut hieman vajaassa kuudessa viikossa kuin sellaisia kutsuja, joihin en voinut osallistua. Kutsut ja niiden palkinnot oli tarkoitettu vain yhdysvaltalaisille, vaikka rekisteröidyin sellaisiin, jotka muka sopivat kaikille.
Muutamasta firmasta tulee kutsuja polleihin.
Rahat luvattiin palauttaa heti, en ole vielä katsonut onko ne palautettu.
Firma oli Survey Scout, ihan sama hinta ja sama systeemi kuin Survey Locatorilla.
...että polleista ei makseta mitään. Penniäkään en siis kuudessa viikossa tienannut. Jotain tavarakyselyjä olisi ollut, mutta niissäkin tavarapalkiinnot oli rajattu vain niille, jotka asuivat pysyvästi Yhdysvalloissa tai Englannissa.
Tuhlatkaa ne rahat mielummin vaikka ruokaan jos kerta olette niin " köyhiä" että pitää etsiä helppoa ansaitsemiskeinoa..
Minä ainakin olen tienannut kivasti lisätuloja Surveylocatorissa. Kyllä se mennen tullen pullojen keruun voittaa...Olen ollut jäsen jo pidempään ja sopii minulle.
Sairaan helppoa rahaa. Samalla voin vaikka nukuttaa lastani, kun joku ällöttävä ukko runkkaa. Otan päivässä noin 10 puhelua. Yhteen puheluun menee aikaa noin 20 min.
Tästä blogista löytyy tosi monia mahdollisuuksia työntekoon kotoa käsin, suosittelen! http://www.kaunispaiva.net/tienaakotona
Mä teen, myyn tavaraa eteenpäin vähän kalliimmalla
Mä olen PartyLite -konsultti, tienaan n.300-400e/kk. Lisäksi se on tosi kivaa hommaa, saat itte päättää aikataulusi, työtahtisi yms. Ja esittelyt ei kestä kauaa..
laitoitteko ihan vaan normaalin Visanumeron ja ne kolme vimpaa kortin takana olevaa numeroa siihen maksujuttuun? itse oon koittanut kahdella numerolla ja ei toimi ei sitten millään...
mutta en onnistunut laittamaan kortin numeroa, sanoi että " unnable to autorized" . Nyt tuntuu että on vedetty nenästä, ja että sieltä tulee kallis lasku... Onko joku muu päässyt eteenpäin tuosta kohdasta?