Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö joku kotiäiti etätyötä kotona? Millaista työtä?

Vierailija
02.08.2005 |

Haaveissa olisi itsellänikin... VAan aika harvassa on sellaset paikat. Puhelinmyyntihommin en ala, enkä mihinkään verkostomarkkinointiin. Ideoita...

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
02.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro!en niin tiedä noista etätöistä,mutta itse olen lähdössä

tekemään lastenhoitotyötä toiseen perheeseen niin että oma

lapseni on päivät mukanani......

Vierailija
2/93 |
02.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa rahaa ja tosi hauskaankin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
02.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuommoiseen pääsee mukaan?

ei ap

Vierailija
4/93 |
02.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostais oikein mukavalta.Haluiskohan ne lisää työvoimaa ;D

Vierailija
5/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä tätä mistä päin maailmaa hyvänsä. Sinulla täytyy olla kuitenkin riittävä kielitaito, sillä gallupit ja kuluttajatutkimukset ovat englanniksi.

Itse teen töitä noin 10 tuntia viikossa ja paljonkohan tienaisin....hm.... ehkä keskimäärin joku 300-400 egee/viikko. Kuussa ehkä joku tonni.

Vierailija
6/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaukselta, mutta ihan uteliaisuudesta. Ottaako joku sinuun yhteyttä ja laittaa kyselyitä vai joudutko sinä kirjoittelemaan jonnekkin? Oletko maksanut heille päin?

Vierailija
7/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon?

Vierailija
8/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin just tuota surveylocatoria... mikäs siihen " zipcode" -kohdalle pitäis laittaa, eikös se ole niinku postinumero? ei kuitenkaan suomalainen postinumero kelpaa.. uteliaisuudesta vaan yritin kattoo millanen palvelu se on..

Vierailija
9/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä jo lukee se kohta että ZIPCODE:________ ja tohon pitäis sitten laittaa se " koodi" , miten sen siitä voi pois jättää?? nythän tää meni säätämiseksi! =D

Vierailija
10/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä teen päätoimisesti käännöstöitä pelkästään kotoa käsin. Tosi hyvin on ollut hommia ja parasta tässä on että ITSE saan täysin päättää mitä ja koska ja kuinka paljon mä teen:). Vapaata otan kun mulle passaa.

Vierailija
11/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, koska sitähän voisi tehdä myös ulkomailta? Mitä kirjoitat ja paljonko siitä maksetaan?

Vierailija
12/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mulla onnistui laittamalla zip- kohtaan suomalainen postinumero.

Vierailija
13/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo.

Vierailija
14/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla saat rahat tilille? Kannattaako? Paljonko jouduit maksamaan?

Olisin kiinnostunut

Vierailija
15/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä teen päikkäriaikaan ja silloin kun mies on kotona.

Vierailija
16/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan tehnyt samoja hommia työpaikalla tosin aika yksin ja lasten syntymän jälkeen en ole työpaikalle palannut, vaan tehnyt kotoa käsin.

En suosittele kenellekään 100% etätyötä - 12 v kokemuksella ;) Vähintään 1 päivä / viikko pitäisi päästä " tuulettumaan" työpaikalle ja haistelemaan tuulia, missä mennään siis.

Vierailija
17/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko tarkemmin mitä tämä työ on? Onko se vastausten ruksimista vai kirjoitatko myös " kokemuksiasi" englanniksi? Tuleeko tehtävät sähköpostiin vaiko kotiin postitse? Saatko jotain tuotteita kotiin arvosteltavaksesi vai netin kauttako arvostelet ulkopuolisia asioita?

Kerro mitä työ sisältää? Kiinnostaa!

Vierailija
18/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai virallisesti monimuoto-opettaja, eli pidän myös silloin tällöin lähitunteja eräässä aikuisoppilaitoksessa. Eli korjaan tenttejä ja esseitä.

Minä olen tosin auskultoinut opettajaksi, mutta eri instituutit kyllä palkkaavat opettajiksi myös henkilöitä ilman opettajan pätevyyttä. Jos vain on vankka työelämäosaaminen joltain alalta.

Vierailija
19/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yhteydessä asiakkaiden tietojärjestelmiin ja teen osan töistä siellä, virallisesti teen tuotekehitystä, mutta kaikki muu tulee päälle.

Vierailija
20/93 |
03.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ne ovat pääasiassa rastitustehtäviä (esim. valitse sinua kuvaava vaihtoehto 6:sta vaihtoehdosta). Lisäksi kyselyissä on usein 2-3 avointa kysymystä, jonne vastaat sitten itse vapaamuotoisesti. Niin ja englanniksi tietty kaikki, joten kielitaitoa kyllä tarvii.

Kyselylomakkeet tulevat sähköpostilla ja voit vastata niihin itse haluamanasi ajankohtana, mutta tietty takaraja annetaan esim. vastausta pyydetään 2 viikon sisällä. Kaikkiin saamiisi kyselyihin ei ole pakko vastata, vaan valitset sinulle sopivimmat ja kiinnostavimmat.

Maksuina tuli ainoastaan liittymismaksu (olikohan jotain 30 dollaria??). Palkka maksetaan tilille. Minulla on pankkitili Citybankissa Amerikassa (Nordean yhteistyökumppani) ihan tätä työtä varten, mutta käsittääkseni palkan saa pyydettyä myös suomalaiselle pankkitilille. Kaikki gallupin pyytäjät eivät maksa palkkaa käteisenä, vaan osa mm. lahjakorttina Amazon.comiin tai jonnekin jenkkimarkettiin. Kannattaa kysellä, mitkä firmat maksavat rahana ja keskittää vastaaminen niihin mikäli mahdollista. Että sellaista...