Voiko mies katsella naista vaikka maailman tappiin asti ilman että tekee mitään aloitteita? Nähdään siis päivittäin töissä, emme tunne
Kommentit (15)
Voi. Ei nykypäivänä kannata tehdä aloitetta. #meetoo ja #nykyfeminismi
Voi. Katso kumminkin varuilta, ettei käsi käy pöydän alla.
Kunhan aikansa kuluksi katselee sun hölskääviä lötjäkeutareita. Ei se tarkoita, että haluaisi käydä kahvilla, tai edes nussia sua. Saati enemmän. Pakkohan sen on johonkin katsoa. Olet niin iso, että viet suuren tilan näkökentästä. Laihdutapas.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan aikansa kuluksi katselee sun hölskääviä lötjäkeutareita. Ei se tarkoita, että haluaisi käydä kahvilla, tai edes nussia sua. Saati enemmän. Pakkohan sen on johonkin katsoa. Olet niin iso, että viet suuren tilan näkökentästä. Laihdutapas.
No ei. Tämä on ihan selvää tuijottamista mutta olen miettinyt motivaatiota kun jatkunut jo useamman kuukauden. Tulee välillä esim. samaan hissiinkin vähän liian lähelle mutta ei sielläkään avaa keskustelua tms. En tiedä pitäisikö olla hyvillään vai huolissaan jo...
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Komeana miehenä voi katsoa mihinkään kun ties millaiset tursakkeet kuulevat kirkonkellojen etäisen pauhun.
Vääränlaisista aloitteista voi tosiaan joutua leivättömän pöydän ääreen. Harkitsisin tarkasti...
Onhan tuo aika ahdistavaa, jos joku tuijottelee jatkuvasti maailmantappiin asti
Ei, jos on kaunis ulkomaalainen nainen. Kaikki miehet haluavat sellaisen.
Itse aikoinaan tein näin. Saa nainen tehdä aloitteen, koska aina, kun itse tein niin tulin nolatuksi. En voi ymmärtää mitä mielihyvää siitä saa. Itseni mielestä kannatti
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut niitä ja paljon helpompi on olla suomalaisen kanssa. Itseasiassa mitä enemmän niiden kanssa olin sitä varmempi olin että haluan suomalaisen naisen.
Eihän se normaalia ole.Et sinäkään halua oman miehesi toljottamaan tiettyä naista töissä.
Kyllä voi. Naiset ovat niin kovia antamaan pakkeja ettei kannata. Sitäpaitsi mies saattaa olla järkevä ja ymmärtää, ettei omaa kynää pidä toimiston musteeseen kastaa. Tulee paskaa niskaan jos rakkaus ei kukoistakaan. Työ ja henkkoht elämä erikseen.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan
Kaikki halua ulkomaalaista
Ihan helposti voi, vaikka vuosikymmenen tai useamman.