Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
601/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä olen laulanut NAPAKIVEN PÄÄLLÄ.. ja luullut, että on olemassa NAPAKIVI! :D Nyt lopetan tän ketjun lukemisen, tässähän huomaa olevansa ihan sivistymätön!!

Siis eikö se olekaan RAPAKIVI? Kaikkea tässä selviää....

Vierailija
602/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina 25 vuotiaaks asti se oli jänis, kunnes niitten mainos tuli telkkarist, ja ihmettelin, et miks toi jänis hakkaa noit korvii hassusti yhteen....!? Ja siis tosiaan ei ees toi nimi " rantasipi" ollu muhun sillee kolahtanu, et oisin tajunnu, et se on niinku lintu!

Kyllä minä olen sen aina jäniksenä pitänyt ja niin meillä kaikki muutkin. Ja siitä uskosta ei luovuta, niih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon edelleenkin sitä mieltä, että se olis paljon fiksumpi laulun sanoitus tässä tilanteessa kuin Glendoora! Pitäisköhän soittaa Ville V:lle että vaihtaa sanoituksen näin jälkikäteen?

Sanat ovat Saukin. Laulua ovat esittäneet mm. Badding ja Olavi Virta.

Vierailija
604/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan päästä kehumaan, että on joskus asunut/asuu siellä, mistä O on kotoisin. Huvittavaa :)

T: Kääntäjä, joka voi arkipuheessa aivan hyvin sanoa "Oprahin", kun se nyt vain sattuu suomeen aika paljon paremmin istumaan.

Sitten asiaan: Itse olen oppinut av:ltä, miten ananas kasvaa. En ollut tätä koskaan edes pohtinut ennen kuin bongasin tiedon palstalta :)

Vierailija
605/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi hauskoja, ja osa paljastaa vielä lisää omasta tietämättömyydestään "vahingossa", kuten tuo Ikkunaprinsessa-kappale. Olin pudota tuolilta, Ville Valon sanat, just just, tuollaisiahan ne Valon sanoitukset on... Kiitos nauruista!

Vierailija
606/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maito tulee nännistä vain yhdestä reiästä vrt. tuttipullo. olikin ylläri kun sain ekan lapsen, että tätähän ruutaa monesta reiästä moneen suuntaan :)

siis nännipihan "nypyköistäkin" tulee maitoa, jos puristaa :D

Vierailija
607/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maito tulee nännistä vain yhdestä reiästä vrt. tuttipullo. olikin ylläri kun sain ekan lapsen, että tätähän ruutaa monesta reiästä moneen suuntaan :)

siis nännipihan "nypyköistäkin" tulee maitoa, jos puristaa :D

siis nännistäkin useasta kohtaa, mutta puristaessa nännipihastakin ;D

Vierailija
608/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä vieläkään että milloin imurin suutinosassa olevia harjaksia käytetään. Siis niitä jotka painetaan jalalla päälle ja pois.

Harjasten ollessa ulkona imuroidaan lattiaa. Kun harjakset ovat sisällä, imuroidaan mattoa. Harjakset pehmentävät sitä lattialla imurointia, muutoin raapii ikävästi. Liukuukin paremmin.

p.s. kiva, että ketjun joku nosti

Olen siivoustyötäkin tehnyt, mutta tämä on käsitykseni. Jos joskus unohtaa ottaa harjakset sisään, niin imuri tökkäisee aika pahasti mattoon. Kerran imuroin imurilla, jossa suuttimen metalliosa roikkui jotenkin. Lattiaan tuli paha jälki, kun harjakset ei olleet pehmentämässä.

Mutta oikeasti, korjatkaa, jos olen väärässä. Ja miten muut imuroi?

Oikeassa olet!

mutta poikkeus vahvistaa säännön:

Eli minäkin imuroin lattialla niin, että harjakset pehmentävät ja useimmat matot niin, että harjakset ovat sisällä, MUTTA villanukkamatto onkin parasta imuroida niin, että harjakset ovat ulkona. Näin koiran- ja muut karvat lähtevät kaikkein parhaiten matosta. Imuri ei tietenkään liu'u maton päällä kevyesti, vaan täytyy keskittyä pieneen alueeseen kerrallaan.

Vierailija
609/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina 25 vuotiaaks asti se oli jänis, kunnes niitten mainos tuli telkkarist, ja ihmettelin, et miks toi jänis hakkaa noit korvii hassusti yhteen....!? Ja siis tosiaan ei ees toi nimi " rantasipi" ollu muhun sillee kolahtanu, et oisin tajunnu, et se on niinku lintu!

Kyllä minä olen sen aina jäniksenä pitänyt ja niin meillä kaikki muutkin. Ja siitä uskosta ei luovuta, niih!

pienenä 70-luvulla, että Rantasipi-hotellit on jotain epämääräisiä seksipaikkoja kun niillä on samantapainen merkki kuin Playboy bunny:D

Vierailija
610/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulin siis vielä parikymppisenä, että ounin on kaasupolkimen joku slangiversio. Ja tämä siitä syystä, että Jyväskylän rallin aikoihin radiossa toitotettiin, miten autot ajavat ounin pohjassa.

Hitsin hitsi, jälkeenpäin selvisikin, että siellä on paikka nimeltä Ouninpohja...

Vierailija
611/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit ovat ihmisryhmä, siis yksi " rotu" . Heistä kaikki eivät ole somalialaisia, koska he kaikki eivät ole kotoisin Somaliasta. Somaleita on myös esim. Etipopian ja Eritrean alueilla.

Somali on myös kissarotu. Onhan arabikin hevosrotu.

Somalin kielelläkin (huom! somalin kieli, ei somalian kieli) he ovat somali (soomaali).

Vierailija
612/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lappilaiset ovat ihmisiä jotka asuvat Lapissa.

Vierailija
613/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näyttävät puhuvan koppakuoriaisista. Mitään koPPakuoriaisia ei ole olemassakaan, vaan ne ovat koVakuoriaisia.

Vierailija
614/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen on ihminen, joka luulee Ikkunaprinsessaa Ville Valon sanoituksiksi? 15 v? Tämä on käsittämättömin juttu mitä tässä ketjussa on ollut.

Vierailija
615/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kolmekymppisenä että seksiä voi joskus oikeasti haluta niin paljon ettei pysty keskittymään mihinkään muuhun ja se näkyy naamastakin:D Olin tietysti kuullut tästä mutta en oikein uskonut ennenkuin koin itse.

Vierailija
616/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin vasta 25-vuotiaana että kun sanotaan än, yy, tee - nyt, siinä sanotaan ne kirjaimet N-Y-T...

Olenhan mä vaan koko lapsuuteni sitä toitottanut. xD

Vierailija
617/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 26 vuotias, kun ihmettelin vielä kaverille, että mistä ne teinit sitä pussikaljaa ostaa kun en oo kaupoissa nähnyt kaljaa pusseihin pakattuna myytävän. Kyl nolotti kun tajusin tyhmyteni....

Vierailija
618/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kolmekymppisenä että seksiä voi joskus oikeasti haluta niin paljon ettei pysty keskittymään mihinkään muuhun ja se näkyy naamastakin:D Olin tietysti kuullut tästä mutta en oikein uskonut ennenkuin koin itse.

että mä luulin kanssa yli kolmekymppiseksi että ihmiset vaan liioittelee seksikokemusten suuruutta. Sitten vasta kun tuli itselle voimakkaampia haluja niin tajusin että on sellaista olemassa. Ennen kolmeakymmentä ajattelin että seksuaalisuus on aika pikku juttu ihmisessä.

Vierailija
619/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa ravintoloissa ja kaupassa "häränliha" on oikeasti härkää. mulle on valaistu, että ihan naudanlihaa on. en siksi tilaa rafloista sun muista enää koskaan härkää, kun koen tulleen viilatuksi linssiin.

olen ehkä lapsellinen :D

Vierailija
620/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissareikä ei ole samassa paikassa kuin emätin. Se on siis ihan oma aukkonsa. En meinannut sellaista alapäästäni löytää, mutta palstan avustuksella peilin avulla löysin. Joo, ja synnyttänyt olen.

luuli, että pissa tulee emättimestä. Olin ihan hämmästynyt, että miten voi olla, että noin fiksu ja vielä DI ei tuollaista tiedä. Hän oli ranskalainen, joten oletin syynä olevan sikäläisen koulujärjestelmän. Mutta näköjään ei ollutkaan. :D

Omasta mielestäni olen tiennyt jo pikkulapsena, että pissa tulee aika edestä. Emättimen sijaintikin taisi selvitä jo kauan ennen kuukautisten alkua, vaikken sitä itseltäni bongannutkaan (enkä edes etsinyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi