Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
621/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näyttävät puhuvan koppakuoriaisista. Mitään koPPakuoriaisia ei ole olemassakaan, vaan ne ovat koVakuoriaisia.

Koppakuoriainen on kyllä ihan kansanomainen sana kovakuoriaiselle.

Vierailija
622/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette varmaan kuullut sanonnan vanhat vihreät kun joku ajaa keltaisia päin?? no mä oon aina luullu et se on joku vanha juttu siis että ennen ei ois ollu ku vihreä ja punainen valo ja siksi sitten sanottas että ajoi vanhoilla vihreillä... arvatkaapa repeskö ukko kun selitin sille tohkeissani tuota! ja ikää 23. ja minulla ei oo hajuakaan missä vesimeloni ja ananas kasvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain vasta tutustuttuani mieheeni vajaa 3 vuotta sitten tietää et makaronit pitää keittää ennen makaronilaatikon tekoa.Kerran olin aikasemmin tehnyt ja jäi siihen kun maistu niin karmealle.

Oisko oikein ohje Myllyn paras makarooni-pussissa...

Sen ohjeen kun luin, niin en enää keittänyt makarooneja ennen uunin laittamista.

Valmis laatikko muistuttaa paljon kouluaikoijen vastaava....

Vierailija
624/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kolmekymppisenä että seksiä voi joskus oikeasti haluta niin paljon ettei pysty keskittymään mihinkään muuhun ja se näkyy naamastakin:D Olin tietysti kuullut tästä mutta en oikein uskonut ennenkuin koin itse.

että mä luulin kanssa yli kolmekymppiseksi että ihmiset vaan liioittelee seksikokemusten suuruutta. Sitten vasta kun tuli itselle voimakkaampia haluja niin tajusin että on sellaista olemassa. Ennen kolmeakymmentä ajattelin että seksuaalisuus on aika pikku juttu ihmisessä.

Komppaan edellisiä! Ihan eri maailmaan siirryin seksielämässä n.35v. Nuorena luulin että seksi on vain "ihan kivaa" vrt. vaikka jätskin syöminen :D

Vierailija
625/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä olen laulanut NAPAKIVEN PÄÄLLÄ.. ja luullut, että on olemassa NAPAKIVI! :D Nyt lopetan tän ketjun lukemisen, tässähän huomaa olevansa ihan sivistymätön!!

Siis eikö se olekaan RAPAKIVI? Kaikkea tässä selviää....

..ja siis tarkoittaa ettei osaa uida kuin mahallaan siten että mahan alla on kivi ja siinä esittää uimista.

tsuida duida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla? napa kivenpäällä.

Vierailija
626/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi ollessani lukioikäinen, että meille pihalle tulee terijoen salava. Luulin, että äidilleni tulee joku vieras virosta, jonka nimi on Salava Terijoki :-).

Vierailija
627/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen tupakoi,

Atatürk Glasumoi,

asuu turkissa.

Ja sen lapset ilakoi

turkin nurkissa.

Atatürkin ukilla

sekä ristilukilla

on ikioma leipomo turkin hihassa.

Ja ukin mopo seisoo hihan pihassa.

Pelimanni soita, soita, soita,

neitoset jo palmikoita

kukin koristaa.

Turkkiin kohta koita, koita, koita

saapuu pitkin maailmoita,

mansikoita, piirakoita on

tupa tulvillaan.

Turkissa nyt viulut soi

Atatürk Glasumoin

tytöt vihitään.

Vieraat kaikki karkeloi,

häitä vietetään.

Ulsterista sulhaset,

Jevgeo ja Mimoset,

kuvankauniit kaksoset

ovat kotoisin.

Uljaita kasakoita tietty kumpikin.

Glasumovin nuorikoita

viedään miehelään.

Näissä häissä koita, koita, koita

lentää pitkin naulakoita,

maljakoita, valjakoita on

tupa tulvillaan.

Turkkilainen tupakoi

Atatürk Glasumoi

melkein liikuttuu.

Sulhoin äiti tarinoi

alla vaatepuun.

Esikoiden aikana

muinaisessa Roomassa

oli meidän väkemme

suurta sukua:

ne palatsissa järsi Neron pukua.

Glasumovin nuorikoita

viedään miehelään.

lentää pitkin naulakoita,

vesikoita, karjakoita on

tupa tulvillaan.

Turkkilaisen tupakoin

Atatürk Glasumoin

tyttäret jo on

kukitettu neilikoin

turkin vuoriston.

Aamukoikin kohoaa

portaille, ja vilkuttaa,

kohta kahta neitosta viedään onnelaan.

Jos ukki sulhasille lainaa mopoaan.

Glasumovin nuorikoita viedään miehelään.

pyörii pitkin koivikoita,

mustikoita, puolukoita on

tienoo tulvillaan.

Vierailija
628/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa riitti tässä kohtaa lukea vain puoliväliin asti, pitänee illalla jatkaa. Kannan tässä myös oman korteni kekoon:

En tiennyt vielä muutama vuosi sitten, että bensan tulo katkeaa automaattisesti kun tankki tulee täyteen. Mietin aina, miten sitä uskaltaa tankata piripintaan, ettei bensa valu yli, jos mies pyysi tankkaamaan tankin täyteen. Itse otin aina varmuuden vuoksi reilusti vähemmän.

Toinen asia oli neliömäinen liikennemerkki, jossa kehotetaan ajamaan jotain tiettyä nopeutta, olin luullut, että se on nopeusrajoitusmerkki.

Vierailija
629/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin nimittäin koko lapsuuteni yhden kohdan näin: Haukkuivat toiset illoin maja kaksi pilkaten... Siis ajattelin kahdesta majasta pilkkaavan (loistavan) valoa ja ihmettelin että miksi ihmeessä se on noin kun eihän siinä ole mitään järkeä. Sitten yhtenä jouluna koin valaistumisen ja tajusin että kysehän on siitä että Petteriä pilkataan majakaksi. Ja kuulostaahan se laulu toki paljon järkevämmältä niin :)

Vierailija
630/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa ravintoloissa ja kaupassa "häränliha" on oikeasti härkää. mulle on valaistu, että ihan naudanlihaa on. en siksi tilaa rafloista sun muista enää koskaan härkää, kun koen tulleen viilatuksi linssiin.

olen ehkä lapsellinen :D

Vierailija
631/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin vasta lähempänä 3-kymppisenä, miksi auton pakkivalot on kirkkaat... (Ajokortti mulla on ollu 18v asti).

Formula 1-logo aukesi minulle myös jokunen aika sitten, että siinä on myös se F. Ennen näin siinä vain ykkösen.

Vierailija
632/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan huippuja! :D

Vierailija
633/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö muka ole oikeaa häränlihaa?

suomessa ravintoloissa ja kaupassa "häränliha" on oikeasti härkää. mulle on valaistu, että ihan naudanlihaa on. en siksi tilaa rafloista sun muista enää koskaan härkää, kun koen tulleen viilatuksi linssiin.

olen ehkä lapsellinen :D

ja kun tilaa kukkoa viinissä, saa ihan normi broileria..

Vierailija
634/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi hauskoja, ja osa paljastaa vielä lisää omasta tietämättömyydestään "vahingossa", kuten tuo Ikkunaprinsessa-kappale. Olin pudota tuolilta, Ville Valon sanat, just just, tuollaisiahan ne Valon sanoitukset on... Kiitos nauruista!

...mutta tota kuinkas menet Saukille sanojen muuttamista ehdottamaan? Kuollut ja kuopattu... kun taas VV esittää kappaletta tänäpänä, ja voisi halutessaan laulaa vaikka pendooraa. Olisi pitänyt tarkentaa tuohon alkuperäiset tekijätiedot, mut kun en tullut moista ajatelleeksi. No, hyvä kun sait naurettua ;)

Vierailija
635/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei hippulat oo kivekset!!

Hippulat oli ennen vanhaat hevosvaljakoissa olevat " jutut" jotka sitten siinä kovassa vauhdissa vinkuivat."

Eli siis selvisi noin 30sek. sitten... Ei ollut turha tämäkään päivä!

Vierailija
636/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylla ymmarra mita kehumista siina on missa asuu. Enhan mina sita ole rakentanut. Tietaakseni ihmiset ovat vapaita muuttamaan minne haluavat.

Vierailija
637/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylla ymmarra mita kehumista siina on missa asuu. Enhan mina sita ole rakentanut. Tietaakseni ihmiset ovat vapaita muuttamaan minne haluavat.

Vierailija
638/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä numeroista, siitä kai se johtuu. Joten en tiedä keskioluen hintahaarukkaa, en maitolitran hintaa enkä muista edes kuukausipalkkaani kovin tarkasti. Kun ei ole pakko muistaa. Vähän noloa se on tunnustaa, kun seurassa joskus tulee puhe hinnoista tai kun käyn kaupassa sellaisen ystävän kanssa, joka vertailee hintoja. Mä kun yleensä katson vain, mikä näyttää hyvältä ja onko mulla siihen varaa. Jos ei ole, niin unohdan sen saman tien, ja jos on varaa, ostan sen ja unohdan hinnan saman tien.

Vastaavasti olen vasta aikuisena tajunnut, että kaikki ihmiset eivät tiedä, mitä sellaiset sanat kuin "nappo" ja "rasa" tarkoittavat.

Vierailija
639/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti olen vasta aikuisena tajunnut, että kaikki ihmiset eivät tiedä, mitä sellaiset sanat kuin "nappo" ja "rasa" tarkoittavat.

Vierailija
640/669 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tota kuinkas menet Saukille sanojen muuttamista ehdottamaan? Kuollut ja kuopattu... kun taas VV esittää kappaletta tänäpänä, ja voisi halutessaan laulaa vaikka pendooraa. Olisi pitänyt tarkentaa tuohon alkuperäiset tekijätiedot, mut kun en tullut moista ajatelleeksi. No, hyvä kun sait naurettua ;)

eihän toisen tekemää kappaletta voi noin vain mennä muuttelemaan ilman lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan