Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
561/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Afrikassa ei ole tiikereitä.

Vierailija
562/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla työkaverit luuli että kanat ei muni jos ei ole kukkoa.tiedoksi kaikille harhaluuloisille että munii kyllä, tipuja vain ei munista tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
564/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta toissapäivänä, että Microsoft ei oo vaan joku keksitty sana vaan se tulee sanoista micro ja soft..

Vierailija
565/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2010 klo 10:03"]

eli " sissijuusto" on sitä " ihanaa" valkosta möhnää, jota tulee esinahan alle:) eli tää termi tulee intti-(=armeija-)pojilta, kun ne on siellä metsäleireillä peseytymättä sen 7 päivää:) ettet mee ravintolassa kyseleen sissijuustoo:D ja schindlerin lista= semmonen ukkeli kun adam(muistaakseni adam:))schindler, oli liikemies juutalaisvainojen aikaan. sillä oli lista juutalaisten nimiä, ja se valkkas siltä listalta aina työntekijöitä tehtaaseensa. sillain se sai ne pelastettua niiltä vankileireiltä. katso elokuva schindlerin lista. on tosi pitkä, mutta myös tosi hyvä&valaiseva leffa!

Ai mut tämän kirjoittja ei tainnutkaan tietää, että se on kirja josta tehty leffa.

Mä en voi tajuta muutenkaan tän ketjun kairjoittajia, voiko ihmiset olla todella näin tietämättömiä?

Schindlerin lista ei oo erityisen hyvä kirja. Tai siis romaanimainen. Tietokirja, jossa paljon huhupuheita sikinsokin. Leffa on paljon parempi, kun muodostaa yhtenäisen tarinan ja luo oikeita henkilöhahmoja.

Vierailija
566/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
567/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta pari vuotta sitten, että ihmiset ottavat aurinkoa, eivät oota sitä :DD no, olin silloin kyllä vielä alaikäinen, mutta eiköhän se tähän kategoriaan mene

Vierailija
568/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi vasta aikuisena, luin jostain, että halaukseen kuuluu vastata.

Vierailija
569/669 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
570/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen hauska vanha ketju :)

Vierailija
571/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain vasta tutustuttuani mieheeni vajaa 3 vuotta sitten tietää et makaronit pitää keittää ennen makaronilaatikon tekoa.Kerran olin aikasemmin tehnyt ja jäi siihen kun maistu niin karmealle.

Vierailija
572/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää leikata palit pois hevoselta? Miksi on ruunia?

orit ovat vaikeita käsiteltäviä ja ruunaaminen rauhoitta hevosta aika paljon.

Verrattavissa siihen miksi koirat napsitaan eunukeiksi.

Ja rauhoittuuhan ne kollikissatkin kun niiltä pallit leikataan pois.

Vierailija
573/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä vieläkään että milloin imurin suutinosassa olevia harjaksia käytetään. Siis niitä jotka painetaan jalalla päälle ja pois.

Vierailija
574/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kissat on äitejä ja koirat isiä.

Imurissa painetaan harjat alas esim.parketilla ettei vaan naarmuunnu ja matolla pois et luistaa paremmin.

Vierailija
575/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että miten siellä nyt sellaista, Japanihan on yleensä rauhallisen maan maineessa. Ystäväni katse pysähtyi, mistä tajusin ruveta miettimään, onko Oklahoma sittenkään Japanissa. USA:ssahan se on. Nuorena kääntelin saksia kädessäni ja ihmettelin veljelleni: " Nämäkin sakset on Stainlessin! Mahtaa se olla iso tehdas, melkein kaikki tämmöset tuotteet on sen tekemät" . Veljelläni oli aika riemastunut ilme. Juuri asian sanottuani tajusin, että stainless ei suinkaan ole mikään tehtaan nimi (vaan suomeksi ruostumaton.) Veljeni ihmetteli pitkään tuon jälkeen, että kas, Stainlessin sakset nämäkin, olit oikeassa. On näitä parempiakin, en vaan muista. Joskus on kiitollinen olo, kun tajuaa jotain itsestään selvää, ettei ikinä ole tullut kysyneeksi keneltäkään. Tai ettei ole ikinä paljastunut jossain anopin kanssa keskustellessa, ettei tiedä.

amerikkalaisten maantiedon osaamiselle!

Vierailija
576/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mielummin.

Vasta yli 3-kymppisenä tajusin, että minun kannattaa katsoa pikkupeilillä toisesta peilistä korvieni sisälle, sillä niissä voi olla vaikka mitä vaikkuklönttejä, joita ei itse voi millään katsomatta nähdä.

Navan muotoutuminen valkeni vasta ensimmäisen lapsen syntymän myötä. Siihen asti olin luullut, että kätilön "solmimis"taidoista riippuu, millainen napa vauvalle tulee.

En vieläkään tiedä, tuleeko kaikista toukista jotain hyönteisiä, vai onko vaan sellaisia toukkia, jotka ovat aina toukkia...

Vierailija
577/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilin että se on kala ;-) Vierailija:

Olin aina ihmetellyt mikä se sampi siinä laulussa on: " Lensi maahan enkeli, joutui SAMPI tuulta" . Sitten kun näin sen kirjoitettuna, huomasin, että siinä sanotaankin joutuisampi tuulta. Siis joutuisa ei sampi.

ja tajusin vasta vuosi sitten kolmekymppisenä. Olen aina miettinyt laulua laulaessani mikä ihme on sampituuli?

Vierailija
578/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka maasta löytyy samanlaisia typeryksiä.

Ihmettelin, että miten siellä nyt sellaista, Japanihan on yleensä rauhallisen maan maineessa. Ystäväni katse pysähtyi, mistä tajusin ruveta miettimään, onko Oklahoma sittenkään Japanissa. USA:ssahan se on. Nuorena kääntelin saksia kädessäni ja ihmettelin veljelleni: " Nämäkin sakset on Stainlessin! Mahtaa se olla iso tehdas, melkein kaikki tämmöset tuotteet on sen tekemät" . Veljelläni oli aika riemastunut ilme. Juuri asian sanottuani tajusin, että stainless ei suinkaan ole mikään tehtaan nimi (vaan suomeksi ruostumaton.) Veljeni ihmetteli pitkään tuon jälkeen, että kas, Stainlessin sakset nämäkin, olit oikeassa. On näitä parempiakin, en vaan muista. Joskus on kiitollinen olo, kun tajuaa jotain itsestään selvää, ettei ikinä ole tullut kysyneeksi keneltäkään. Tai ettei ole ikinä paljastunut jossain anopin kanssa keskustellessa, ettei tiedä.

amerikkalaisten maantiedon osaamiselle!

Vierailija
579/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tulee lyhenne pk-yritys. Toinen sana, jota olen miettinyt on lainalaisuus. Onko se lain-alaisuus vai laina-laisuus?

Vierailija
580/669 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta parinkympin tällä puolella tajusin, että "kerta kielon päälle" - sanonnasta puuttuu yksi l. Ei siis kukan päälle, vaan kiellon. (;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä