Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa, kun "Kaunis Pieni Elämä"-blogi ei päivity.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Ei mun tyyliä. Lisäksi tällä hitaalla nettiyhteydellä hankalaa lukea, kun isoa kuvia paljon. BTW, haluatko aloittaa uuen kuussivuisen ketjun, jossa haukutaan ja puolustellaan eri tavoin blogia ja sen pitäjää? Eikö niitä nyt ole ollut jo viime aikoina ihan tarpeeksi?