Lue keskustelun säännöt.
Huomenna päiväkotiin toppa- vai vaälikausihaalarit?
06.04.2010 |
Välikausihaalareja ajttelin, fleecevaatteet, housut ja paita on aina päiväkodissa varuiksi.
Mitäs te puette?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla