Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
261/650 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys ei muuten ole ihan niin tyhmä kuin miltä aluksi kuulostaa.

Jos nimittäin käyttää kumia ja tavara kunnolla märkä, niin sitä ei välttämättä tunne mistään ollaanko perillä vai missä. Vasta kun lämpö alkaa pikkuhiljaa johtua kuminkin läpi, niin tilanteen voi tuntea, mutta ihan heti siis ei välttämättä. Ilman kumia asiasta ei ole koskaan ollut epäilystäkään. (tässä suhteessa lateksi kumi ei hyvä, vaan esim. Avanti on parempi)

Vierailija
262/650 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/650 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

exällä ei kerran syystä tai toisesta ottanut kunnolla eteen; kierähti sitten selälleen makaamaan ja puoliksi itselleen ihmetteli että " mikäs sille nyt tuli - normaalistihan mä panisin vaikka kamelia.." Viikon ja tosi monta katumuksen osoitusta vaati ennenkuin pääsi uudelleen " armoihin" ...

Onneksi muut sanomiset seurustelun aikana olikin sitten ihan toista luokkaa - otti poika opikseen ;)

Vierailija
264/650 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

exällä ei kerran syystä tai toisesta ottanut kunnolla eteen; kierähti sitten selälleen makaamaan ja puoliksi itselleen ihmetteli että " mikäs sille nyt tuli - normaalistihan mä panisin vaikka kamelia.." Viikon ja tosi monta katumuksen osoitusta vaati ennenkuin pääsi uudelleen " armoihin" ...

Onneksi muut sanomiset seurustelun aikana olikin sitten ihan toista luokkaa - otti poika opikseen ;)

Vierailija
265/650 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy, otettaisko unilääkettä ja sen jälkeen: olipa hyvää unilääkettä (hauukotus).

Vierailija
266/650 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli paras..

**suuseksiä

Aktin jälkeen mies kaiveli hampaitaan : " Karva hampaankolossa!" **

Hihittelin yksikseni ton luettuani!

Meillä ei mies oo mitään möläytelly, ainakaan niin että olis jäänyt mieleen. Itsekään en sanonut, mutta.. Joskus otin mieheltä suihin ja nukahdin kesken kaiken! En ollut ees kännissä, vaan ihan vaan yksinkertasesti niin väsynyt! :D Mies muistaa siitä huomautella aina joskus. Onneksi sille osataan molemmat nauraa.

Vierailija
267/650 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin miehelle toista kierrosta ja mies tiuskasi ettei hän jaksa pitää päätään ylhäällä. (eli kun oisin halunnut sen miehen mun päälleni..) Oli kuulemma niska ihan väsynyt..

Vierailija
268/650 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken kiihkeimmän rakastelun " who' s your daddy?" ...

Eipä muakaan huvittanu enää kun tyttö esitti otsikon kysymyksen.

Vierailija
269/650 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karski humalainen mies:

- Ihanan karvainen perse!

- Ihanan karvainen vittu!

- Kuse mun suuhun, mä rakastan sua niin paljon et kuse mun suuhun

Kiltti arki pano:- Mennäänkös vähän tekeen niitä pippelispoppelis juttuja ---> ja olen heti leikissä mukana:D

Annas kun täti vähän vatkaa noita pippelispoppelis juttuja...

- Annas kun mä menen tänne vähän räpeltämään.

Aktin jälkeen loppuksi oli pakko tokaista, että sehän oli hyvin räpelletty!

Vierailija
270/650 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kuitenkaan ihan kesken hommien, mutta kun on ukolla tapana puhua unissaan. Parhaat juttunsa on unissaan kertonut... Siinä vieressä nukkui, kun alkoi sitten kertomaan miten panee jotai pleikka 2 pelin muijia! Tiiä sitten miten tollaseen suhtautuu, ootko mustis vai nauratko reppanalle, kun ei tuu koskaan tapahtumaan...

Eikä!?!!

Vierailija
271/650 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja muuten meni ihan mallikkaasti, mutta kun laukeamisen hetki miehellä vihdoin koittaa niin äijä alkaa huutaa kurkku suorana, kuin eläintä tapettais ja kouristelee oudosti. menen aivan paniikkiin ja ajattelen tietysti että nyt se sai sydärin tai aivoverenvuodon. mutta kohtaus kestää ja kestää, minä makaan miehen alla. mies lopettaa huutamisen ja tulee tajuihinsa: hän kuulemma aina huutaa niin kun tulee.

sitä seurustelusuhdetta jatkui vajaa vuosi. tuona aikana minulta kysyttiin että tiedänkö kuka siellä kerrostalossa yöt karjuu ja lopulta jaetaan ohjeita hiljaisuudesta postiluukusta. ikuinen kammo jäi että kumppani saa sydänrin alle.

juu terkut vaan teille jos miehen tunnistatte! (sitä karjumista ei voi unohtaa) ;-)

Vierailija
272/650 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku aikoina mies kyseli aina et sait sä? Ekaksi se oli söpöä sitte se rupes ottaan päähän, mä sanoin miehelle et sovitaanko että mä ilmoitan sitte ku en saa, niin ei tarvi aina kysyä :)

Vierailija
273/650 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuse mun suuhun, mä rakastan sua niin paljon et kuse mun suuhun

Vierailija
274/650 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin ihan hengästynyt, kunnon rakastelun jäljiltä.

Vierailija
275/650 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heltoilla tarkoitti minun läskireisiäni...

Vierailija
276/650 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava!

Vierailija
277/650 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ukko tuli baarista ja halusi seksiä. Mua ei olisi tippaakaan huvittanut, mutta meillä oli mennyt jo jonkin aikaa suhteessa taas hyvin ja ajattelin, että voinhan mä toisen mieliksi koittaa virittäytyä fiilikseen. Aikansa sohellettuaan ja oikeeta reikää etsittyään ukko vetäytyy yllättäen musta eroon ja älähtää " mikä helvetti tämä on?" Mä säikähdän että mikä ja kun katson, ukko pitää omaa heppiään kädessään!!! Sillon mä sanoin, että jos jatkettas hommia sitten kun herra on selvinnyt ja muisti palannut :D

Vierailija
278/650 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen juuri synnyttänyt, ja se oli ensimmäinen kerta sen jälkeen. kerroin aikasemmin täälä luetusta viestistä jossa joku kertois seksin olevan kun heiluttais patonkia rappukäytävällä synnyttämisen jälkeen.

Hän vastasi että ei

Kysyin miksi

Hän sanoi koska ei halua olla patonki rappukäytävällä

Vierailija
279/650 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka poikakaveri ekalla kerralla! mistäs minä sen tiesin, munkin eka kerta

Vierailija
280/650 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset