G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
kesken nainnin tokasi että naapurin Mairella on isot nännit.
ja se muuten loppu siihen siltä erään
N40
-Sulla on murhaavan tiukka pillu
-Saanko nuuskutella sun pillua
-Olis ihanaa kun yltäis samalla työntää kielen sun pyllyn reikään (Kun otetaan takaapäin)
Mun mieheni hokee/kyselee aina seksin aikana:
- onko hyvä?
- mitenpäin sä haluaisit?
- anna tulla vaan!
- oliks se hyvä (jokaisen orgasmini jälkeen)
ja lopulta JOKA IKINEN KERTA: monta sait?? :(
Tavallaan positiivisia juttuja (ja sinällään tykkään puhumisesta seksin aikana), mutta kun ne toistuu aina... Eikä sitä oikein halua toiselle huomauttaa, kun tarkoittaa kovin hyvää...
oltii just muutettu ja kysyin kesken seksin " ootko vieny tavaraa kellariin tänään?" tosin meiän seksi oli niin puuduttavan tylsää et ei ihme et mietin muuta,eikä ollu ees eka kerta ku olin ihan muissa maailmoissa..nykyinen,joka on siis ihan aviomies on super hyvä,eikä koskaa oo tullu mitää mielee kesken panon..
oltiin siinä yö puuhasteltu pikkupieruissa ja aamulla heräsin siihen kun jätkä veti käteen.kauhia ähinä ja puhina kävi peiton alla kun silmät aukaisin,meinasin samantien juosta laattaamaan mutta kohteliaana tyttönä odotin et hoiti hommasa loppuun.arvatkaa vaan oliko huuli verellä pdätetystä naurusta.toisaalta taas piti kyllä kaks kertaa miettiä et kuin huono olin mutta loppujen lopuksi vaan nauratti:D
omalta mieheltä " haluaisitko imeä x:n munaa samalla" .... x on meidän yhteinen hyvä kaveri.
Otin baarista mukaan pojan jolla oli poikuus tallella. Kondomin puettuaan hän sanoi: Katsos näin! Sisään tunkeutuessaan jotain " Kyllä tämä tästä" tapaista. Sitten toiminta jatkui " Hyvältä tuntuu" , " Voi että, voi että, kaikkea kanssa" , " Näin sitä mennään" ja niin edelleen. Paras oli ehkä kuitenkin:" Meitsi saa pillua!" . Hiljaa se ei osannut olla. Tullessaan tietysti huusi: " Se on siinä!" Minä siinä alla vaan makasin ja ihmettelin. Ihan sama vaikken olisi ollut paikalla ollenkaan.
on EX-miehiä..Onko tosiaan näin, että ne jotka tuollaisia möläyttää, on sitten muutenkin idiootteja -ja siksi siis exiä..? VAI ettekö vaan kehtaa tunnustaa että ihan nykyisen miehen sanomisia täällä kuitenkin kerrotte=)
ei isoa pillua olekaan! Ne puheet ovat pienimunaisten propagandaa!!!
" No kyllä kaikki muut pariskunnat harrastaa 3-5 kertaa päivässä!"
" Ei mun oo kyllä kenenkään muun kanssa tarvinnut liukastusvoidetta käyttää" .
Satuttaa, kun mua verrataan joihinkin aina-valmiina-nymfoihin. Hän olettaa että olen samanlainen ku kaikki muut. :(
Noh...
Harrasteltiin seksiä olohuoneen lattialla ja kesken kaiken mies katseli tietokoneen näyttöä, " odota, joku sanoi ircissä jotain" ja jätti sen homman siihen ja hipsi tietokoneelle. Hm. Taisi paljon kiinnostaa!!
" Puuha-Pete kaiken korjaa, Puuha-Pete tietenkin..." Romanttista ja ihan satasella teki mieli ton jälkeen!