G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
sanoi hyvin kevyesti varustettu mies kesken aktin.
ei hukata tätä!
en keksi nyt muuta kuin sen että ärsyttää kun mies kattoo samalla kelloo ja tiedän sen surevan kun telkkarista on alkanu joku ohjelma!
Kysyi eräs vaatimattomalla vehkeellä varustettu mies kun annoin ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässäni anukseen.
Vain silleen se edes tuntui missään...
Olisi saanut sympatiani puolelleen jos olisi ollut muuten miellyttävä ihminen.
Eräs yhden illan tuttavuus ei sinänsä möläyttänyt mitään mutta esitti oudon soidinrituaalin poukkoillen ympärilläni sängyllä eikä päässyt sitten puusta pitkään...Loukkaantui vielä kun en lähtenyt uudestaan treffeille. Luuli ilmeisesti antaneensa vasta esimakua tulevasta kiinnostukseni herättämiseksi. Ei kiitos kun ei osata hoitaa hommaa kotiin!
Nykyinen mies ihanan " normaali" möläytysten suhteen...
Muistelen kuitenkin vielä sitä hotelliyötä kun päädyimme melkein 2v tauon jälkeen yhteen ja houkuttelin miehen luvattomille teille eli pettämään sen hetkistä tulevaa vaimoaan...
Raasu hyökkäsi pitkän houkuttelun jälkeen kimppuun kuin nälkiintynyt limppuun (hih)Muutaman vedon jälkeen laukesi vatsani päälle ja kysyi syönkö pillereitä...Kysyin myöhemmin että mistä hän on keksinyt että keskeytetty yhdyntä on ehkäisykeino....Toisaalta yleensä hieman vakavan miehen sellainen impulsiivisuus oli hirmu kiihottavaa.
Kyllä on mahtava ketju.olen istunu kaiken päivää istunu koneella ja nauraa räkättäny.itellä ei kyllä tule nyt mielee mitää hauskaa jaettavax.nurisevat miehet siellä olkaa hiljaa jos ette huumorii kestä =)
lisää tällästä
T.dove
ei vaan kadoteta tätä ketjuu :) D))
epäromanttisin kokemus oli se, kun lähdin yhden puolitutun matkaan, oltiin menossa sänkyyn ja yhtäkkiä se tyyppi pyllisti kyykyllään siinä sängyllä ja sanoi: " entä jos tällein perse pitkällä pieraisen" ja sitten täräytti kauhean pierun, ei kyllä naurattanu... sain siltä vieläpä jonkun syyhupunkin
Kun ex-mies halusi takaa, niin aina tuli alapäästä sieltä toisesta paikasta ilmaa ja mua alkoi aina naurattaa. Sitten koska en yleensäkään kokenut mitään erityistä niin se ei haitannut mua lainkaan...
Olin aivan nolona ekalla kerralla ja miestäkin ekan kerran jälkeen aina nauratti...
Mutta nyt en olekaan sen miehen jälkeen saanut puoleen toista vuoteen joten en voi kommentoida enempää, koska olen sinkku..
Elikkäs mies vonkas saada panna pyllyyn, johon totesin ettei onnaa. Mies siihen, et anna nyt, ei se kauaa kestä, johon mä, et kuule joo jos mä saan ensin lykkii sua dildolla. Tää ymmärsi lopettaa vonkauksen siihen...
omani sanoi joskus seksin jälkeen " aika hyvä setti..." ja kerran tokas ku antoi suuseksiä että " terve kaveri" sellaisella kummeli äänellä... ja nauraan ollaan ruvettu tosi monta kertaa...ja sillon touhu loppuu heti...yhdessä silti...sanotaan kai sitä arkena muutenkin kaikkee tyhmää niin väliä jos joskus lipsahtaa...
Vierailija:
epäromanttisin kokemus oli se, kun lähdin yhden puolitutun matkaan, oltiin menossa sänkyyn ja yhtäkkiä se tyyppi pyllisti kyykyllään siinä sängyllä ja sanoi: " entä jos tällein perse pitkällä pieraisen" ja sitten täräytti kauhean pierun, ei kyllä naurattanu... sain siltä vieläpä jonkun syyhupunkin
Aktin jälkeen mies kaiveli hampaitaan : " Karva hampaankolossa!"
Kaveri vonkas muijalta kauhees kännis eikä irronnut ni tokas sille anna ees...
epäromanttista ja möläyttelee mut en ole moksiskaan noista räplää ittes märäks- jutuista. Se kyl rupee tulee jo korvista, et vähintään kerran päiväs se kysyy otatko suihin. Suihinotto on erikivaa, mut ei ikinä tuon kommentin päälle!
Ite olin kerran exän päällä ja mahassa rupes kiertää. Ei voinu mitään kun pitkä lämmin äänetön pieru hiipi pitkin exän reisiä. Valitti, et kuulemma pikkusen heikensi tunnelmaa...
esim. suuseksin jälkeen (kun on työntänyt sormeaan sisääni) varoo laittamasta sormeaan mihinkään (kun se sitten on märkä!!) ja aktin jälkeen alkaa aina kaivella kumia " minne se nyt jäi/hävisi" sen sijaan, että lepäisi vierellä ja vaikka silittelisi...
No, joo -tuli just mieleen- kun omaa tosi pienen kalun ja sitä on vaikea takaa työntää sisää (ja jotenkin aina onnistuu sohlaamaan sen kanssa, niin ettei oikein edes osu reijälle -onkohan juuri pienikaluisen syndrooma?-), niin parkaisi kerran jo vähän aikaa sohittuaan, että " perkele" !! Harmitti mua jo muutenkin se, mutta ei kiroilu auttanut asiaa! Olis mieluummin pyytänyt anteex!
Mitäs sun miehes olis pitänyt pyytää anteeksi 428?
Sitäkö että tyylikkäästi haukut häntä täällä palstoilla pienimunaiseksi?
Olet tosiaan hienotunteinen - täydellinen - vaimo jolle on onnettomuudeksi osunut kohdalle sohlaava pienikaluisen syndroomasta kärsivä mies ressukka. Voi kunpa mies tietäisi kuinka " kiva" vaimo hänella on!
Lisää tämmöisiä pikku vaimoja...NOT!
Yleensä kyllä epäromanttista on puhua sängyssä esim. rahahuolista. Pahempaa en keksi!
työntöjen tahdissa " Pannaankotoisenkerranvielä, pannaankotoisenkerranvielä, pannaankotoisenkerranvielä" Siitä tiedän että kohta se on (taas kerran liian pian) tulossa.
Eikä muuten sitten edes panna toista kertaa ikinä.
oli huippuhauska, ei mitenkään paha kyllä musta vaan ihan suloinen, mutta hauska!
" ime siitä ja syvälle" ! muahhahhaa..
oman miehen ja entisten letkautuksia ei oo jääny mieleen. vaikka kai se " onkse jo sisällä" on aika latistava....
huusi " ich komme!" tullessaan.