G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
uppista!! En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon että tunnen jopa vatsalihakseni.... hee.... Itellä ei tuu mitään hyviä kommentteja mieleen.
Kerran sit päädyttiin sänkyyn asti. Mies riisu housunsa ja sanoi: " Mua hävettää, kun mulla on niin pieni" . No ok, aika pieni sillä oli, mut ois jättäny sanomatta... mulla lähti halut saman tien.
ensimmäisiä kertoja ukon kanssa touhuilemassa ja sanoin, et ime toistakin tissiä (kun toista vaan lutuutti) niin tämä kysäs, et ai sikskö kun siinä on vähempi karvoja?
miehen kanssa teineinä autossa apukuskin penkillä jonkun päättyvän metsätien päässä.
Siinä touhun tiimellyksessä huomasin, että apukuskin aurinkolipan pelissä vilkkui miehen karvainen perse.
Se oli melkoisen epäromanttinen näky ja repesin sillä kertaa nauruun.
nuoruusvuosina tuli hurjasteltua pikatuttujen kanssa..
yksi oli varustettu hyvin vaatimattomalla varustuksella ja itse hoitokin kesti pari minuuttia, en kerennyt tuntea oikein mitään..loppurutistuksessaan mies ylpeänä totesi, et aiemmassa hoidossa hän oli niin hyvin ja hurjasti hoitanut asiansa, et naikkonen oli pyörtynyt väsymyksessään!! mielessäni ajattelin, et paremminkin nainen nukahtanut, kun tylsistynyt! :-)
toinen ylimielinen ex kartteli kovasti suuseksiä(siis ei halunnut tehdä mitään likaista, nauttia itse vain!), suostui lopulta pitkien suostuttelujen jälkeen..kun oli juttunsa hoidellut, niin totesi et kusi maistuu suussa! olin tavarani pessyt juuri ennen hoitoa, taisi vain päästä valua kusi alas!
Joka kerta kun sen teke mieli seksiä,sen ensimmäinen lause on:ota muna suuhun! Ja sit se tulee sen munansa kanssa heilumaan mun naaman eteen!!!
Luin jostain että joku teinienkeli oli ottanut ehkä ensimmäistä kertaa poskeen joltain random mieheltä ja kun mies oli ensimmäisen kerran voihkaissut niin se muija oli kysynyt että tuliksä?
Jätkä oli vastannu et etköhän sä sitten huomaa ku mä tulen :D
hauska palsta!
mun yks ex katto telkkaa samalla ku otin suihin ja ku huomasin asian tää yritti viel valehella asian, ois ees suoraa sanonu eihän tuo nyt ois mua haitannu mut lähti fiilis ku piti valehella ja sit tunnusti ku sanoin et näin.
kerran vanhingos ite pierasin exäni päälle ku tää otti suihin multa. Kyllä hävetti aika paljon. Oli se aika hämillään sen jälkee mut kyllä sille sit naurettiinki :)
Aiiiiivan huippu..... :D
Mutta joo, kyllä meidänkin rakastelusessioissa nauretaan paljon. Se kuuluu asiaan. Ei mulla siitä halut lähde, tuopahan vähän väriä elämään...
Up, Uppista, Ylös yms. kommentit tarkoittavat: niillä nostetaan pinoa ylemmäs palstalla, ettei häviä uudempien juttujen alle.
" Mun pikku vosu..." Luuli olevansa kovinkin hempee!
" Taidat olla rentona?" -Tuli pillupieru ja luuli oikeaksi... Hieman nolotti!
Mun oma moka: Nyk. ukolta otin suihin ja nukahdin kesken! Univelkaa...
" Mun pikku vosu..." Luuli olevansa kovinkin hempee!
" Taidat olla rentona?" -Tuli pillupieru ja luuli oikeaksi... Hieman nolotti!
Mun oma moka: Nyk. ukolta otin suihin ja nukahdin kesken! Univelkaa...
Tossapa tapasin sitten kaikkien naisten ihanne miehen ;) Ensin väitti että sil ei enää seiso ku olin aiemmin kiusannut (lopahti kesken) ja sitten ku sit viriteltiin ni ois pitäny ottaa suihin (haisi), sitten kun sai jotain liikettä ni ilmotti että koht tulen ja lopuksi kommentti että seuraaval kerral keskitytään suhun?!? Arvatkaa keskitytäänkö....
Niin eipähän aattelu sun innostuvan pekun näyttämisestä =D
Vierailija:
mistähän mahdat tietää kuka tää kyseinen " pikkuvaimo" on tai kukaan muukaan tälle palstalle kirjoittanu?=) kenties selvännäkijän vikaa? ;D
antaa naisten, SEKÄ miesten purkaa tunteitaan ja antaa samalla meille kaikille hieman naurun aihetta tylsiin päiviimme ;DD
Vierailija:
Mitäs sun miehes olis pitänyt pyytää anteeksi 428?
Sitäkö että tyylikkäästi haukut häntä täällä palstoilla pienimunaiseksi?
Olet tosiaan hienotunteinen - täydellinen - vaimo jolle on onnettomuudeksi osunut kohdalle sohlaava pienikaluisen syndroomasta kärsivä mies ressukka. Voi kunpa mies tietäisi kuinka " kiva" vaimo hänella on!Lisää tämmöisiä pikku vaimoja...NOT!
Repesin täysin.