Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat: Juotteko itsenne kotona niin känniin

Vierailija
05.06.2010 |

että ette muista aamulla mitä illalla teitte ja milloin menitte nukkumaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin hukassa? otsikossa kysyttiin, yh:n kännijuomingeista. jos te juotte vuorotellen, tuskin olet yh.

Vierailija
22/30 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi vastasinkin. Aiemmin on kirjoitettu, että kysymys oli muotoiltu huonosti. t.21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku tulisi tänne avautumaan, että joo vedän itteni känniin joka vkl. Vaikka se taitaa olla lähempänä totuutta, kuin nyt tämä yksipuolinen ei ei ei...

Vierailija
24/30 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tosin jo sen verran isoja, että voin mennä käymään baarissakin ja tulla yöllä kotiin, lapset menevät itsekseen nukkumaan.

Lapsivapaina vkl:na tulee juotua joskus ihan känniin saakka.

Vierailija
25/30 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen läsnäollessa juon enintään kaksi annosta alkoholia, ja hyvin harvassa on ne kerrat kun juon ilman lastakaan tuota enempää. Humalassa olen ollut viimeksi viime kesänä (lapsi ei ollut paikalla), mutta koskaan ei ole muisti mennyt, ei edes niitä hurjina nuoruusvuosina.

Vierailija
26/30 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kyllä jos sattuu huvittamaan. Lapsen ei sitä tarvitse nähdä kun aloitan juomisen vasta lapsenn mentyä nukkumaan. En varustaudu joka ilta sitä varten "entä jos". Tilanteista, jos niitä tulee, selvitään.

Vierailija
27/30 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan koskaan ole varsinaisesti humalassa, enkä muutenkaan koskaan juo itseäni mihinkään tolkuttomaan humalatilaan.

yhden yh-äiti

Vierailija
28/30 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni tuollaiseen kuntoon, en ennen lapsia, en avioliitossa ollessani, enkä yksinhuoltajana.

Jos olen yksin kotona lasten kanssa, juon max kolme olutta, nekin monen tunnin aikana illan mittaan (tyyliin alkuillasta grillatessa yksi ja saunan jälkeen myöhemmin illalla toisen/kolmannen). Jos olen juhlissa ilman lapsia, saatan juoda useammankin, mutta kyllä joka illasta muistan mitä on tapahtunut ja milloin menen nukkumaan.

Onko tuo kovinkin yleistä, että ihmiset vetää itsensä tuollaiseen kuntoon? Tai siis miesten olen kuullut tuollaista kertovan paljonkin, mutta harvemmin naisten.

Vierailija
29/30 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan menee 3/4 viinipulloa, mutta sekin on harvoin. Tavallisin on se pari olutta/viikko.

Vierailija
30/30 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne perheitä, joissa on tapana juoda noin reippaasti. Itse saatan juoda pari lasillista viiniä tai siideriä ja todellakin olen koko ajan toimintakykyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi