Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidit näyttävät hiekkalaatikoilla tältä:

Vierailija
04.06.2010 |

Silmälasit päässä, ponnarilla oleva tai lyhyt liuhuletti ja reilusti ylipainoa?

Ja sitten ihmetellään, kun miehen kanssa ei suju?

Mikä ihme siinä on, että ei voi itse kaunistautua ja nauttia, pitää itsestäänkin huolta, vaikkaa niitä lapsia tulee?

Sitten vaan syödään sipsejä ja juodaan limukkaa, kun lapset nukkuvat ja perse sen kuin vaan leviää?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten huudatakaan vauvaani sen aikaa, kun käherrän hiukseni, ja kun puunaan kasvoni edustuskuntoon, ja lakkaan kynteni, ja silitän vaatteeni. Ja siihen, etten ajattelekaan olevani olemassa vain näyttääkseni mahdollisimman hehkeältä.

Terveisin paha, mutta viisas äiti.

Ps. mieheni mielestä olen uskomattoman kaunis ja seksikäs myös ilman meikkiä ja verkkareissa, en sitten tiedä millaisia pinnallisia urpoja teidän miehet ovat.

Vierailija
62/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautukaa te vain, lällällää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten tiedä millaisia pinnallisia urpoja teidän miehet ovat.

Vakka kantensa valitsee. Tuollaisten ääliönaisten miehet ovat todennäköisesti juuri niitä, joille merkitsee vaimon käyttämä pakkelikerros enemmän kuin esim. luonne tai lasten hyvinvointi. Ja meikin puute on kuin onkin hyvä syy pettää :D

Entä onko kukaan kuullut tilannepukeutumisesta? Meilläpäin on tapana pukeutua eri tavalla eri tilanteen mukaan.

Vierailija
64/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaan ja käyn suihkussakin useammin. Välillä kelpaan miehelle, välillä en - se tosin johtuu enemmän miehen väsymyksestä (työperäistä) kuin siitä, miltä minä näytän. Mieskin näyttää välillä tarhapöllöltä, mutta olen armollinen - ei aina tarvitse olla paraatikunnossa.

Tällä taktiikalla ollaan kestetty huono-unisen lapsi ja arki nämä ensi vuodet. Pian hiekkalaatikolla onkin sitten jo vähän huolitellumpi naisihminen, kun lapsi on alkanut nukkua siedettävästi.

Vierailija
65/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin leikkipuistossa viimeksi (Espoossa sataa, tänään ei päästy), yhtään tuollaista ei näkynyt hiekkalaatikon reunalla norkoilemassa enkä ole ennenkään nähnyt. Asutaankohan liian rikkaiden alueella? Edes minä en näytä tuolta, mutta miehen kanssa ei olekaan ongelmia :)

Vierailija
66/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun avioliitto ei perustu ulkonäölle, eikä se takaa suhteen sujuvuutta.

Kuule tiedän monia kauniita naisia, jotka eroaa.

Kaunko olet ollut miehesi kanssa?

Minä olen ollut 15v. yhdessä mieheni kanssa.

En ole kaunis, vaan läski.

Epäkypsät ihmiset eroaa.

Vierailija
67/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu osui ap:n kuvauksessa paitsi reilu ylipaino. Mutta jenkkakahvat oli mullakin raskauden jäljiltä.

Rillit mulla oli, koska lasikiin mennessä suositellaan, että hormonit ovat normalisoituneet raskauden jäljiltä. Eli enää ei ole rillejä (vaikka ne oli ihan tyylikkäät rillit mun mielestä!).

Mulla oli silloin pitkä tukka, joka on epäkäytännöllinen tuulisella pihalla. Aamuisin se oli kätevä heittää ponnarille siinä vaipanvaihdon yms sivussa.

Jenkkakahvat ovat hävinneet jo aikoja sitten, kuopus on nyt kolmevuotias. Olen työelämässä ja meillä on oma piha, ei tarvitse onneksi hiekkalaatikoilla kykkiä!

Siihen aikaan mieskin näytti muuten aika karsealta, oli mokoma kerännyt raskauskiloja mun kanssani ja yövalvomiset stressasi häntäkin. Ja miehen raskauskilothan ei ihan niin helpolla lähdekään. Olin monta kuukautta ennen miestä "rantakunnossa"!

Vierailija
68/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki (esim. minä) voi pitää piilareita.

Pitäiskö mun olla puolisokeana siellä hiekkalaatikolla, jotta näyttäisin paremmalta?

Taitaa vain ap hiekkiksella käydä joku nätti silmälaispäinen liehuletti ;) On kade, kun miehensä ihailee naista, joka on kaunis ilman laittautumista.

Vierailija
69/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa laittautua, meikata ja ostaa vaatteita. Se on minulle arjen pientä ylellisyyttä, joka auttaa jaksamaan. Rakastan liikkumista, niin lasten kanssa kuin yksinkin.

Ihan hyvin ehdin meikata ja laittautua, vaikka lähdettäisiin jo yhdeksäksi puistoon. Ehkä olen laittautumiseni vuoksi huonompi äiti, en tiedä, mutta ainakin oma oloni siitä kohentuu.

Loppujen lopuksi kuitenkin luonne ratkaisee. Olen tutustunut mukaviin äiteihin ihan laittautumisesta tai laittautumattomuudesta riippumatta. Toiset ovat enemmän kiinnostuneita vaikkapa kodin laittamisesta kuin itsensä laittamisesta.

Siitä en pidä, että polttaa tupakkaa, kiroilee ja mölisee lapsilleen ja kanssaihmisille. Semmoinen ei ainakaan ketään kaunista.

Vierailija
70/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää jotenkin hemaisevalta ja sekin miesten takia? Eihän siellä edes juttusi perusteella ole miehiä, varsinkaan niitä omia.

http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/06/1142057?ole…

Vierailija
71/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taridat olla itse sellainen ..... ja sisältä ruma!!!!!!!!!!

oli ihminen minkänäköinen tahansa se ei kuulu sinulle ja kauneus on ihmisen sisällä ei ulkona,itserakas sanoo noin!

Vierailija
72/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän varakkaammalle alueelle niin ihmisetkin on siistimpiä. Jos teidän puiston lähellä on jotain slummikyliä niin se on selvää että porukkakin on sen näköistä.

Ei meidän puistossa näy mitään epäsiistejä äitejä.

Vierailija
73/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, etteivät kaikki naiset laittaudu toisten miehiä varten. Ainakin itse laittaudun siksi, koska se on hauskaa. Minua ei kiinnosta toisten miehet, koska oma mieheni on aina se paras. :)

Sinänsä, ei olisi vaarallista, vaikka vähän kepeämpi suhtautuminen tuohon naisten laittautumiseen olisi. Jos nainen laittutuu, ei hän automaattisesti ole iskemässä leikkipuistosta toisten miehiä. Jo pelkkä ajatus naurattaa.

Suomi on melko konservatiivinen maa, sellainen olo ainakin tulee kun lukee tätä tuomitsevuutta laittautuvia naisia kohtaan.

Älkää ottako asiaa niin vakavasti. Vähän huulipunaa ja hymyä naamaan. Ei se tee kenestäkään hutsua. ;-)

Vierailija
74/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä hyvännäköisiä äitejä hiekkalaatikolla! Eivät erityisen laittautuneita, mutta siistejä ja hymyileviä. Ei merkkivaatteita mutta ihan hyvällä maulla valittuja vaatteita. Itse olen jo kauan miettinyt että miten kotiäitejä aina haukutaan tyylittömiksi, omat kokemukseni ovat ihan päinvastaisia!

Vierailija
75/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmeko me täällä olemassa vain miehen miellyttämiseksi? Ei mun mielestä. Jos sulla on mies, joka rakastaa sua ja jollet annat kunnioitusta ja hellyyttä vaikka vittu sitten siinä ponnarissa, keneltä se on pois? Mulla ja mun miehellä EI ole yhteisiä lapsia, mutta mulla on usein ponnari, lökärit ja muutenkin olis vähän ulkonäössä vikaa, MUTTA mun mies rakastaa mua tällaisena kuin olen, ja niin pitäisi teidänkin miesten tehdä!

Vierailija
76/76 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tosiaan rumia vaatteita ja välillä tukka likaisena ja ponnarilla. Silmälasit ja läskit onneksi puuttuvat (joten ap:n aloitus ei ihan täsmää, sinänsä minulla ei ole niitä mitään vastaan).