Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidit näyttävät hiekkalaatikoilla tältä:

Vierailija
04.06.2010 |

Silmälasit päässä, ponnarilla oleva tai lyhyt liuhuletti ja reilusti ylipainoa?

Ja sitten ihmetellään, kun miehen kanssa ei suju?

Mikä ihme siinä on, että ei voi itse kaunistautua ja nauttia, pitää itsestäänkin huolta, vaikkaa niitä lapsia tulee?

Sitten vaan syödään sipsejä ja juodaan limukkaa, kun lapset nukkuvat ja perse sen kuin vaan leviää?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tiedän hiekkiksellä ole yhtään normaalipainoista mammaa?

Vierailija
2/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puiston hiekkiksellä on ihan nättejä, huoliteltua ja hoikkia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä mut töiden jälkeen menen nuokkumaan hiekkikselle aika arkisen näköisenä.

Vierailija
4/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin rentoa on?

Vierailija
5/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt jokainen nainen laittautuu vasta just ennen kun se mies tulee kotiin töistä?

Vierailija
6/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa!!!

Vierailija
7/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan näytä tuolta ja tänään hiekkisellä istuin :D

Vierailija
8/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten pitää paikkaansa, paitsi että olen hoikka. Ilman lasejako pitäisi hiekkiksellä törmäillä? Veisin varmaan väärän lapsen kotiini.

Vierailija
9/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn silti, että miksi siellä hiekkiksellä klo 9.10 pitää näyttää hyvältä? Ketä varten?

Minä olen siihen aikaan kuin petolinnun perse. Meikkaan ja laitan sitten myöhemmin omaa miestäni varten jos siltä tuntuu. Tosin hyvin olen kelvannut laittautumattomanakin.

Vierailija
10/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki (esim. minä) voi pitää piilareita.

Pitäiskö mun olla puolisokeana siellä hiekkalaatikolla, jotta näyttäisin paremmalta?

Vierailija
11/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään jos haluu nähdä metriä kauemmas.

Vai meinaatko että piilarit tai silmäleikkaus viihdyttäisivät sua enemmän hiekkiksellä?

Vierailija
12/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
13/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ap:n kuvaus täsmää, olen minä itse. Muuten jaksan vain ihmetellä, kuinka toiset äidit ehtivät ja jaksavat laittautua jopa hiekkikselle...

Vierailija
14/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon näköisiä mammoja. Itse en onneksi tuohon kastiin kuulu. Kyllä nyt aina löytyy ainakin se vartti laittaa itsensä kuntoon ettei tarvitse räjähtäneeltä näyttää.

Vierailija
15/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näytä tolta. Oon farkuissa ja lyhyessä kivasti laitetussa tukassa ja meikkaankin aika reilusti. Seurauksena on että en saa puistosta kavereita ja jään tylysti porukoiden ulkopuolelle. Eli varmasti jos muuttaisin ulkonäköäni oisin "suositumpi". Ymmärrän jos joku sen siksi tekee, mulla onneksi kavreita muuallakin niin ei tarvi olla epätoivonen.

Vierailija
16/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä omia mussukoitaan.

Burberryt niskassa ja naama rutussa. Hyvä jos se sua miellyttää.

Vierailija
17/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on huono näkö, niin silmälasit on varmaan aika ok... Ollaanko ala-asteella ja kiusataan rillipäitä? Hiukset ponnarilla hiekkalaatikolla tuulessa ja tuiskeessa nyt vaan on hiukkasen kätevämpää kuin raudalla käännetyt ja kaikipuolin lakatut hiukset - ne kun menee niin takkuun, että sitä ei ole kiva selvittää.

toiset nyt vaan on tukevampia - ja sitä miestä ei ole siellä hiekkalaatikolla katselemassa

Hassummalta ne vahvasti meikatut lyhythameiset äidit siellä laatikon reunalla näyttää.

Mistä taas sitten johtuu, että näitä hyvännäköisiä ja muodikkaita mammoja näkee työntelemässä vauvanvaunuja kyllä, mutta esim. tytön tanssitunnilla ja pojan futistreeneissä (jossa monta joukkuetta kerrallaan) näkee vain hyvin tavallisen näköisiä äitejä ja paljon ylipainoisia äitejä - eikö niillä hyvännäköisillä riitä intressejä lapsen kanssa puuhailuun enää vauva-ajan jälkeen?

Vierailija
18/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo aikoja sitten lapseni saanut ja olen jo aikuinen, mutta jotenkin näyttää ja tuntuu siltä, että silmälasit ovat nuorillakin naisilla enemmänkin sääntö kuin poikkeus?

Enkä mä sitä morkkaa, mut kai se on vaan niin, että kaikki tällä alueella asuvat ovat jotain inssien vaimoja...

Vierailija
19/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hiekkalaatikolla (missä ne ei kyllä ole) tai ei. Ihan samalla tasolla kuin naisensakin, joten eipä tässä hätää.

Vierailija
20/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo aikoja sitten lapseni saanut ja olen jo aikuinen, mutta jotenkin näyttää ja tuntuu siltä, että silmälasit ovat nuorillakin naisilla enemmänkin sääntö kuin poikkeus? Enkä mä sitä morkkaa, mut kai se on vaan niin, että kaikki tällä alueella asuvat ovat jotain inssien vaimoja...

No mulla on silmäläsit vaikken edes tarvitse niitä. Eli ns. pukeutumislasit. Näyttää vaan niin hyviltä että haluan pitää niitä.