Miksi äidit näyttävät hiekkalaatikoilla tältä:
Silmälasit päässä, ponnarilla oleva tai lyhyt liuhuletti ja reilusti ylipainoa?
Ja sitten ihmetellään, kun miehen kanssa ei suju?
Mikä ihme siinä on, että ei voi itse kaunistautua ja nauttia, pitää itsestäänkin huolta, vaikkaa niitä lapsia tulee?
Sitten vaan syödään sipsejä ja juodaan limukkaa, kun lapset nukkuvat ja perse sen kuin vaan leviää?
Kommentit (76)
Itse käyn töissä mut töiden jälkeen menen nuokkumaan hiekkikselle aika arkisen näköisenä.
Kyllähän nyt jokainen nainen laittautuu vasta just ennen kun se mies tulee kotiin töistä?
muuten pitää paikkaansa, paitsi että olen hoikka. Ilman lasejako pitäisi hiekkiksellä törmäillä? Veisin varmaan väärän lapsen kotiini.
kysyn silti, että miksi siellä hiekkiksellä klo 9.10 pitää näyttää hyvältä? Ketä varten?
Minä olen siihen aikaan kuin petolinnun perse. Meikkaan ja laitan sitten myöhemmin omaa miestäni varten jos siltä tuntuu. Tosin hyvin olen kelvannut laittautumattomanakin.
Ei kaikki (esim. minä) voi pitää piilareita.
Pitäiskö mun olla puolisokeana siellä hiekkalaatikolla, jotta näyttäisin paremmalta?
mitään jos haluu nähdä metriä kauemmas.
Vai meinaatko että piilarit tai silmäleikkaus viihdyttäisivät sua enemmän hiekkiksellä?
tuo ap:n kuvaus täsmää, olen minä itse. Muuten jaksan vain ihmetellä, kuinka toiset äidit ehtivät ja jaksavat laittautua jopa hiekkikselle...
tuon näköisiä mammoja. Itse en onneksi tuohon kastiin kuulu. Kyllä nyt aina löytyy ainakin se vartti laittaa itsensä kuntoon ettei tarvitse räjähtäneeltä näyttää.
Mä en näytä tolta. Oon farkuissa ja lyhyessä kivasti laitetussa tukassa ja meikkaankin aika reilusti. Seurauksena on että en saa puistosta kavereita ja jään tylysti porukoiden ulkopuolelle. Eli varmasti jos muuttaisin ulkonäköäni oisin "suositumpi". Ymmärrän jos joku sen siksi tekee, mulla onneksi kavreita muuallakin niin ei tarvi olla epätoivonen.
niitä omia mussukoitaan.
Burberryt niskassa ja naama rutussa. Hyvä jos se sua miellyttää.
jos on huono näkö, niin silmälasit on varmaan aika ok... Ollaanko ala-asteella ja kiusataan rillipäitä? Hiukset ponnarilla hiekkalaatikolla tuulessa ja tuiskeessa nyt vaan on hiukkasen kätevämpää kuin raudalla käännetyt ja kaikipuolin lakatut hiukset - ne kun menee niin takkuun, että sitä ei ole kiva selvittää.
toiset nyt vaan on tukevampia - ja sitä miestä ei ole siellä hiekkalaatikolla katselemassa
Hassummalta ne vahvasti meikatut lyhythameiset äidit siellä laatikon reunalla näyttää.
Mistä taas sitten johtuu, että näitä hyvännäköisiä ja muodikkaita mammoja näkee työntelemässä vauvanvaunuja kyllä, mutta esim. tytön tanssitunnilla ja pojan futistreeneissä (jossa monta joukkuetta kerrallaan) näkee vain hyvin tavallisen näköisiä äitejä ja paljon ylipainoisia äitejä - eikö niillä hyvännäköisillä riitä intressejä lapsen kanssa puuhailuun enää vauva-ajan jälkeen?
Itse olen jo aikoja sitten lapseni saanut ja olen jo aikuinen, mutta jotenkin näyttää ja tuntuu siltä, että silmälasit ovat nuorillakin naisilla enemmänkin sääntö kuin poikkeus?
Enkä mä sitä morkkaa, mut kai se on vaan niin, että kaikki tällä alueella asuvat ovat jotain inssien vaimoja...
Oli hiekkalaatikolla (missä ne ei kyllä ole) tai ei. Ihan samalla tasolla kuin naisensakin, joten eipä tässä hätää.
Itse olen jo aikoja sitten lapseni saanut ja olen jo aikuinen, mutta jotenkin näyttää ja tuntuu siltä, että silmälasit ovat nuorillakin naisilla enemmänkin sääntö kuin poikkeus? Enkä mä sitä morkkaa, mut kai se on vaan niin, että kaikki tällä alueella asuvat ovat jotain inssien vaimoja...
No mulla on silmäläsit vaikken edes tarvitse niitä. Eli ns. pukeutumislasit. Näyttää vaan niin hyviltä että haluan pitää niitä.
Eikö tiedän hiekkiksellä ole yhtään normaalipainoista mammaa?