Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidit näyttävät hiekkalaatikoilla tältä:

Vierailija
04.06.2010 |

Silmälasit päässä, ponnarilla oleva tai lyhyt liuhuletti ja reilusti ylipainoa?

Ja sitten ihmetellään, kun miehen kanssa ei suju?

Mikä ihme siinä on, että ei voi itse kaunistautua ja nauttia, pitää itsestäänkin huolta, vaikkaa niitä lapsia tulee?

Sitten vaan syödään sipsejä ja juodaan limukkaa, kun lapset nukkuvat ja perse sen kuin vaan leviää?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut olen hoikka ja natti, varmaan ihan tavallinen nuori aiti. itse laittaisin itseani mielellani, meikkia jne.mut mieheni tykkaa musta enempi luonnollisena. aika janna. han ei tykkaa mistaan seksikkaista yoasuista jos joskus olen halunnut ostaa ja laittaa. han tkkaa musta tavallisena. Ite haluaisin enempikin laittaa illalla bodeja, korsettja ym.ihanaa

Vierailija
22/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään silmälasit päässä ja hiukset ponnarilla. Painokin 70kg (pituus 170cm) eli ainakin jonkin verran liikaa.

Ja arvaas mitä - olin ihan töissä kv. yrityksessä markkinointitehtävissä. Järkytyksen järkytys!

Join muuten myös 5dl:n jaffa light pullon töiden lomassa. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi etten omista laseja,ja en ole ylipainoinen vaan raskaana:)

Mut siis syy siihen miksen näytä hyvältä,meikatulta,hienoissa vaatteissa kulkevalta,hyvin oleva kampaus päässä johtuu a.mä en vaan noiden 4 lapsen kanssa jaksa aamusta miettiä et meikkailenko täs ennenkö meen ulos.ketä vittua varten mä meikkaisin,ja kuitenki se ois iha turhaa ku tuol painattaa jalkapallon,lapsen,lasten sun muitten tsydeemejen perässä hiki päässä,mie ku en kuulu niihin äiteihin jotka istuu korkkareissa ja hienoissa kledjuissa hiekkalaatikon reunalla eikä leiki lasten kans ollenkaa.

JA B.Mies saattais kyl satavarmasti epäillä et mullon joku toinen ku sitä varten meikkaisin ja laittaisin parhaimmat päälleni et meen lasten kans pihalle =)

Vierailija
24/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanon suoraan että ihmettelen miten jotkut äidit päästävät itsensä "sika"kuntoon. Naama turvonnu hiukset rasvaiset ja miten sattuu. Pylly roikkuu polvissa ja vaatteet likaiset.

Itse en ole mikään tosi siisti vaan pukeudun puhtaisiin vaatteisiin, käyn pesulla ja muutenkin pidän itsestäni huolta.

Olen usein ihmetellyt miten näillä naisilla on sormus sormessa. Tai sitten mies on samaa laatua

Vierailija
25/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla mammoilla on nykyään lasit? Itse olen jo aikoja sitten lapseni saanut ja olen jo aikuinen, mutta jotenkin näyttää ja tuntuu siltä, että silmälasit ovat nuorillakin naisilla enemmänkin sääntö kuin poikkeus? Enkä mä sitä morkkaa, mut kai se on vaan niin, että kaikki tällä alueella asuvat ovat jotain inssien vaimoja...

Niitä käytetään jos lähdetään juhlimaan mutta arkielämässä (oli se sitten töitä tai kotona lapsen kanssa olemista) käytetään laseja.

Jos on sitten tarve olla kokonaan rillitön niin silmien laserleikkaukset eivät maksa kovinkaan paljoa.

Monelle rillipäälle (kuten minulle) lasit eivät ole mikään häpeän paikka. Ne ovat osa identiteettiäni siinä missä hiusten väri ja en nolostele käyttää niitä. Joskus juhliin mennessä laitan piilarit silmiin mutta joskus en.

Vierailija
26/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmettelevät kun seksi ei suju, vaikka ovat hoitaneet lapsen ja kodin melkein yksin kun mies on ollut tienaamassa rahaa ns.

No jos tän nyt oikeestaan rajoittaa näihin kotiäiteihin, joita tuolla hiekkalaatikolla näkyy olevan, mutta jotenkin mua säälittää ja kun lukee täältä näitä kirjoituksiakin..

Eli siksi tämä alkuperäinenkin viesti. Kotiäidit uhraavat itsensä hyvää tarkoittaen lastensa ja miehensä takia ja ainut häviäjä on se ÄITI!

Vierailija
27/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan painan saman verran kuin silloin kuin tavattiin toista kymmentä vuotta sitten. Ja hiukset ovat ponnarilla ja silmälasit päässä...aivan kuten silloin tavatessammekin:)

Vierailija
28/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut kotiäitinä monta vuotta ja ihan lasten harrastuksissa ja leikeissäkin mukana.

Vierailija
29/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oppia tekemään asioita myös itsensä takia!

En ole pinnallinnen ollenkaan, mutta masennus tulee helposti, jos vaan uhrautuu koko ajan!

Vierailija
30/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten lasten isiäkö se ap lähtee sinne hiekkikselle iskemään, kun tahtoo viimosen päälle laittautua?

Ei se kuule se lapsi välitä, onko ne äipän hiukset ponskarilla ja isin t-paita päällä vai korkkarit jalassa ja asuste kuin muotilehden kannesta! Se on lapselle yks lysti, kunhan äippä vaan on mukana, ottaa syliin jos tulee paha mieli, ja ihailee sitä vaivalla tehtyä hiekkakakkua! Ja se isi tykkää kotona, kun lapsi kertoo silmät loistaen, kuinka me äitin kanssa tehtiin sitä ja tätä! Isi ei varmaankaan kovin tykkäisi, jos lapsi suruisasti kertoisi, että käytiin hiekkiksellä, mutta ei se äiti mua joutanu katsomaan, kun se vain katso pääkallellaan ja hymy huulilla sitä Villen isiä ja ne vaan jutteli kahestaan ja äiti sille naureskeli.

Vierailija
31/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä joku yllä sanoi. Meidän leikkipuistossa käy miehiä aika paljon ja ihan yhtä "hehkeitä" miehetkin ovat. Tässä asiassa on selkeästi sentään tasa-arvo vallalla:)

Mä myös juttelen ihan yhtä lailla kaikkien äitien ja isien kanssa, myös niiden meikattujen. (Tai siis meikattuja isejä ei ole vielä tainnut tulla vastaan, mutten mä niitäkään karttelisi.)

Eikö ap:lla muuten tullut mieleen, että jotkut ovat jopa rakastuneet siihen liuhulettiseen ylipainoiseen tuulipukuiseen naiseen jo sellaisena? Tunnen yhden tällaisen parin ja hyvin onnellisilta vaikuttavat.

Vierailija
32/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina likaiset vaatteet! Kyllä mä laitan puhtaat aamulla, mutta kun ne siinä matkalla puistoon saattaa jo syystä ja toisesta (lapset) likaantua... Sama juttu, jos kauppoihin mennään. Joskus pysyy puhtaana, useinmiten ei...

Vierailija
33/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen mies haluaa naisellisen naisen.

Ei se ole meikeistä kiinni, vaan pitkän ajan itsensä hoitamisesta.

Meikittömyys tai silmälasit eivät haittaa mitään, vaan se, että nainen arvostaa itseään ja myös vartaloaan, eikä muutu uhrautuvaksi säkiksi/imettäjäksi/ passiiviseksi ja tylsäksi videoita tuijottavaksi "olennoksi", jonka ainut tehtävä on olla mahdollisimman hyvä äiti lapsilleen, koska juuri silloin hän ei pystykään olemaan sitä, kun oma pää laukeaa siihen, ettei saa mitenkään toteuttaa täysvaltaisesti omaa itseään.

Ja jos joku sanoo, että äitiys on ainut asia, mitä on koskaan halunnut, niin ei ole kyllä ajatellut kovin pitkälle asioita.

Vierailija
34/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen PPH+ 3 omaa lasta ja näytän aina nätiltä, oikeasti! Ei mulla meikkiä ole mutta kivat, sporttiset, värikkäät vaatteet, söpöt vaaleat hiukset ja hymy huulilla. Se tekee minusta nätin eikä lainkaan rupsahtaneen hiirulaisen näköisen :)

Vierailija
35/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä, kun siellä joudat olemaan.

Vierailija
36/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
37/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko, että puistossa samoilevien miesten takia pitää hiekkalaatikolle tulla minarissa ja korkkareissa?

Vierailija
38/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tässä maassa ovat niin hukkaamassa naisellisuuden ylipäätään...

Älytöntä tollanen, ettei lapsi välitä hiekkalaatikolla tai ei ole iskemässä ketään...

Nainen on nainen ja naiseuttaan pitää arvostaa, eikä alkaa just niin...IMETTÄVÄKSI JA UHRAUTUVAKSI SÄKIKSI!

Vierailija
39/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten t-paitaan ja verkkareihin pukeutunut nainen hurmaakin miehensä sillä, että...niin millä?

Vierailija
40/76 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ihminen on kaunis verkkareissakin. Pukeudutaan tilanteen mukaan.

Itse voisin kyllä useammin pestä hiukset, muytta juuri ne lapset ja ajan vähyys vaikuttavat tähänkin. Tosi rupsahtanut äiti on tod. näk. myös tosi väsynyt, ehkä jopa masentunut.