Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa keitetyn veden ohje!! Nopeesti!!

Vierailija
04.03.2005 |

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama sata halvalla kun saatiin.

Vierailija
82/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttö ISIÄ ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten joku VOI OLLA NIIN VASTUUTON... huh huh mihin tää maailma viellä menee. Sen nyt vielä JOTENKIN ymmärtää et joku ihan alakautta synnyttäny sortuu sähköhellaan, mut et vedenkeitin.... voi aikoja voi tapoja

Vierailija
84/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan varma, että saatiin kaupasta valmis paketti silloin 1990 ja että vesi olis tullut mukana? On tosin vähän ihmetyttänyt kun on niin matala tuo meidän sänky.

Vierailija
85/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sit nukkua koko yön rauhassa, eikä tartte koko yötä lisäillä puita. EN tiiä onko tää nyt sit liiallista mukavuudenhalua, mut näin mä olen tän asian ajatellut.

Vierailija
86/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olin iloinen kun säästyin siltä kauhealta keittämisrumbalta. Meiltä nimittäin hajosi pakkasen vuoksi vesiputki ja keitettyä vettä virtasi pihalle! Tuli muuten niin paljon, että siitä olis kyllä siskot riittänyt teillekkin.

Vierailija
87/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että miniällä menee hermo jos täytyy alkaa vettä keittelemään niin on ottanut tavaksi tuoda joka päivä meille kattilallisen keitettyä vettä. ja täytyy kehua että kyllä anoppi sen homman osaa, keittää paljon parempaa vettä kuin oma äitini!

Vierailija
88/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs päästä jo nukkumaan.Huomenna on taas rankka vedenlämmityspäivä.Huoh.

Vierailija
89/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene metsään, tee nuotio ja keitä vesi siinä valakialla. Tietysti vesi on hyvä laittaa ensin johonkin pannuun tms. Hieman isompien lasten kanssa tämä on ihan mukavaa ajanvietettä mutta mukaan voi ottaa myös vauvan kantoliinassa.

Vierailija
90/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä asia on tarkistettu ihan maahantuojalta. syynä oli joku typerä EU-direktiivi, en nyt muista tarkasti mutta kuitenkin. toivottavasti se teidän varastossa oleva hella on tosiaan Rosenlew!

Vierailija
91/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiolla lapsensa saanut ei ole oikea äiti vaan nainen-joka-on-leikattu-ja-jolla-on-lapsi. Niin se vaan on!

Samoin kuin ei imettävä ei ole äiti vaan nainen-joka-on-laiska-ettei-ajattele-lapsensa-parasta.

Vierailija
92/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä nyt pakastin! Litra tolkulla kun joku täällä kerta neuvoi tekemään niin. Nyt on ainaskin 2:n viikon keitetyt vedet pakastettu. Ei siis vedenkeittoa kahteen viikkoon. Jes, mitäköhän tekisi sillä ylimääräisellä ajalla, mikä ennen meni vedenkeittoon???

Vierailija
93/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sektiolla lapsensa saanut ei ole oikea äiti vaan nainen-joka-on-leikattu-ja-jolla-on-lapsi. Niin se vaan on!

Samoin kuin ei imettävä ei ole äiti vaan nainen-joka-on-laiska-ettei-ajattele-lapsensa-parasta.

Vierailija
94/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Terv. Sektio-äiti, kun-ei-vaan-lähtenyt-synnytys-käyntiin-eikä-maitokaan-noussut-rintoihin-tyhjästä-on-siis-paha-nyhjäistä. Piste.

Vierailija
95/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin yhteiskunnalliseen tarkoitukseen sinä sitä keitettyä vettä olit ajatellut käyttää ?

Ei sitä kuule ihan noin vaan saa ilman ponnisteluja.

siis täsmentäisitkö tarkoitusperiäsi !

Vierailija
96/97 |
05.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kansanedustaja, ja kaikki mitä minä teen vaikuttaa suomalaiseen yhteiskuntaan, HYVIN syvästi. Esimerkiksi nyt tämä veden pakastaminen, jättää reilusti lisää aikaa uusien lakien valmistelulle ja naistenlehtien haastattelijoille vastaamiseen. HEsarista ne ei ikinä mulle soita, mut mun on vaan tehtävä paljon lisää valiokuntatyötä että olisin uskottavampi. Onnkesi siellä voi kokouksissakin istua kannettavan kanssa, ja näyttää pätevältä vaikka oikeesti onkin täällä kirjoittelemassa... Että kiitokset vain äänestäjille hyvästä palkasta.

Vierailija
97/97 |
05.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi