Antakaa keitetyn veden ohje!! Nopeesti!!
Kommentit (97)
Onkohan teillä lapsiakin siellä kotona seuraamassa, kun äiti keittää vettä, se ei ole lapsille ollenkaan sopivaa katottavaa!!!
Meillä mies onneksi keittää veden töissä ja tuo sen sitten Mersun takapenkillä turvaistuimella (selkä menosuuntaan) kotiin. Ja ei! Minulle ei merkitse raha mitään, vaikka mainitsinkin meidän Mersun ( 2 vuotta vanha vaan). Halusin vain todeta, että hommatkaa tekin sellainen mies, joka osaa keittää veden, niin ei tarttee vaimon ja lasten kärsiä.
Kyllä veden keittäminen on miesten hommia.
mun mielestä on tosi törkeetä keittää vettä. se on vedenhyväksikäyttöä. meillä kotona syödään vaan luonnonmukaisesti tuotettua elävää vettä.
siis ajatteletteko te yhtään, paljonko vettä maailmassa keitetään luonnottomasti joka päivä???1 mun mielestä ois tosi tärkeetä ajatella,, että veden pitäis saada virrata vapaasti.
hannat kaakkoon ja keittämään lisää vettä
Menee muuten koko talon energia ja jin ja jang sekaisin. Pakko ostaa pullovettä ja säilyttää sitä edullisessa ilmansuunnassa talon keskustaan nähden.
lapseni koululta, jos on keitetylle vedelle tarvetta. Siellähän oppilaat keittelee vettä kemian ja fysiikan tunneilla, välillä jopa tislaavatkin. Kai meidän nyt sentään pitää verorahoille jotain vastinetta saada?! Yhteistä vettä se koulun vesi on!
Voi mitä pöpöjä olenkaan kolmelle lapselleni juottanut ja syöttänyt, kun en ole ennen tuota tajunnut!!! Kiitos AV!
Mulla oli kaikkia hauskimpia ja legendaarisimpia ketjuja kirjanmerkeissä, mut joka ikinen hävis kun sivut uudistettiin... :,(
nukkumaankin, mutta eihän tästä nyt pääse kun tämmöisen ketjun löysin. En ole ennen nähnytkään.
Nyt meni sitten yöunetkin kun aloin miettiä tuota vedenkeittämistä. Pitääköhän sitä kokeilla heti jo nyt yöllä vai malttaisko odottaa aamuun? Ehkä parempi jos vielä kertaa nuo kaikki ohjeet muutamaan kertaan ja sitten nukkuu rauhassa yön yli ja koittaa vasta sitten...
-sanot miehelles: keitä vettä
(paitsi ei ehkä hoituis meillä siltikään...)
- kokeile sormella onko kuumaa. jos sattuu niin on valmista.
Tule tänne kertomaan onnistuiko!! Tahdotaan tietää!
Aivan loistava ketju :D
Ja vielä noin monen vuoden takaa kaivettu esille.
LOL REPS ja KOPS :DDDD
Ota kattila, se on semmone pyöree metallinen kippo, laske siihen hanasta vettä, tai hae lähteestä jos ei oo hanaa. Se hana on semmonen metallinen jossa on joku mistä voi vääntää ja sit tulee vettä. Laita sit se vedellä täytetty kattila hellalle, se on se valkea jossa on semmoset tummat ympyrät siinä päällä, ne on ne levyt, niin laita se siihen levylle se kattila ja sit käännä siitä virtanapista sen levyn lämpö kutoselle. JOS jäi epäselvyyksiä, niin kysy tarkemmin. Tää on kokonaisuutena aika iso asia selvitettäväks, kun ei tiedä et mitä sä jo osaat, onko esim sana kattila tuttu, onko sähkö vai puuhella yms... siis tarkentavia kysymyksiä jos ei tästä selviä
Otanksmä sieltä hanasta kuumaa vai kylmää vettä? Pitääks kattilan olla puhdas vai likanen?
vai kylmää ja sekin on sama onko kattila likanen
Jos sä aiot juoda sen veden niin sit laita puhtaaseen kattilaan kylmää vettä
JOs sä keität sen vaan keittämisen ilosta niin tee miten tykkäät
että mistä se hella löytyy? Mä oon nyt kattonut makkarin ja olkkarin, enkä oo löytänyt sen kuvailemaas laitetta... Keittiön tarkastin kyl vähän hätiköiden, täytyypä viel mennä katsomaan!
Se on päältä kokonaan tumma ja siinä on semmosia ympyrän kuvia vaan ja sit ku kääntää semmosesta virtanapista, niin se ympyrän kuva alkaa hehkuu punasena ja siitä tietää et se hella lämpee. TAi jos siellä onki vaan puuliesi, seki on tumma päältä ja semmosia ympyröitä siinäki on, mut siinä ei oo sitä virtanappii, vaan ne on hellanluukun aukasu nuppeja.
Juu ja keittössä se yleensä on
niin ei tarvi aamulla kun lämmittää!!!!!
:DDDDD
hirveästä yksisilmäisestä hanasta :( Nyt en enää uskalla mennä nukkumaan :( pelottaa...