Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa keitetyn veden ohje!! Nopeesti!!

Vierailija
04.03.2005 |

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ota kuule kuumaa vettä raanasta,helppoo ja kätevää jää aikaa muuhunkin.jos olit keittämässä jotian ei se haittaa sano muille vaan et ne kuuluu olla kovia

Vierailija
62/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettet : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit keittää vettä heti reilummin ja pakastaa sen mitä et tarvi!

Sitten vaan otat pakastimesta sulamaan ja lämmität kun tarve tulee. Mulla on aina pakastin täynnä keitettyä vettä kun se on niin kätevää!

Vierailija
64/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa neuvoo, viimekski poltin veden pohjaan. ;-/

Vierailija
65/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

i siemens-puhelin. Ei tarvi erikseen laittaa pesukoneeseen. Tosi kätevää ja rikkoo puhelimen ihan yhtä varmasti.

ps. Varmista että mies on vessassa kun keität vettä

Vierailija
66/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin se hella on sellainen iso, siinä on mooonta nappulaa...Ootteko ihan varmoja, ettei sitä keitetä siellä kaapissa, mikä kuuluu hellaan? Mitä sillä sitten tehdään? Vähän hankala se on siellä alhaalla :(

Mies sanoi, että keitetään sitten illalla yhdessä vettä, kun viimeksi silloin, kun itse yritin tuli yksi niistä mustista pyörylöistä ihan punaiseksi, mies tuli kotiin silloin ja käänsi jotain nappulaa. Olis kuulemma voinut tulla ihan tulipalo?

Ja kuulemma on parasta laittaa jokaiselle mustalle pläntille metallinen astia, jossa on vettä. joku niistä varmaan kiehuu...

Vierailija
67/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa jokaiseen mustaan ympyrään se metallinen vesi hommeli, joku niistä sitten kiehuu...mutta mistä tietää mikä kiehuu? Maistelemalla?

Ja miksi sitä vettä yleensäkään pitää keittää?

Miksi nykyään kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta!

Vierailija
68/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kuppi jossa sormeen sattuu eniten on se, jossa vesi kiehuu!!! NIIN yksinkertaista, mutta muista ostaa ensin laastaria

Vierailija
69/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit joskus hätätilanteessa joutua keittämään vaikka perunan, se on kyllä HYVIN vaikeaa, mutta jos olet harjoitellut vedenkeittoa joka päivä parin kuukauden ajan ja etsit hyvän ohjeen tai kysyt täältä, niin luulisin senkin onnistuvan TSEMPPIÄ!

Vierailija
70/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole inhottavampaa kuin kokkareinen vesi :(

olen kuullut huhuja, että olisi keksitty uusi hieno laite nimeltä vedenkeitin, mutta enpä tiedä...

Vierailija
71/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ON! sori vaan siskot!

Vierailija
72/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä oon keittäny uudet vedet...Siinä menee ihan turhaa aikaa.Joo, mun yhellä kaverin naapurin serkun siskolla on se vedenkeitin..Ja kohta on lähössä lapset sossulle. :( On se kumma kun toiset ei osaa ajatella kun itteään...

Vierailija
73/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunankeittoa opetellaan vasta kun on opittu keittämään vesi niin ettei tule kokkareita...

Vierailija
74/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka tulee katkos vedenjakeluun, herranjestas!

Vierailija
75/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN mä neuvonu, et miten ne perunat keitetään

Vierailija
76/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieskin aina laimentaa vetensä jollain kirkkaalla nesteellä.

Vierailija
77/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä jotka sorrutte vedenkeittimellä keitettyyn veteen, ettekö te tiedä että perinteiseen tapaan hellalla keitetty vesi on parasta lapselle?

Vierailija
78/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ehdottomasti siivilöidä sinne pyöreään kattilaan laitettaessa, niin nääs niitä kokkareita tulee paljon vähemmän, mut kyl niitä kuitenkin aina vähä tulee.

Ja se siivilä on kans semmottinen pyöreähkö ja neulalla kokeiltaessa neula menee läpi.

Vierailija
79/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa kyllä ikuna vettä keitettyy!

Vierailija
80/97 |
04.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekai te alennu keittään vettä sähköliedellä ?

Meille hommattiin vauvan synnyttyä kovalla rahalla tämmönen viimeistä huutoa oleva luomupuuhella !

Ei oo ollu korvatulehduksia ei !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan