Antakaa keitetyn veden ohje!! Nopeesti!!
Kommentit (97)
Voit keittää vettä heti reilummin ja pakastaa sen mitä et tarvi!
Sitten vaan otat pakastimesta sulamaan ja lämmität kun tarve tulee. Mulla on aina pakastin täynnä keitettyä vettä kun se on niin kätevää!
Ei osaa neuvoo, viimekski poltin veden pohjaan. ;-/
i siemens-puhelin. Ei tarvi erikseen laittaa pesukoneeseen. Tosi kätevää ja rikkoo puhelimen ihan yhtä varmasti.
ps. Varmista että mies on vessassa kun keität vettä
meilläkin se hella on sellainen iso, siinä on mooonta nappulaa...Ootteko ihan varmoja, ettei sitä keitetä siellä kaapissa, mikä kuuluu hellaan? Mitä sillä sitten tehdään? Vähän hankala se on siellä alhaalla :(
Mies sanoi, että keitetään sitten illalla yhdessä vettä, kun viimeksi silloin, kun itse yritin tuli yksi niistä mustista pyörylöistä ihan punaiseksi, mies tuli kotiin silloin ja käänsi jotain nappulaa. Olis kuulemma voinut tulla ihan tulipalo?
Ja kuulemma on parasta laittaa jokaiselle mustalle pläntille metallinen astia, jossa on vettä. joku niistä varmaan kiehuu...
Laittaa jokaiseen mustaan ympyrään se metallinen vesi hommeli, joku niistä sitten kiehuu...mutta mistä tietää mikä kiehuu? Maistelemalla?
Ja miksi sitä vettä yleensäkään pitää keittää?
Miksi nykyään kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta!
niin se kuppi jossa sormeen sattuu eniten on se, jossa vesi kiehuu!!! NIIN yksinkertaista, mutta muista ostaa ensin laastaria
voit joskus hätätilanteessa joutua keittämään vaikka perunan, se on kyllä HYVIN vaikeaa, mutta jos olet harjoitellut vedenkeittoa joka päivä parin kuukauden ajan ja etsit hyvän ohjeen tai kysyt täältä, niin luulisin senkin onnistuvan TSEMPPIÄ!
mikään ei ole inhottavampaa kuin kokkareinen vesi :(
olen kuullut huhuja, että olisi keksitty uusi hieno laite nimeltä vedenkeitin, mutta enpä tiedä...
Joka päivä oon keittäny uudet vedet...Siinä menee ihan turhaa aikaa.Joo, mun yhellä kaverin naapurin serkun siskolla on se vedenkeitin..Ja kohta on lähössä lapset sossulle. :( On se kumma kun toiset ei osaa ajatella kun itteään...
Perunankeittoa opetellaan vasta kun on opittu keittämään vesi niin ettei tule kokkareita...
jos vaikka tulee katkos vedenjakeluun, herranjestas!
EN mä neuvonu, et miten ne perunat keitetään
mun mieskin aina laimentaa vetensä jollain kirkkaalla nesteellä.
teitä jotka sorrutte vedenkeittimellä keitettyyn veteen, ettekö te tiedä että perinteiseen tapaan hellalla keitetty vesi on parasta lapselle?
kannattaa ehdottomasti siivilöidä sinne pyöreään kattilaan laitettaessa, niin nääs niitä kokkareita tulee paljon vähemmän, mut kyl niitä kuitenkin aina vähä tulee.
Ja se siivilä on kans semmottinen pyöreähkö ja neulalla kokeiltaessa neula menee läpi.
en saa kyllä ikuna vettä keitettyy!
ettekai te alennu keittään vettä sähköliedellä ?
Meille hommattiin vauvan synnyttyä kovalla rahalla tämmönen viimeistä huutoa oleva luomupuuhella !
Ei oo ollu korvatulehduksia ei !
ni ota kuule kuumaa vettä raanasta,helppoo ja kätevää jää aikaa muuhunkin.jos olit keittämässä jotian ei se haittaa sano muille vaan et ne kuuluu olla kovia