Antakaa keitetyn veden ohje!! Nopeesti!!
Kommentit (97)
Mut siis äiti tiesi vastauksen sun kysymykseen! Se on varmaan sellainen vanhanaikainen hana tosiaan, missä kylmää vettä saadaan tulemaan sitä sinisellä merkittyä pyörylää vääntämällä ja kuumaa vettä sitä punaista pyörylää vääntämällä! Aika vaikeelta kuulostaa... Jos oikein tajusin, niitä voi vääntää yhtä aikaa molempiakin, ja sitten pitäis tulla sopivan lämpöistä. Jäi nyt kysymättä, pitääkö niitä vääntää aivan yhtä aikaa vai voiko vääntää ensin yhtä ja sitten vasta toista... Enkä tullut sitäkään kysyneeksi, miten sen veden tulon saa sitten loppumaan. Pitäisköhän soittaa uudelleen...?
mä kokeilen tuolta vessan puolelta ku siel o just semmonen kaksosainen juttu
Mun lapsuuskin oli ihan yhtä kauhee! En yhtään ihmettele, että mun perusturvallisuus on aika hutera! Miten me nyt selvitään? Hei koitan soittaa anopille! Oottakaa hetki!
108
täplä melkein juuressa, jossa näkyy lievästi jotain punasta.. Mikähän sekin on.. *pohtii* YKSISILMÄINEN PAHOLAINEN!!! SE SE ON!!!!!!!! sitte siinä on joku iha pikku nyppylä,pyppylä,vipuliini siinä iha juuressa, mutta sitä ku yrittää kääntää ei tapahu mitään, rupee vaa hetken kuluttua soihkii.. =( =( =(
AUTTAKAA NYT! VAI ONKO KEITTIÖSSÄNI PAHOLAINEN HANAKSI PUKEUTUNEENA?!?
Vettä tosiaan tulee, mutta miten sen sais pois? Oon nyt täyttänyt kaikki kupit ja kipot ja ämpärit, eikä se vieläkään lopu.. Inhottavaa olisi antaa tuoreen veden mennä hukkaan. Mä yritin kanssa mun äidille, mutta sen puhelin oli jostain syystä kiinni!! Aika törkeetä. Jätin kyllä viestin vastaajaan, toivottavasti soittais pian.
t:93
Se suihkiminen johtuu siitä, että sä laitat käden liian lähelle sitä punaista silmää. Se hana jotenkin näkee sen silmän avulle, milloin sä haluat vettä. Jos laitat käden siihen lähelle, hana luulee, että nyt sa haluut sitä vettä.
Siitä vipuliinista en tiedä. Voiskohan se olla sellainen, mistä väännetään kylmälle tai kuumalle?
Mull on älyhana siis? Älyyx se keittää samalla sen vedenki jos mä puhun sille? *mutisee jo hanan silmälle*
Mikähän kaikilla nyt kvaikuttaa olevan tänä yönä... Mut ehkä mä vaan oon vähän herkkä luulemaan, että muut ei tykkää musta... Kävin tiedättekö jokin aika sitten jopa YTHS:n psykologilla juttelemassa aiheesta - tiedättekö silleen analysoimassa itteäni - kun mulla oli jatkuvasti sellainen olo, että mun kaverit on jotenkin kyllästyneitä muhun jostain syystä. Mutta onneksi (onneksi! olin niin iloinen!) se psykologi sanoi, että se on vaan mun kuvitelmaa, ja että mun pitäisi vaan uskoa ja luottaa itseeni, hankkia silleen tiedättekö lisää itseluottamusta.
Mutta nythän mä näköjään vähän syrjähdin aiheesta. Siis anoppi tiesi, että sen veden tulos saa loppumaan ihan vaan vääntämällä niistä pyörylöistä vastakkaiseen suuntaan kuin mitä aluksi käänsi! Yllättävän yksinkertaista, kun vaan tulee ajatelleeksi!
111
Meneeköhän tämä kaikki vesi pilalle huomiseen mennessä vai tarviskohan mun nyt heti alkaa keittään sitä? Voiskohan sitä mitenkään kypsentää siinä hellan alakaapissa samaan aikaan kun keittää sitä vettä niillä pyörylöillä?
mul on ollut tunnekylmät vanhemmat, jotka ei koskaan osanneet antaa arvoa mun älykkyydelle vaan antoivat mun luulla, että mä oon jotenkin tyhmä tai siis sellanen etten tajuu ihan kaikkee heti. Se jotenki loukkas mun omanarvon tuntoa, ja se on saanut mut luulemaan, ettei kukaan kaverikaan oikeen tajuu, et mä oon ihan oikeesti älykäs.
Vaikka mä oon oppinut ton vipuhanan käytönkin jo tähän ikään mennessä, vaikken oo vielä edes jättänyt väikkäriäni tarkistettavaksi! No, myönnettäköön, etten tiennyt tuota kahden pyörylän hanasysteemiä, mutta eihän kaikkea VOI mitenkään tietää!
111
Tää on tosi tosi vaikeeta (huoh...). Ainakin se luukku pitää ensin saada auki. hullun lehmän tautiaritin toissavuonna kerran avata meidän hellan alakaappia, mutta siinä on joku juttu, sellainen lukitus, että en kerta kaikkiaan keksinyt, miten sen saa auki. Ei siinä oo mitään avaimenreikääkään! Eikä me saatu mitään avaintakaan, kun haettiin se hella kaupasta. Mieheni soitti kauppaan peräänkin, mutta ne myyjäpenteleet oli vaan alkaneet nauraa päin naamaa! Mies siitä tietysti suivaantui niin, ettei viitsinyt enää jatkaa juttua. Joten täytyy nyt sanoa, etten osaa ainakaan tuossa luukkuasiassa auttaa :(
Painoin kai vahingossa jotain näppäinyhdistelmää, mistä tuli toi " hullun lehmän tautia" :o
En tajua. Taidan olla jo liian väsynyt kirjoittamaankin...
ottavat sitten osan vedestä mukaansa, niin ei jää pahenemaan tonne meidän keittiöön. En kyllä tajua mitä se kälykin oikein kiukutteli, kun kerran saa ilmaista vettäkin..
Vähän historiallista näkökulmaakin..
jatkotutkimusta samasta aiheesta eli väikkäriä. Voisin ottaa tuosta kaksoispyöryläjutusta lähemmin selvää ja kirjoittaa vaikka kokonaisen kappaleen aiheesta! Se on just sopivaa historiallista taustoitusta aiheen käsittelylle. Ihan loistava idea hei!! :) :)
Kiitti!
111
Toi kuulosti jotenkin niin hankalalta, että haluisin ihan tietää, jos saat ongelman ratkaistua. Ihan siltä varalta, jos joskus itse joudun samaan tilanteeseen! On ihan hyvä tietää kaikenlaisia asioita maailmasta, että osaa sitten tarpeen tullen toimia!
Helppohan se on siitä pullosta ottaa, ei tarvi hanankäyttöä opetella.. Ja ne on kuulemma hankkimassa vedenkeitintäkin!
Mä en kyllä tän jälkeen ainakaan viikkoon keitä vettä kotona, on tämä semmonen ruljanssi ollut. Mies saa kyllä tuoda töistä tullessaan valmiiksi keitettyä vettä..
mut en minä siihe enää halunnu koskea. KU tuntuu OIEKASTI ihan siltä kuin se tuijottaisi mua.. sillä yhdellä silmällään. en oo enää keittiöön menny
SE VAAN RÄISKII KU HULLU SITÄ VETTÄ KU MEEN LÄHEMMÄX, TEKEE SEN SILLAI SALAKAVALASTI!!! Ei täst tuu MITÄÄN, ukkoki on nukkumassa ettei se voi auttaa.. Eikai se vesi mikä sieltä tulee, ni voi vahingoittaa epäkeitettynä jotenki ihoa?? Se ku kimpoo tost metallijutusta silmille!???