~~~Elounelmat kesäkuussa~~~
Uutta pinoa pystyyn ja ihanaa kesän alkua kaikille!
Niin se aika vaan on mennyt. Kovasti tekee mieli hypistellä kerääntyneitä vauvanvaatteita. Kohta kaikki alkaa olla koossa. On tutit, turvakaukalo, unipussi, vaatteet ja tänään ostin vauvalle Emmaljungan käytetyt (kuin uudet) rattaat.
Terveyden puolesta ei mitään sen kummempaa kuin lantion löystymistä (auts) ja lihaspistoksia ympäri mahaa kävellessä. Ajattelin kuitenkin kokeilla vielä puistojumppaa ensi viikolla. Kävely on pahin, jumppa ei (kai). Ainiin ja närästys on hurjaa, mutta lääke auttaa. Töiden puolesta viimeinen rutistus menossa ison homman kanssa. Toivottavasti heinäkuun alusta on sitten vapaata.
Ei jaksa kyllä valvoa, kuten ennen... Nytkin on ihan liian myöhä, joten luovutan puheenvuoron seuraavalle :)
T: Valvoja rv29+1
Kommentit (22)
Äkkiä on aika hurahtanut! Taisin kirjoittaa yhden kerran ihan alkuraskaudessa ;) Nyt viikkoja on jo huikeet 32+1
hb oli noussut viime kerralla 114:sta 124 eli rautakuuri auttoi! Kohdunpohjan korkeus nyt 28.ja verenpainekkin ookoo. Painoa on tullut rapiat 10 kiloo.. mutta lähtöpaino oli normaalin alarajoilla etten siitä hätäile. Kotona ollaan jo reerattu pinnis ja hoitopöytä ja vaatteet joita pikkusiskolta sain olen pessyt ja viikannut kaappiin..tietty pikkuisia vaippoja on hankittu ja muutama vara nanni..ym ym..
ja kyllä, sairaalakassikin on jo pakattuna:)ja onkin nyt reissussa mukana!
Oleilen esikoisen kanssa vaunualueella merenrannalla "lomalla" kun mies on tässä lähellä komennushommissa päivät. Mukava kun saadaan kuitenkin illat olla perheen kesken. Meri on nyt ollut 16 asteista että mä olen vaan kastellut jalkoja ja ottanut aurikoa varovasti..
Kotiin on reippaat 100km joten sain täältä läheltä seuraavan neuvola ajan jossa katotaan sitten veri ja pissa ja noku asiat. Seuraavaan neuvolaan mennessä ollaankin jo turvallisesti kotona. Ja mieltäni piristää se että rakkaat eläimet on vahdituilla kesälaitumilla (hepat:) viellä kyllä yksiin poninäyttelyihin mennään mutta onneksi en itse enään ponia esitä vaan kaviokkaan vierellä juoksee tuttavani =)..elokuun lopulla sitten saadaankin uusi pieni ratsastajan alku tallille ;) ihanaa!!
Kelaan pitää viellä toimittaa jotn.papereita että saavat äippäraha asiat kuntoon. Äitiyspakkaus on kyllä jo myönnetty. Kunhan pääsen kotiin niin pääsee ihastelemaan.
Masukki potkii ja yöllä seurustelee paljon! Äitikän onneksi.
Jaaha kai se on pakattava uimapuku koriin ja lähdettävä esikoistytön kanssa rannalle. Tai sitten torille ostamaan jotn herkku mansikoita tms :)
Kaikille aurinkoista ja onnellista loppu odotusta, pian saamme nyyttimme syliin ja koko suvun pussailtavaksi! =)
~pauliina -82~
en oo aiiikoihin kirjotellu, ko ollu mukamas kaikkee.. laitoin äsken koneellisen vaavin vaatteit pyörimää, sit ois vaatteet pestynä ! :)
ajattelin myös pakkailla reppua valmiiks synnärille,ihan vaikka valmiiks ja varmuuden vuoks.huomenna ostamaan pinnis, ihastuin yhteen nättiin valkoiseen niin kovin, ett pakko saada just se vaikka anoppilassa ois pinnis valmiina..mutt pitäköö hyö sen siellä, onpahan pojulla nukku-paikka kun mänöö joskus hoitoo :)
painoa tullu nyt 18kiloa ja se nousee vielä, tiedän.ei tarttee ees syödä, niin nousee.. oon kyllä aika turvoksissakii, jalkojen tilalla suunilee pölkyt ja kihlasormuksenki jouduin ottaa pois.. kävin viikko sit neuvolas, hemppa oli 101(otan 2 rautaa per päivä)ja sf oli 31.. huomen taas neuvolaa,ko tarkkailee minun painoo ja hemppaa..viikos tullu 2 kiloa,aika uskomatonta..
mut tää poistuu, aurinkoiset viikot kaikille ! :)
cherrrye 32+3