Maria Jugnerin tyttäret eivät ole perineet äitinsä kauneutta...
Tästä aiheesta (kauniit äidit - tavis tytöt) oli täällä taannoin keskustelu. Tuli heti mieleen kun selasin uusimman Meidän perhe-lehden. Tytöt siis ihan tavallisen näköisiä tyttöjä, mutta kun äiti on kaunotar niin niin...
Kommentit (89)
kuinka monta kymmentä tai sataa vuotta kuluu ennenkuin naiset lopettavat muiden naisten ja tyttölasten ulkonäön ylenpalttisen harrastamisen?
Olen hieman pessimistinen tuon asian suhteen, toivoa aina silti voi. Mutta jokainenhan meistä voi aloittaa "parannuksen" itsestään. Noh, helvetissä on olemassa ihan oma paikka niille naisille, jotka morkkaa toisia naisia.
Nämä tytöt ovat siellä tasan siitä syystä, että isäpuolensa tekee nyt poliittista uraa saatuaan potkut Ylestä. Mautonta ja törkeää lapsen riistoa. Se minua tökkii.
patriarkaalisen yhteiskunnan ongelma?
kuinka monta kymmentä tai sataa vuotta kuluu ennenkuin naiset lopettavat muiden naisten ja tyttölasten ulkonäön ylenpalttisen harrastamisen?
Olen hieman pessimistinen tuon asian suhteen, toivoa aina silti voi. Mutta jokainenhan meistä voi aloittaa "parannuksen" itsestään. Noh, helvetissä on olemassa ihan oma paikka niille naisille, jotka morkkaa toisia naisia.
Kyllähän Vanessan ja Jari Kurrinkin lapset perineet isänsä ulkonäön..
Olen katsonut samaa, ja miettinyt, ettei edes yhdelle suotu äitinsä geenejä...
Nämä tytöt ovat siellä tasan siitä syystä, että isäpuolensa tekee nyt poliittista uraa saatuaan potkut Ylestä. Mautonta ja törkeää lapsen riistoa. Se minua tökkii.
Mikael Jungner toimi pitkään politiikassa jo ennen Ylen työpaikkaansa ja tuossa jutussa ei ollut mitään mikä viittaisi lapsen riistoon. Hassu.
jos olisi pidetty. Eli piti ruveta puuhaamaan poliittista uraa tyhjästä yks kaks. Hän ei todellakaan ollut poliitikko aiemmin, poliitikon avustaja vain.
Ja se koko juttu on jo lapsen riistoa. Tytärpuolet pannaan lehtikiskaan ja nettiin, kun pitää saada näkyvyyttä.
ja haastaisi oikeuteen pari suunpieksäjää. Joillakin näyttävät nimittäin kadonneen kaikki soveliaisuuden ja yksityisyyden rajat.
Vaikka sua kuinka kiukuttaa, niin sille vaan ei voi mitään. Jos joku väen vängällä tunkee lapsensa lehden kanteen, vaikka voisi aivan hyvin olla tunkemattakin, on aika selvää, että arvosteluja tulee.
Tässä ketjussa kukaan ei ole millään lailla solvannut tai väittänyt perättömiä noista lapsista, vaikka tämä ei sinänsä mikään aikuisten ihmisten asiallinen keskustelu olekaan.
Joka tapauksessa, poliisi ei vaan puutu joka asiaan, mistä av-mamma tai Jungnerin emäntä vetää herneen nenäänsä.
milloin mistäkin julkkiksesta ja heidän inhoamisestaan...
Ulkonäkö muuttuu ja lapsen pyöreys katoaa kun tyttö kasvaa naiseksi. Hampaatkin saa suoriksi oikomishoidolla.
Olen kasvanut samalla paikkakunnalla kuin eräs viimeismmistä miss Suomista, ja voin sanoa että hän oli ruma kuin porsas, mutta niin kummasti vaan hänestä kehkeytyi jumalainen kaunotar.
Allekirjoitan kyllä myös sen, että lapsena sirot ja kauniit eivät usein ole kauniita enää isoina. Kavereistani kaksi tällaista kaunista lasta olivat lapsimalleina, mutta nyt aikuisena toinen jäi lyhyeksi ja pyöristyi, mutta kasvonpiirteet ovat terävät, ei kauniit. Toinen kasvoi vaan mitäänsanomattoman näköiseksi, meikattuna on kyllä ihan nätti edelleen, mutta kauneudesta ei voida puhua. Mukavia ihmisiä molemmat toki.
Ja oli ulkonäkö mikä tahansa, se ei ihmisen arvoa vähennä eikä lisää. Joka tapauksessa, olen sitä mieltä että nuo Jugnerin tyttäret ovat juuri sitä tyyppiä, joista kuoriutuu kaunottaria aikuisena.