Maria Jugnerin tyttäret eivät ole perineet äitinsä kauneutta...
Tästä aiheesta (kauniit äidit - tavis tytöt) oli täällä taannoin keskustelu. Tuli heti mieleen kun selasin uusimman Meidän perhe-lehden. Tytöt siis ihan tavallisen näköisiä tyttöjä, mutta kun äiti on kaunotar niin niin...
Kommentit (89)
kuvani ja lapseni olis lehden kannessa.
Mutta noin yleisesti en ymmärrä mikä tässä aiheessa on näin arka? en tietenkään kertoisi niille tytöille mitään, ovathan he aivan tavallisen nättejä tyttöjä.
Mutta, mutta.. Tajuavat varmasti muutaman vuoden päästä äitinsä ulkonäön. Mitä sitten tapahtuu?
Kyllä kai joku muukkin on tätä miettinyt...
Tytöt ovat ihan yhtä kauniita kuin äitinsä. Iloisen, terveen ja fiksun näköisiä lapsia.
Nyt ymmärrän, mitä tarkoittaa, kun julkkikset sanovat, että haluavat suojella perhettään. Kaikenlaisia sairaita arvostelijoita on todellakin liikkeellä...
HUI kauhistus mitä nyt kirjoitin!!!Tästä tabusta EI SAA kirjoittaa mitään, hyi hyi minua!
Ja minä saan paheksua ja oikaista, jos pidän kirjoitustasi tyhmänä.
en tietenkään kertoisi niille tytöille mitään, ovathan he aivan tavallisen nättejä tyttöjä.
Kerrot koko ajan, jos kirjoittelet täällä. He kun voivat aivan hyvin käydä täällä lukemassa viestisi, vaikka se epätodennäköistä onkin.
Kyllähän ihmisen piirteet muuttuvat, näytätkö itse samalta kuin 10-vuotiaana? Lapsilla on vielä sellaista pyöreyttä kasvoissa, piirteet tulevat enemmän esille vanhemmiten.
Ja ihan nätin näköinen tuo vanhempi(?) tytär ainakin on...
Ovat raukat perineet isänsä jyllantilaiset piirteet. Leena Lehtolaiselta tulevat näyttämään molemmat.
nuo tytöthän on todella söötin näköisiä, kumpikin! Taitaa ap itse olla mukuloineen joku persereiän ja hiiren risteytys, joka kateudesta panettelee kaikkia itseään kauniimpia / söötimpiä.
Ylläpito sais kyllä blokata tällaiset aloitukset ihan kokonaan!
Ja PS. Kukaan av:n ämmistä ei ensinnäkään pysty sanomaan, minkä näköisiä naisia mainituista tytteleistä tulee isona - jos "kauneudella" ylipäätään mitään merkitystä on!
Moni aikuisena kaunotar ei ole ollut juuri minkään näköinen lapsena. Moni lapsena huomattavan kaunis taas muuttuu tavallisen näköiseksi aikuiseksi.
Eikä minusta siis nuo tytöt rumia ole mutta ties mitä maailmanluokan kaunottaria heistä vielä tulee.
Fakta faktana, äiti on kaunis ja tytär eivät. Eikä heistä sellaisia tule, ei tästä nyt mammojen kannata pelihousuja repiä. Ulkokuori on kuorta, eihän se ihmisestä mitään kerro.
Ylipainoisia, hampaat aivan järkyttävät ja muutenkin aika maatiaispiirteet...
Järkyttävää äidiltä tunkea heidät kansikuvatytöiksi noilla "avuilla"
Fakta faktana, äiti on kaunis ja tytär eivät. Eikä heistä sellaisia tule, ei tästä nyt mammojen kannata pelihousuja repiä.
Mistä faktoista täällä oikein puhut? SINUN ikiomista faktoistasi, jonkun toisenhan mielestä tuo ei ole faktaa vaan lähinnä fiktiota. Tuolla lauseellasi kerroit lähinnä vain omasta arvomaailmastasi, jonka mukaan Maria Jungner edustaa sulle kauneuden ilmentymää.
Nuo tytöthän on sitä paitsi vielä sen ikäisiä, että kauneuden sijasta tulisi ennemminkin puhua suloisuudesta ja nättiydestä. Ethän kai 5-vuotiasta pikkupoikaakaan sano komeaksi? Mieluummin vaikka kivannäköiseksi.
Ylipainoisia, hampaat aivan järkyttävät ja muutenkin aika maatiaispiirteet... Järkyttävää äidiltä tunkea heidät kansikuvatytöiksi noilla "avuilla"
Karsea tyyppi olet. Kuten sanottua, nämä lausunnot paljastaa olennaisia asioita sun omasta asenteesta ja arvomaailmasta. Taitaa omakin minä-kuvasi olla hieman kieroutunut ja vääristynyt?
Minkähänlaisia mielenterveysongelmia omillekin lapsillesi tuolla asenteellasi aiheutat tai olet jo pahimmassa tapauksessa aiheuttanut...
Ootteko te tosissanne? Mitä ihmettä kukaan ulkonäölleen voi. On kyllä omituiset arvot ihmisellä jos tuommoisia asioita jaksaa pohtia.
Ylipainoisia, hampaat aivan järkyttävät ja muutenkin aika maatiaispiirteet... Järkyttävää äidiltä tunkea heidät kansikuvatytöiksi noilla "avuilla"
Karsea tyyppi olet. Kuten sanottua, nämä lausunnot paljastaa olennaisia asioita sun omasta asenteesta ja arvomaailmasta. Taitaa omakin minä-kuvasi olla hieman kieroutunut ja vääristynyt?
Minkähänlaisia mielenterveysongelmia omillekin lapsillesi tuolla asenteellasi aiheutat tai olet jo pahimmassa tapauksessa aiheuttanut...
Mun lapset on kuule todella kauniita, ihan turha luulla että olisivat jotain traumoja saaneet, ei ole heitä syytä rumaksi haukkua ;-)
Olen minäkin joskus katsellut joittenkin julkkisperheitten lapsia ja ajatellut hiljaa mielessäni, että tässä pinnallisessa maailmassa olisi ehkä ollut edullisempaa tyttären kannalta periä kauniin äitinsä ulkonäkö kuin isänsä, muttei tulisi mieleenkään kirjoittaa asiaa julkiselle palstalle, josta mainitut henkilöt mahdollisesti aikanaan lukisivat sen (ja ehkä harkitsisivat kunnianloukkaussyytteitä...)
Eihän ne Mikaelin lapsia käsittääkseni ole...
Enemmän kuin se, ovatko Maria Jungnerin lapset kauniita vai eivät, minua kiinnostaa, mitä Marian päässä oikein liikkuu kun hän kokee tarpeelliseksi heitä lehden kannessa esitellä. Eikö riitä, että oman parisuhteen salat pitää retostella joka c-luokan julkaisussakin "koska on niin ihanaa kun rakastaa ja tähän pahaan maailmaan tarvitaan vähän ihanuuttakin." Onko omaan julkisuuden- ja ihailunkipeyteen ihan pakko vetää mukaan lapsetkin, jotka eivät julkisuuden raadollisuutta vielä kestä eivätkä tiedosta?
Nythän he jo saivat siitä esimakua
että mietin samaa mutta mietin myös että ovat aikuisena kauniita. se menee aina niin että kaunis pienenä - ruma aikuisena ja toisin päin.
Eihän ne Mikaelin lapsia käsittääkseni ole...