Maria Jugnerin tyttäret eivät ole perineet äitinsä kauneutta...
Tästä aiheesta (kauniit äidit - tavis tytöt) oli täällä taannoin keskustelu. Tuli heti mieleen kun selasin uusimman Meidän perhe-lehden. Tytöt siis ihan tavallisen näköisiä tyttöjä, mutta kun äiti on kaunotar niin niin...
Kommentit (89)
Tämä julkkisäiti on lehden kannessa vahvasti meikattuna. Siksi hän näyttää kuvassa hyvältä. En tiedä, minkäikäisiä ovat lapsensa, mutta oikein nättejä tyttöjä ja lapsia ei ole tapana meikata vahvasti. Siksi äidin ja tytärten ulkonäössä näyttäisi olevan kontrastia, mitä ei oikeasti edes ole.
Tämän kuun Saksan Voguessa on muuten kuvia Claudia Schifferistä lapsena. Ei näissäkään kotona otetuissa kuvissa mikään viittaa siihen, että kyseessä on tuleva huippumalli. Kun se on kaikki muotitouhu vain yhtä suurta illuusioa.
Tiedän paljon lapsia jotka olivat todella kauniita pienenä, mutta isona ulkonäkö muuttui. Ja toistepäin.
Rumista ankanpojista kuoriutuu kauniita joutsenia
Kyllähän Vanessan ja Jari Kurrinkin lapset perineet isänsä ulkonäön..
Niin en voi ymmärtää näitä julkkistyrkkyjä, jotka esittelee lehdissä lapsiaan. Kohta sitten itketään jonkin lehden palstalla kun puhutaan pahaa perheestä jne. Jos ihmisellä on jotain viisasta sanottavaa, hän voi tietysti tulla sen kanssa julkisuuteen ja kertoa jotain perheestäänkin jos haluaa. Mutta tuollainen täysin tyhjänpäiväinen esilläolemisen halu, vailla mitään pohjaa...niin turhaa! Miten ihmiset viitsii lukea näitä juttuja turhisjulkkiksista?
että tästä aiheesta läytyy otsikko... Täällä ollaan aina niin innokkaita arvostelemaan julkkisten lasten ulkonäköä, mammat kyllä tekisivät rikosilmoituksen välittömästi, jos omaa kullannuppua arvosteltaisiin millään tavalla.
Mielestäni rouva ei ole mitenkään erityisen kaunis, ihan tavallisen näköinen ja hyvin meikattu lehtikuviin ja julkisiin tilaisuuksiin. Lapset myös ihan tavallisia, ei mitään syytä moittia heitäkään, samasta puusta pudonneen näköisiä kuin äitinsä.
Ei se oikeasti livenä niin ihmeellisen näköinen ole.
näköiset on aikuisena kauniita ja päinvastoin. Kyllä kauniit piirteet näkee jo lapsesta. Sinänsä törkeää sanoa/kirjoittaa lapsen ulkonäöstä negatiivista.
ikäisiä, että lukevat itse netistä näitä keskusteluja? Miltä luulette, että nuoren tytön itsetunnolle tekee lukea tällaista?
Sairaita olette.
Olen aivan kurkkuani myöten täynnä tuota paklattua yliavautujaa.
hösäämällä ympäriinsä kuin aivoton blondi.
Ne sen tytöt on aika taviksia, eihän sitä piirteilleen mitään voi, mutta törkeen läskeiksi se Maria on ne lihottanut, ja se on äidin vika ja häpeä.
Jos mun lapset olis noin lihavia, en niitä todellakaan pakottais minkään lehden kanteen keräämään arvostelevia katseita.
ja se että rumista lapsista kasvaa kauniita aikuisia on ihan höpöhöpöpuhetta. Kauniista lapsista tulee kauniita aikuisia ja rumista lapsista tulee vielä rumempia aikuisia.
Hän nyt sattui olemaan melko pullea mitäänsanomattoman näköinen Leena Lehtolainen nuorena, mutta mitä hän on nyt ? Eli voit "faktoinesi" suksia suohon, sillä Marian tytöistä voi tulla vaikka Miss Suomi -voittajia molemmista aikanaan. Tämä on MINUN FAKTA tästä asiasta.
Fakta faktana, äiti on kaunis ja tytär eivät. Eikä heistä sellaisia tule, ei tästä nyt mammojen kannata pelihousuja repiä. Ulkokuori on kuorta, eihän se ihmisestä mitään kerro.
Eli ei ehkä kannata hänestä puhua jos haluaa puhua jostain kauniista ihmisestä...
Ja muistaakseni sekä Sinisalo että Lehtolainen kärsivät molemmat lapsuudessaan ulkonäköönsä kohdistuneesta kiusauksesta, johon monet AV-mammat tälläkin palstalla ovat Jungnerin tyttöjen kohdalla sortuneet. Hävetkää te koulukiusaajien tasolla olevat surkimukset!
Ja kyllä päävastuu noiden lasten kiusaamisessa on tällä äidillä, joka raahaa lapset julkisuuteen isäpuolen poliittista uraa pönkittämään.
Maria ei kaihda keinoja pönkittäkseen miehensä uraa.
Lapset selvästi ovat syöneet suruunsa, ja äiti ei ole edes huomannut sitä. Tai ei ainakaan välitä.
hösäämällä ympäriinsä kuin aivoton blondi. Ne sen tytöt on aika taviksia, eihän sitä piirteilleen mitään voi, mutta törkeen läskeiksi se Maria on ne lihottanut, ja se on äidin vika ja häpeä. Jos mun lapset olis noin lihavia, en niitä todellakaan pakottais minkään lehden kanteen keräämään arvostelevia katseita. ja se että rumista lapsista kasvaa kauniita aikuisia on ihan höpöhöpöpuhetta. Kauniista lapsista tulee kauniita aikuisia ja rumista lapsista tulee vielä rumempia aikuisia.
käyneet kattomassa nuo videot tuolta Meidän Perhe -lehden sivuilta?
tuo lehden kannessa alempana poseeraava tytär ämpäriruma. Itse olin lapsena kuin Heidi Klum. Nyt olen kuin äiti Teresa.
olin myös lapsena ruma ja lihava..ja olen vieläkin