G: Montako seksikumppania?
Ikäsi, sivilisääty? Onko lapsia?
Montako seksikumppania?
Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
Kommentit (123)
25v, naimaton, 23seksikumppania, en ole pettänyt, 1 lapsi
oletko laskenut mitä se tekee noin vuosi tasolla ja muutenkin ois pitänt olla joka viikko eri nainen noin 20 vuoden ajan puhut ukko paskaa
Nainen 20v, avoliitossa, 1 lapsi, 6 seksikumppania. Olen pettänyt useampaan kertaan edellisissä suhteissa, nykyisessä suhteessa pysynyt uskollisena
38v / Lapsia 2 / naimisissa 14v / seksikumppaneita yli 1000 / olen pettänyt
22v, avoliitossa. Ei lapsia. Seksikumppaneita n. 50. Olen pettänyt ja nytkin minulla on suhteen ulkopuolista seksiä, tosin luvan kanssa.
Ikää jollakin kolmeviis ja vaikka 500 kumppania. Mahtavia laskukaavoja... 500 jaettuna 20 aktiivisella vuodella 25 naista vuodessa = joka toinen viikko uusi nainen JOKA toinen viikko ympäri vuoden 20 vuoden ajan. Täyttä paskaa!
Nainen 38v. Lapsia 2, naimisissa 14 vuotta. Seksikumppaneita 16, vieraissa olen käynyt 6 kertaa. Että näin...
N29,avioliitossa,1 lapsi.
2 seksikumppania,toinen on aviomieheni. Ikävä kyllä olen kerran,ei ei varmasti toistu :/
Mies, 40v,aviossa, seksikumppaneita noin 1200, olen pettänyt kymmeniä kertoja ja tulen pettämään.
N38, sinkku, 2 lasta, noin 55 seksikumppania, joista 10 pidempiaikaista seurustelua, pettänyt olen joitakin näistä jossain vaiheessa, en kaikkia.
N20, seurustelen, ei lapsia, 8 seksikumppania, kerran pettänyt.
nainen, 25, naimisissa, 1 lapsi, 13 seksikumppania (miehiä kaikki), en ole pettänyt nykyistä miestäni, enkä petä.
20v, avoliitossa, 1 lapsi. kumppaneita about 55... suurin osa siinä 16-18 vuoden välissä kun alkoi baareilut kiinnostaa (olen siis juossut baarissa siitä 16 v lähtien) olen pettänyt, öhöm ainakin 4 kertaa...en tosin nykyistä kenen kanssa lapsi :)
Ikää jollakin kolmeviis ja vaikka 500 kumppania. Mahtavia laskukaavoja... 500 jaettuna 20 aktiivisella vuodella 25 naista vuodessa = joka toinen viikko uusi nainen JOKA toinen viikko ympäri vuoden 20 vuoden ajan. Täyttä paskaa!
emmä nyt tiiä saattas olla mun mielestä melkein mahollista...tiiän näitä tapauksia joilla saattaa tuuri käydä esim 6 kertaa yhen vklp aikana..ja sit jos siitä 18v-30v hilluu baarissa naikkosia bongaillen niin eiks oo melkee siinä..?.mut älkää multa kysykö et miten se onnistuu mut kyllä, muistan ku joillain 20v jätkillä oli 200s menossa :P
Tämä on jotenkin pelottava ketju. Olin aina luullut, että minulla on ollut todella paljon seksikumppaneita tai ainakin aivan liikaa... Voivatko tuollaiset sadoissa liikkuvat luvut oikeasti pitää paikkaansa vai ovatko ne jotakin salattuja fantasioita, joilla hekumoidaan kirjottamalla ne nettiin? (anteeksi epäilykseni, mutta en voi kummastelulleni mitään)
23v./parisuhteessa/ei lapsia
Seksikumppaneita on ollut luultavasti 19 (olen heteronainen, kaikki noista miehiä).
Olen pettänyt kerran edellisessä suhteessani, vastoin kaikkia periaatteitani. Ei kyllä tarvitse kokeilla ikänä uudestaan.
Nainen 22v, avoliitossa kolmatta vuotta, 1 lapsi, 8 seksikumppania, pettänyt(jälkikäteen ajatellen)liian monta kertaa exää, en nykyistä.
18 kumppani, 24 v. ja ei lapsia, en ole pettänyt.
29, naimisissa, on lapsia, miehiä noin 70 ja naisia 3kpl, olen biseksuaali, olen pettänyt jokaista jonka kanssa olen ollut, 30(?) eri kumppanin kanssa. Minulla on jonkinlainen addiktio ja aviliittoni on täysin kylmä. Huono yhdistelmä.
ja seksikumppaneita noin 40. Saman miehen kanssa nyt 5 vuotta, enkä ole pettänyt.
Olen hetero.
9 seksikumppania joista yksi pidempi suhde ja loput ovat olleet semmosia säätöjä ja yhden illan juttuja.Entistä miestäni petin kaksi kertaa. Eka kerta oli erään ex-säätöni kanssa ja toinen silloisen mieheni kaverin kanssa. En koskaan kertonut tätä miehelleni ja parempi niin. Tieto lisää tuskaa!