G: Montako seksikumppania?
Ikäsi, sivilisääty? Onko lapsia?
Montako seksikumppania?
Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
Kommentit (123)
rouva, 37, useita ja lisää tulossa, lapsia 2, olen, en ole laskenut
Muistakaa, että olemalla useiden miesten kanssa saatte vain lutkan maineen.
Ja se oikea kyllä osaa arvostaa kun tavaraa ei ole jaettu muille.
Otsikossa ikä,naimisissa ja lapsia kolme. Sexikumppaneita "poikamiehenä" ei montakaan,mutta "ukkomiehenä" vaikka kuinka monta. Pettämisenä en sitä pidä,vaan puoleni pitämisenä,eli en oo pettänyt,mutta monesti vieraassa sylissä ollut :D
Tämän gallupin perusteella 99 prossaa naisista on pettäviä huoria. Hatun nosto niille harvoille jotka ovat pysyneet uskollisina.
Olen mies 41 v ja en ikinä ole pettänyt jos parisuhteessa. Olen järkyttynyt että lähes kaikki vastanneet naiset ovat jossainvaiheessa pettäneet kumppaniaan.
hetero, eronnut, lapsia 2, seksikumppaneita n. 50, joista 20 viimeisen vuoden aikana=eron jälkeen
hetero, eronnut, lapsia 2, seksikumppaneita n. 50, joista 20 viimeisen vuoden aikana=eron jälkeen
Niin ja en ole pettänyt.
En ole varsinaisesti pettänyt, olen vain hieronut tissejä ja pillua. Vaimoni on kyllä pettänyt minua.
En tunne itseäni enää lainkaan mieheksi, haluaisin panna kaikkia vastaantulevia hyvännäköisiä muijia.
37v, naimaton, joitakin kymmeniä
Montako seksikumppania?
muutama tuhat, en pidä kirjaa
määrittelykysymys, eri asiat on eri ihmisille pettämistä
32-vuotta, naimisissa, kaksoset, 1 seksikumppani (nainen), en ole pettänyt. Periaatteessa kumppaneita on 2, jos yksi suuseksikerta lasketaan mukaan.
nainen 25v, sinkku, ei lapsia
seksikumppaneita minulla on ollut 13. en ole koskaan pettänyt, mutta olen harrastanut seksiä varatun miehen kanssa.
1 kanssa seurustelin 3,5v, hän oli ensimmäinen poikaystäväni ja hänelle myös menetin neitsyyteni. 4 kanssa olen tapaillut. lisäksi minulla on ollut 8 yhdenillanjuttua, joista 4 kanssa harrastin "vain" suuseksiä.
olen tyytyväinen siihen, että odotin 20-vuotiaaksi asti ennen kuin menin loppuun asti sängyssä. olen kuitenkin seikkaillut eksäni jälkeen, halunnut kokea. kaduttaa tuo varatun kanssa pelehtiminen eivätkä nuo yhdenillanjututkaan niin kummoisia ole olleet. mutta tehtyjä mitä tehtyjä!
Mies, 27. Sinkku, Ei lapsia.
Montako seksikumppania?
Aika vähän eli 0.
Missä välissä kun ei ole kumppaneitakaan ollut.
Pari kertaa olen tapaillut nuorempana, mutta eipä niistä tullut mitään ja enkä ole kohdannut oikeaa vielä.
Seksikumppaneita 1,5. Siis yksi varsinainen ja yksi jonka kanssa oli aloittelua, mutta se oli monimutkainen juttu (mieheni painosti kolmenkimppaan mutta peruin) enkä haluaisi laskea varsinaiseksi seksikumppaniksi... Joo olen vaikea, kun on puolikkaita ;)
Pettänyt en ole koskaan. Tuo toinen mies olisi pettänyt kanssani, se osa syy perumiselle. Muuten en pettämisiin sekaantunut mitenkään päin. Enkä omasta syystäni toivottavasti koskaan sekaannukkaan.
En myöskään kuulu mihinkään uskonlahkoon
Kaiholla muistelen nuoruuteni aikoja ja yhdenillna juttuja silloin. Ne oli makeanmakuisia, hunajaisia tyttöjä. Ja minä olin nuori ja salskea.
Useamman kerran kävi niinkin, että illalla ravintolasta jomman kumman asunnolle naimaan ja aamulla tyttö kysyi, että voitaisko vielä uudelleen ennen kuin lähdet....
19, sinkku, ei lapsia, 16 seksikumppania ja olen pettänyt edellisessä suhteessani kerran
N35, 2 lasta, naimisissa lähes 10v, hetero, kaikki s-kummanit miehiä n.45-50 kpl.
Aviossa en oo pettänyt, jos yhdynnällä tarkoitetaan pettämistä.
Olen kyllä ollut ihastunut, tekstaillut, pussaillut ja käsipeliä harrastanut.
Avioliitto on ensimmäinen pitempi suhteeni. sitä ennen suhteissa olen pettänyt myös.
Nainen, 38 vuotta, bi, naimisissa 10 vuotta.
2 lasta, seksisuhteita alle 30, näistä 3 naisia.
Olen pettänyt muutaman kerran jos suuteleminen lasketaan pettämiseksi, kerran myös nykyistä miestäni (joka on pettänyt minua oikein olan takaa)
43, eronnut (mies). On 2kpl, yli 30, laskut sekaisin ajat sitten.
Jos asumuserossa kännissä seksin vonkaaminen ssellaseksi lasketaan niin 2 kertaa, muuten vain yhden kerran silloista tyttökaveria, jonka kans en sekstannut pettämisen jälkeen.