G: Montako seksikumppania?
Ikäsi, sivilisääty? Onko lapsia?
Montako seksikumppania?
Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
Kommentit (123)
N16, Sinkku, Ei lapsia, 8 seksikumppania, pettänyt kerran. Hetero.
Kihloissa 3 vuotta,yks lapsi. Ennen nykyistä miestäni n. 15-20 miestä.. En ole pettänyt. Tosin ollut suhde naimisissa olevaan mieheen,mutta siinähän mies petti enkä minä.
onpas joillakin pitänyt kiirettä =)
noh mä 33, kolme lasta, 3 miestä, en ole pettänyt koskaan, enkä petä.
Mies 31v, sinkku, kumppaneita yhteensä noin 40-50, joista maksullisia noin 20 (matkustan työkseni paljon). En ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani tai edellistä avovaimoani. En tekisi niin vaikka henki lähtisi, periaatteistani en tingi.
2 lasta,14 ja 10 vee.suhteita takana 5,naimisissa,seksikumppaneita 6,siinä mukaanlukien nykyinen aviomieheni.kerran pettänyt edellistä aviomiestäni,mutta suhde loppui myös sen jälkeen omasta tahdostani. josta olen erittäin tyytyväinen!
avioliitossa, kolme lasta, seksikumppaneita ennen ja jälkeen ekan avioliiton niin paljon, että en muista. 100? 120? Ex-aviomiestä petin kaksi kertaa, tosin silloin liitto veti viimeisiään kun mies hakkasi minua. Myös ensimmäistä avomiestä petin kerran, kun sain turpaani. Nyk miestä en ole pettänyt kertaakaan, 9 v yhdessä. Nykyinen mieheni ei myöskään ole väkivaltainen minua kohtaan, joten en "tarvitse" pettämistä siihen, että pystyisin lopettamaan mahdottomaksi käyneen suhteen.
Seksikumppaneiden määrään lienee vaikuttanut epävakaaseen persoonallisuuteen ja hoitamattomaan kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön tyypillisesti kuuluva holtiton käyttäytyminen mm seksin suhteen. Alkoholi on ollut kuvioissa myös. Nykyään oikealla lääkityksellä sekä terapialla ja alkoholin pois jättämisella oireet pysyneet kurissa. Suurin osa ollut yhden illan juttuja, 6 pitkää suhdetta ollut 2 avioliittoa mukaanlukien.
parisuhteessa 18v,josta naimisissa 11v, 2 lasta, 2 seksikumppania, en ole pettänyt enkä tullut petetyksi. Tosi seksuaalinen olen silti. Ei se kumppaneiden määrä kerro mitään kenenkään panohaluista, pettäminen tuntuu jontenkin vaan ali-ihmisten touhulta, varsinkin jos ei siihen ole mitään perusteltua syytä.
kolme lasta, seksikumppaneita 110, joista valtaosa pettämistä...
Eipä taida olla keskiverto huorallakaan samaa määrää seksikumppaneita kuin keskiverto suomalaisella naisella, ja se huora tajuaa edes ottaa maksun siitä. Ja noin nopeasti katsottuna suurin osa pettää... On se onni ettei ole suomalaista vaimoa.
Eipä taida olla keskiverto huorallakaan samaa määrää seksikumppaneita kuin keskiverto suomalaisella naisella, ja se huora tajuaa edes ottaa maksun siitä. Ja noin nopeasti katsottuna suurin osa pettää... On se onni ettei ole suomalaista vaimoa.
Ja suomalaiset miehetkö sitten uskollisia (tämän otoksen perusteella)?! Eli paha käydä haukkumaan meitä naisia?
(Miksi oletat ulkolaisen naisesi olevan uskollinen sinulle? Oletko inä hänelle?)
naimisissa 9 vuotta, kaksi lasta, yksi seksikumppani, en ole pettänyt koskaan.
Ja suomalaiset miehetkö sitten uskollisia (tämän otoksen perusteella)?! Eli paha käydä haukkumaan meitä naisia?
(Miksi oletat ulkolaisen naisesi olevan uskollinen sinulle? Oletko inä hänelle?)
Totta, samanlaisia tuntuu olevan miehetkin. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä pettäisi mistään hinnasta. Vaimo tulee sellaisesta kulttuurista, että todennäköisesti tappaisi itsensä jos pettäisin, sen verran suuri häpeä se on. Ja samasta syystä tiedän hänenkin olevan uskollinen.
Bi, 2 seksikumppania, en ole pettänyt.
eronnut,lapasia löytyy 3 , LIIKAAA ,
entisen vaimon kanssa juostiin vieraissa vuoro tahtia 17 vuotta .en suosittele
Nykyisin molemmat käyvät säännölisessä terapiassa
siis erikseen ja eri terapeutilla ..
Vielä jos kerran elämässä saisi Rakastella tunteella.
Totta, samanlaisia tuntuu olevan miehetkin. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä pettäisi mistään hinnasta. Vaimo tulee sellaisesta kulttuurista, että todennäköisesti tappaisi itsensä jos pettäisin, sen verran suuri häpeä se on. Ja samasta syystä tiedän hänenkin olevan uskollinen.
Mutta edelleen olen sitä mieltä että on asiatonta lähteä huorittelemaan suomalaisia naisia sen enempää kuin miehiä. Vieläpä seksipalstan keskustelun perusteella.
Moittijasi muuten on eronnut normaalipainoinen alle 30-v kahden lapsen yh äiti jolla ollut vain yksi seksikumppani eli lastensa isä eli ex-aviomies. Ei parisuhdetta (tai mitään muutakaan) eron jälkeen ja voit uskoa että olen kyllästynyt huoraksi laskemiseen. Vain koska olen eronnut suomalainen nainen. Sehän on ehdoton fakta siitä että panen muiden mihiä ja vikittelen niitä eroamaan.
48, sinkku, ei lapsia, 500, en ole ikinä pettänyt.
M38, kaksi lasta, sänkykumppaneita n.40. Olen ollut ikäni parisuhteissa ja pettänyt varsinkin nuorempana. Naisia saan helposti ja myös naimisissa olevat tuntuvat haluavan vierasta. Yhden yön panot muuttuu helposti vakkareiksi. Naiset kehuvat kokoa, kestävyyttä ja taitoa. Viimevuodet olen ollut uskollinen. En ole tyytyväinen tekoihini, mutta minkäs teet, pillua tekee niin mieli.
Kolme lasta kahdelle naiselle. Kumppaneita n. 70-100, suurin osa pettämisiä. Nyt yhden Naisen mies jo pari vuotta. Oli näemmä siitä vain kiinni jotta löysi sellaisen Naisen jonka kanssa himot ja halut kohtasivat tarkalleen. Vaikka nyt on 5 kk lapsi, joka ei nuku kunnolla yms. seksiä joka päivä ja se se vasta rentouttaa.. =)))
n. 30 miestä, lasku hävisi jossain vaiheessa, yhden kerran nainen kolmantena osapuolena
3 aiempaa pitkää suhdetta, nuorempana pettänyt mutten nykyisen kanssa (4, 5 v), koska seksiä saa kotonakin tarpeeksi. Kaikkein pitkäaikaisimmassa suhteessa (14 v) hankin rakastajan koska seksi loppui jo 2 vuoden jälkeen. Erokin lopulta tuli tämän asian takia, mitäpä sitä sisaruksina elämään.
Yksi lapsi.