G: Montako seksikumppania?
Ikäsi, sivilisääty? Onko lapsia?
Montako seksikumppania?
Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
Kommentit (123)
Nainen 35v, 2 lasta, 1 seksikumppani (=aviomieheni), naimisissa 4 vuotta, yhdessä 21 vuotta (aloitin seksin mieheni kanssa 14 vuotiaana), en ole ikinä pettänyt, yhteen mieheen olen kerran ollut ihastunut...
avoliitossa, 4 seksikumppania kaikki naisia, kerran olen pettänyt exääni.
27 on kova jätkä. Jos aloitti seksielämänsä 15 vuotiaana, niin uusi mötkö on ollut joka viikko. :D
43v hetero mies, naimisisisa, kaksi lasta. Pitkäaikaisia seksikumppaneita n. 10 kpl ja yhden kerran juttuja/ maksullisia yli 100. Näistä yksi on ollut mies ja muut naisia.
Pettämistä on ollut liikaa, mutta ei sille enään mitään voi.
Suuri lukumäärä johtunee paljosta työmatkailusta.
yksi lapsi, sinkku, n. 40 seksikumppania joista yksi nainen, ja olen pettänyt paria kumppaniani ennen lasta ja kadun tekojani..
Nainen 28, sinkku, ei lapsia, 170 miestä. kerran suutelin toista mutta siitäkin kerroin
Seksiä noin 50 miehen kanssa, koskaan en ole pettänyt ketään, vaikka välillä olen elänyt hyvin epätyydyttävissä suhteissa.
N24, hetero, avoliitossa 10 vuotta, kaksi lasta, seksikumppaneita 4, en ole pettänyt.
kolmas avioliitto menossa , aina pitkiä suhteita, ei yhdenillanjuttuja pettämiset aina exiä tms. hetero ei muuta kun naisten kanssa suutelua. lapset kahdesta eri avioliitosta. keksin seksin vasta 30 vuotiaana joten luku olisi jotain ihan muuta kun 15 jos olisin aiemmin tajunnut....nykyistä pettännyt suhteen alussa 2 vkoa kestännyt kerran ....enkä petä enää
moneneko kanssa on naiskenellut elämänsä aikana? Silloinhan se laskeminen olisi pitänyt aloittaa siitä ensimmäisestä oletuksena, että näitähän sitten riittää... Mä en ainakaan tiedä, montaako olen pannut ja nelikymppisenä ei voi enää muistaa niin kauas, sori! ;)
ja kyllä mä ihan helposti muistan jokaisen ketä olen naidanapsauttannu....tosin niitä on vaan 15 kappaletta
N 22, naimisissa, 2 lasta, 1 seksisuhde mieheni kanssa. En ole pettänyt ja tuskin petänkään...
2 lasta, naimisissa 17 vuotta
Vajaa 60 miestä, reilu 10 naista, nykyistäni en ole pettänyt, entisiä kyllä, monesti. Seksikumppaneista naiset ja n. puolet miehistä avioliiton aikana, harrastamme kimppakivaa ja varsinkin miehiä vierailee meillä ;)
M41, 12 vuotta naimisissa, 3 lasta, yksi seksikumppani... niin tuosta kai voi jo laskea, etten ole pettänyt.
4 vuotta naimisissa, Hetero, 2 lasta, 6 miestä seksikumppaneina historiassa, pettänyt olen näistä kolmen kanssa nykyistä.
N35v,avoliitossa 14vuotta, 2lasta 1v ja 6v. Mieheni on eka seksikumppanini. En ole pettänyt, enkä kuulu mihinkään uskonnollíseen lahkoon.
käsi, sivilisääty? Onko lapsia?
Montako seksikumppania?
Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
55/Aoliitto/6/73/Usein/Satoja
Olen koukussa seksiin valitettavast............
Nainen, 25v, naimisissa, kaksi lasta.
Seksikumppaneita ollut varmaan kolmekymmentä. En ole koskaan pitänyt mitään kirjaa. En ole myöskään koskaan pettänyt.
Parisuhteessa 26 seksikumppania joista 5 miehiä. Ei lapsia
Tässä vain tätä ketjua selatessani en voi enää ymmärtää kuinka miehet ylipäätään voivat olla puutteessa vai onko tämä sittenkin hieman vapaamielisempien ihmisten foorumi.
Naiset jakautuvat selvästi kahteen kastiin. Yhden miehen naisiin ja niihin jotka ovat viettäneet vähintään villin ja irtosuhteita sisältäneen nuoruuden. Toinen luku on sitten toisella ja kolmannella kierroksella olevat.
n34,avioliitossa, 2 lasta, seksikumppaneita n30, joista 3 avioliiton aikana. yhdessä 16v