Tosi tyhma kysymys; mutta miten tehdaan " alapesu" ? Silla bide-suihkulla kaiketi, mutta miten kummassa se onnistuu kastelematta koko alava...
Miten kuivaatte itsenne/ lapsenne " alapesun" jälkeen? Pyyhkeellä vai vessapaperilla? Riisutteko housut/sukkahousut kokonaan pois ennen pesua?
Kommentit (172)
Aivan käsittämätöntä.
Minä en voisi kuvitellakaan, että käyttäisin vain paperia.
Vuosikaudet olen aina pessyt alapääni eikä mitään ongelmia ole ollut.
Samoin tekee mieheni.
Hygienia kunniaan arvon naiset.
Moni on minun lisäkseni tässä ketjussa avautunut ja kertonut, kuinka hyvää huolta hygieniasta meidän perheessä pidetään. On painepesuria ja muuta - kukin tavallaan ja näin meillä! Hygieniasta on ehdottomasti pidettävä huolta. Itse suorastaan halveksun ihmisiä, jotka luulevat, että vessapaperi riittää ihmislian pyyhkimiseen.
Terveisin saunojaperheen äiti
Järkytyin syvästi kun tajusin että suurin osa ihmisistä on todellakin niin epähygieenisiä etteivät pese itseään huolellisesti wc-käynnin jälkeen. En enää uskalla edes vaatekaupassa sovittaa housuja,kun ei voi tietää millainen sottapytty niitä on aiemmin sovittanut. Ajatuskin siitä että housuissa olisi edellisen sovittajan jäljiltä esimerkiksi wc-pöntöstä kakalla käydessä lentäneitä vesiroiskeita(niitä mitä saattaa tulla suurehkon kikkanan pudotessa pönttöön) saa minulle aikaiseksi kylmiä väreitä ja yökötyksen tunteita.
Olenkin jo lähettänyt kaikille suuremmille vaatekauppaketjuille kirjeen jossa pyydän heitä joko vaatimaan vaatteita sovittavien asiakkaiden huolellista peseytymistä sovituskoppejen yhteyteen rakennettavissa suihkuissa,tai vaihtoehtoisesti hankkimaan kertakäyttöisiä muovisia sukkahousuja ja valvomaan että vaatteita sovittava asiakas myös niitä käyttää.
olen tällä hetkellä töissä ja yritän näyttää kauheen ahkeralta, mutta meinaan ratketa kokoajan järkyttävään purskahdukseen koko keuhkojen mitalta. Pillupyyhe on vanha tuttu, mutta nyt siis jopa persepyyhe!!! Siis kaksi pientä koukkua pyyhkeineen rinnakkain sinne pöntön tasolle?!!! Ja normaalit käsi- ja naamapyyhkeet ylös. Komee rivistö!!!
ei kai nyt kukaan käytä samaa pyyhettä pakaravälin ja pakaroiden kuivaamiseen???
oli tänään käyttänyt työpaikan " pidee" suihkua kun oli pönttö ihan märkä. et kiitti v****sti
Vierailija:
Meillä ainakin mieskin pesee alasuihkulla perseensä ja kyrpänsä seksin jälkeen.
...
Olisi kiva kysyä et, MILTÄ NYT TUNTUU!
Ja et jatkuiko mallinura kauankin ton lehtikuvan jälkeen?
Kertokaapa miten voi tehdä ton ALAPESUN ILMAN BIDEE SUIHKUA KUN MUUTETTIIN UUTEEN ASUNTOON EIKÄ TÄÄLLÄ OLE SELLAISTA. ON HANKALAA KÄYDÄ KOKO SUIHKUSSA AINA KUN TARVII ALAPESUA
Käytä mukia tai kastelukannua :)!
Vierailija:
Kertokaapa miten voi tehdä ton ALAPESUN ILMAN BIDEE SUIHKUA KUN MUUTETTIIN UUTEEN ASUNTOON EIKÄ TÄÄLLÄ OLE SELLAISTA. ON HANKALAA KÄYDÄ KOKO SUIHKUSSA AINA KUN TARVII ALAPESUA
hämä-hämähäkki, kiipes langalle... (väärinpäin)
Olipa hauska ketju! Pitäisköhän alkaa kehittelemään nyt rintapieleen merkkiä jolla tunnistais kaikki pillupyyhkeen käyttäjät?Se vrmaan lois sellasen yhteenkuuluvuuden tunteen...
Mainio... siis ihan itkettää ku naurattaa!!! =D
Sillä on taatusti ollu tosi laatuaikaa itsensä kanssa tätä ketjua lukiessa
Onhan Suomessakin myynnissä ne ankat.
siksi siel työpaikan veskis on aina sellaisia vajaita pieniä vesipulloja. mä olen luullu, et ne on joidenki vesipulloja ja jääny sinne, mut ne onki niiden bidee-pilde-pesupulloja, kun meil ei ole vessois bideesuihkui.
joten kannattaa olla varuillaan aina kun on huoneessa jossa on mies,kun sitä ei voi koskaan tietää mitä kyseinen henkilö on juuri puuhaillut. Itsekin käytän juuri tuosta syystä aina kumisia erittäin tiukkoja alushousuja sekä tulppaa alapäässäni,etteivät leijuvat siittiöt pääse vahingossa livahtamaan sisääni