Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi tyhma kysymys; mutta miten tehdaan " alapesu" ? Silla bide-suihkulla kaiketi, mutta miten kummassa se onnistuu kastelematta koko alava...

Vierailija
24.10.2004 |

Miten kuivaatte itsenne/ lapsenne " alapesun" jälkeen? Pyyhkeellä vai vessapaperilla? Riisutteko housut/sukkahousut kokonaan pois ennen pesua?

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset kaantyneet islamin uskoon? Muslimithan pesee takapuolensa eivatka kayta paperia. Joka vessassa on kannu sita varten. Allahu Akbar.

Vierailija
102/172 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten vältellä litimärän ihon kuivaamista wc paperilla. Osa wc papereista kestää vettä pikkaisen paremmin mutta enimmäkseen ne hajoaa kosketuksesta veteen joten tuosta voi tulla huono tapa ja olen about 100% varma että monille on tullut lääkärikäyntiä tarvitsevia vaivoja tuosta ja muistakin länsimaisista wc rituaaleista (pöntöllä istumisesta ainakin tulee vaivoja 100% varmasti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt siis sano että vaivoja tulee heti. Istumisesta pidemmän päälle, paperilla kuivaamisessa on riskejä koska veteen osuessa paperi hajoaa siten että paperista irronnutta mahdollisesti terävääkin mikroskooppista kuitua voi jäädä iholle ja jos nyt haluaa tarkemmin tietää mitä siitä voi seurata niin onpahan ainakin varoitettu.

Vierailija
104/172 |
11.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

teipatkaa se käsisuihkun nappula läpinäkyvällä teipillä pohjaan kiinni. sit kun seuraava uhri tulee ja laittaa hanan auki, niin vettä lentää suoraan yleensä päin näköä HAHAHAHAHHAHAH"

Vierailija
105/172 |
11.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, joka on jossain vanhemmissa hotelleissa ollut mm. Pariisissa. Siis allas, johon lasketaan vettä kylmä- ja kuumavesihanasta kuten lavuaariin, tulppa kiinni, sitten istutaan siihen päälle ja huljutellaan ;=) Vähän wc-istuinta matalampi, pytyn ja lavuaarin sekoitus.

Nykyään puhutaan myös bideesuihkuista tai käsisuihkuista, joita tämä ketju kai pääasiassa käsittelee. Ja nämähän ovat nykyään yleisiä, toisin kuin tämä vanhanaikainen allas, jota minä ainakaan en koskaan ole halunnut käyttää.

Vierailija
106/172 |
12.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sellainen, joka on jossain vanhemmissa hotelleissa ollut mm. Pariisissa. Siis allas, johon lasketaan vettä kylmä- ja kuumavesihanasta kuten lavuaariin, tulppa kiinni, sitten istutaan siihen päälle ja huljutellaan ;=) Vähän wc-istuinta matalampi, pytyn ja lavuaarin sekoitus.

Nykyään puhutaan myös bideesuihkuista tai käsisuihkuista, joita tämä ketju kai pääasiassa käsittelee. Ja nämähän ovat nykyään yleisiä, toisin kuin tämä vanhanaikainen allas, jota minä ainakaan en koskaan ole halunnut käyttää.

Vierailija
107/172 |
13.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten kuivaatte itsenne/ lapsenne " alapesun" jälkeen? Pyyhkeellä vai vessapaperilla? Riisutteko housut/sukkahousut kokonaan pois ennen pesua?

Vierailija
108/172 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupyyhe on kuivumassa sisällä olevassa pyykkitelineessä. Vieraat käyvät järkiään sitä hypistelemässä, että minäkin muistan tämän pyyhkeen.... Pillupyyhkeeni on nimittäin se joka tehtiin itse ala-asteella koulussa, siis se vohvelikankainen jossa on kuvioita reunassa ja kaikki hypistelevät sitä aina kun se jää esille jos vieraita käy. Huh! Pyykkiinhän se on laitettava ennenkuin voi käyttää uudelleen.

Vierailija
109/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta viisastuneena lähden minäkin huomenna ostamaan painepesurin

Vierailija
110/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne " märät posket" pystyy välttämään, kun laittaa pöntön pohjalle ensin vessapaperia pari-kolme kerrosta...

Vierailija
111/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeita, miten käytät pideetä!

Vierailija
112/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tää juttu oli ihan hysteerisen mainio!!! Lähdenkin tästä pimpinpesuun käsisuihkulla ja pukemaan... *kikattaa vieläkin*

Vierailija
113/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin voitais alkaa kakkii pussiin. Sitten vain kuoppa pihalle ja saadaan hyvät kukkamullat.

Vierailija
114/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa kukkia haudalle. Tai ainakin pillupyyhe.

Vierailija
115/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs huvittavaa siinä on että omistaa pillupyyhkeen, ehkä ei mun mielestä mitään kun se on ollut aina käytössä meillä. Siis oikeesti ettekö te jotka ette käytä bideetä, pese joka päivä toosaanne vai käyttekö joka päivä suihkussa. Kyllä se pimpsa on kerran päivässä pestävä, ei nyt kuitenkaan joka vessa kerran jälkeen, sehän kuivuu ihan valtavasti ja vaikeuttaa ainakin mulla kävelemistä ja kutisee niin perhanasti, jos sitä kokoajan on hinkkaamassa puhtaaksi.

Vierailija
116/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja kaksplussan sivuilta!! Ei siellä ole koskaan saanut näin hyviä nauruja!! Vieläkin jomottaa vatsalihaksia!!

Itse käyn aamuin illoin suihkussa ja ison hädän jälkeen käytän bideetä, koska omaan pienen peräpukaman (synnytyksen jälkeisiä iloja...) ja on hankala saada puhtaaksi pyyhkimällä. Menkkojen aikaan käytän siteitä enkä koskaan pese pissin jälkeen alapäätä. Myös seksin jälkeen bidee on kätevä, joskin yleensä on jo valmiiksi alasti ja voi samalla käydä ihan oikeassa suihkussa vyötäröstä alaspäin... Pillupyyhettä mulla ei ole, mutta perspyyhettä käytän suihkuttelun jälkeen. On samassa koukussa vauvan pyllypyyhkeiden alla, eri materiaalia ja eri värinen kuin vauvan pyyhkeet.

Vierailija
117/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mihin himputtiin niitä pikkupyyhkeitä käytettään, mutta nyt selvis sekin...KIITOKSET tiedosta

*jokapäivä oppii jotain uutta*

Vierailija
118/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä jo aattelin että miten te ootte saanu näin pitkän ketjun aikaseks tämmösestä aiheesta..nyt selkis :D

Vierailija
119/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiesin että uimahallin vedestä ja saunan lauteilta voi raskaaksi tulla, mut voiko sohvaltakin?

Vierailija
120/172 |
26.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten naapuri kävi vessassani ja kysyi et miksi anopilla on oma pyyhe vessassa kun luuli kuvaani anopin naamaksi?

Pitäisikö loukkaantua vai olla imarreltu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme