Tosi tyhma kysymys; mutta miten tehdaan " alapesu" ? Silla bide-suihkulla kaiketi, mutta miten kummassa se onnistuu kastelematta koko alava...
Miten kuivaatte itsenne/ lapsenne " alapesun" jälkeen? Pyyhkeellä vai vessapaperilla? Riisutteko housut/sukkahousut kokonaan pois ennen pesua?
Kommentit (172)
Joku ehdotti listassa, että pillupyyhe kannattaa laittaa WC:hen eri paikkaan kuin muut pyyhkeet, siihen suihkun viereen. Ei muuten kannata tehdä niin. Anoppini oli matkasta väsynyt ja kävi pesemässä vessassa kädet ja kasvot, ja pyyhki tuohon erillään olevaan pyyhkeeseen. Luuli sitä vieraspyyhkeeksi, koska pyyhe oli erillään muista pyyhkeistä. Ja tämä tarina on tosi.
noita vedellä lotraajia riittää kun on aina pönttö märkä yök
Minulle ainakin on yläasteella jo opetettu että alapesu ei tehdä ilman erityistä syytä sillä limakalvojen tasapainoa ei saa häiritä. Tuo alapäähän on ns. itsepuhdistava järjestelmä.
Vierailija:
teipatkaa se käsisuihkun nappula läpinäkyvällä teipillä pohjaan kiinni. sit kun seuraava uhri tulee ja laittaa hanan auki, niin vettä lentää suoraan yleensä päin näköä HAHAHAHAHHAHAH"
Voiko oikeesti olla nais ihmistä, joka ei tajua tuon taivaallistakaan. kui hitossa pidät ittes puhtaana tiyttyyn aikaan kk:sta?!
Suihkuosa suuhun ja suihkutat niin kauan, kun pimpsa alkaa vuotaa vettä. Koko elimistö puhdistuu.
Nyt minäkin osaan huolehtia puhtaudestani. Käynkin heti huomenna ostamassa sekä p..lupyyhkeitä että painepesurin!
;)
Siis etenkään kun mä en ole mikään pöpökammoinen hygieenikko, mutta IKINÄ en ole saanut mitään väärää paikkaa sen suuihkun kanssa kastumaan. Hyvä jos pyllynposket kastuu, yleensä kirugisen tarkasti vaan se osa kun tarkoituskin.
Se suihku säästää isomman asian jälkeen aikaa. Sitt muuten, se on aika hyvän tuntunenkin ...
mihin ne on tarkoitettu. Äiti, Isä, Kädet, Vieraat, Pillu. En usko että vieraat sekoittavat enää.
Melkoinen laukku saa olla mukana, kun pitaa kantaa mukeja ja froteepyyhkeita mukana, taitaa sellainen renkaallinen laukku olla ainoa vaihtoehto=D
Mitä eukot näissä veskoissaan haalaa
http://www.seiska.fi/c/87840/6041_ELINA.jpg
Onnistun aina suihkuttamaan naamanikin märäksi ja siinä samalla paidan. Mä olen ihankuin uimahallista tullut kun pesen pepun. Kamalan vaikea tekniikka!
Yks tärkee vinkki on, että et paina täysillä sitä käsisuihkua, vaan sopivasti. Suuntaa vedentulo sopivasti alaspäin, niin et kastu kauttaaltaan. Jos kuitenkin menee överiks, niin harjoittele sumutuspullolla, jossa vettä. Ja sitten vaan suihkuttelemaan.
Älä pidä hanaa täysillä. Siitä se roiskumisongelma tulee, kun on liian iso vedenpaine. Maltillisemmin, maltillisemmin. Ei se bide mikään teollisuuspainepesuri oo. Äläkä paina sitä käsisuihkuakaan liikaa, niinkuin aiemmin yöllä vinkkasin.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2004 klo 18:55"]
Mulla on kaapissa naula, jossa se pillupyyhe roikkuu. Meillä on käsisuihkukin siellä kaapissa telineessä. Käsi ja vieraspyyhkeet on naulassa seinällä ja jokaisessa lukee mihin tarkoitukseen. Isä, äiti, poika,kädet, ystävät.
[/quote]
Oottekos tulleet ajatelleeksi, mitä kaikkea siinä istuinrenkaan märän veden seassa on? Onko siihen istuimeen kiva laittaa seuraavankin peppunsa, kun edellinen on roiskinut peppulikansa siihen?
Käsisuihku on yllättävän epähygieeninen, jos ei epse pyttyä sen jälkeen, etenkin istuinta ja myös lattialle roiskuvia vesiä. Niiden vesien seassahan ne kakkakikkeröt, kuukautisvanat ja muut pissit on.
vain kertoa, että pesen vedellä suihkussa kaikki yhteensä 9 häppäriäni :)
terveisin se kolmet omaava