Tosi tyhma kysymys; mutta miten tehdaan " alapesu" ? Silla bide-suihkulla kaiketi, mutta miten kummassa se onnistuu kastelematta koko alava...
Miten kuivaatte itsenne/ lapsenne " alapesun" jälkeen? Pyyhkeellä vai vessapaperilla? Riisutteko housut/sukkahousut kokonaan pois ennen pesua?
Kommentit (172)
1. riisu kaikki vaatteesi
2. laita hana täysille
3. tähtää suihkulla jalkojen välistä suoraan ylöspäin
4. suihkuta täydellä paineella
5. heiluta suihkua joka suuntaan
6. kuivaa itsesi ja vessa mukanasi kuljettamalla kylpypyyhkeellä
7. tarvittaessa väännä vaatteesi kuiviksi, pukeudu(jos suihkun käyttö tosissaan ei mitenkään onnistu, niin kastelkaa pala paperia ja pyyhkikää sillä - normaalilaatuinen paperi kestää märkänäkin)
Kirjoita kirja: kootu arjen ohjeet, on taattu menestys. :))))))
1. Avataan hana.
2. Pestään ala.
Niin miten pestään niin ettei koko ympäristö kastu?
Kieltämättä. Nyt on kyllä jo tosi tyhmä kysymys. Vuodelta 2004. Painit varmaan vieläkin saman ongelman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
joten vesi menee sinne pönttöön. Housut nilkoissa ja paita korvissa niin ei vaatteet kastu.
Ihana, juuri näillä opein minua aikanaan äiti opasti, että "housut kunnolla nilkkoihin ja paita koviin" - toki siis leualla olen lapsena paidan reunaa aloittaessani pitänyt. Kaverina oli vessan naulakossa ihan vieressä pieni pyyhe.
Jos istuu pöntöllä ja suihkuttaa etukautta - kuten minä teen - ei kyllä kastu mikään muu paikka kuin se, mihin se suihku osuu. Miten tässäkin asiassa voi olla noin uusavuttomia ihmisiä?
Vettä voi vahingossa kotioloissa lentää lattialle. Muuten suihku kohdistetaan sopivalla paineella kohti, ei täysillä. Paperi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on lämmintä, niin anna tuulen kuivata peppu pihalla. Muista kuitenkin että normipesun ja masturboinnin raja on lähes olematon... ole varovainen.
Normipesu vaihtuu masturboinniksi helposti.
Onko käsisuihku nykyisin sama kuin pytty, missä sellainen suihkulähde minkä päällä istuttiin?
Tottakai alapää pestään eikä pyyhitä. Jos jonkun tuttu Saksassa ei sitä tee, niin voivoi.
Pestään, ei pyyhitä.