Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(

Vierailija
08.10.2004 |

.

Kommentit (448)

Vierailija
21/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muuten täälläkin. Ei ole tullut mitään tuhruja yms. Yleensä on aina tullut.

Vierailija
22/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla sama 9:n kanssa

Vierailija:

Ajattelin tosiaan odotella niitä kuukautisia vielä aika nöyränä ja hötkyämättä. Pettymykset pelottaa (niitä on ollut...). Ajattelin testailla joskus ens viikolla. Nyt about 30-31/28.

ap

Mä testasin edellisen raskauden kp 27/28 ja haamun sain. kp 29/28 sitten ihan vahva plussa. Olen aina ollut tälläinen hötkyilijä, ja nyt siis aijon odottaa siihen maanataihin vaikka mieli tekisi heti testata. Montaa päivää ei silloinkaan siis olisi myöhässä.

T.12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat viilikset on! Mulla menee maku heti, kun luen niitä ihmeellisyyksiä, joten en lue. Ja silti olisi kiva kuulla jonkun muun kokemuksia näistä ajoista, kun itselle eteen sattuu, silleen normaalisti ja asiallisesti. Olen aika realisti näissä asiosissa enkä aio kiusata itseäni turhalla mielikuvitusrumballa. Mukavaa, että täällä voi joskus puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä, silloin kun paikalle sattuu muita samassa tilanteessa olevia ihmisiä.

12, ei siinä aikaisin testaamisessa mitään vikaa, jos itse niin haluaa ja on siihen henkisesti valmis. Mä olen vain ajatellut, että jos ei ole raskaus alkaakseen (kunnolla) niin en halua sitä sen kummemmin edes kelailla. Ja jos on alkaakseen, totean sen sitten vähän myöhemmin. Suurella ilolla tietysti.

ap

Vierailija
24/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

12, ei siinä aikaisin testaamisessa mitään vikaa, jos itse niin haluaa ja on siihen henkisesti valmis. Mä olen vain ajatellut, että jos ei ole raskaus alkaakseen (kunnolla) niin en halua sitä sen kummemmin edes kelailla. Ja jos on alkaakseen, totean sen sitten vähän myöhemmin. Suurella ilolla tietysti.

ap

Mulle on helpompi tehdä se testi ajoissa ja jos se on nega niin menkojen alku ei tunnu niin pahalta. En ole edes ajatellut mahdollista aikaista keskenmenoa, kunnes nyt. Testaan silti maanantaina kp 30/28 jos menkat ei viikonloppuna ala.

Peukut pystyyn teille muillekin! Ilmoitellaan tilanteesta :-)

Vierailija
25/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan testit ovat niin luotettavia ja herkkiä että näyttävät raskauden, yleensä, tietty on poikkeuksiakin. Voit myös mitata kuumeesi, joillain alkanut raskaus nostaa pientä lämpöä.

Vierailija
26/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiitos teille molemmille (ja muillekin)!

JA 9, toivotaan tosiaan, että tämä meillä molemmilla olisi Sitä Itteesä. Vauvakuume-palstalla tulen lähinnä vihaiseksi. Vaikka siellä vessassa ravailen itsekin koko ajan, mutta kutsun sitä sentään oikealla nimellä ;-) Kuten horisontissa pelottavia kuukautisiakin. Onnea matkaan 9. Ja 10, toivon, että olet oikeassa.

ap

Vierailija
27/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänyt missään olevani fiksu (vaikka en kyllä suoralta kädeltä sitä kielläkään ;-)

Kukin tyylillään. Vauvakuumepalsta ei ole mun paikka ja sillä sipuli. That' s all.

ap

Vierailija
28/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan asiallisesti perusteli, miksei halua kysellä " oikealla" foorumilla eli vauvakuumepalstalla ja taas on joku hörhö vauvakuumehaihattelija siellä takajalkasillaan *huokaa*

Vierailija
29/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä aiheesta?

Vierailija
30/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kiitos kysymästä. Toivottavasti seuraavaksi vasta yli vuoden päästä ;-) No joo. Ihan niin optimisti en ole.

ap

Vierailija
31/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein kovasti toivoin että olisin raskaana, kuukautiset tulivat useamman viikon myöhässä.

Kerran nuorempana pelkäsin olevani raskaana ja kuukautiset tulivat pari viikkoa myöhässä.

Toivoin olevani raskaana ja minulla oli useamman viikon sellainen olo, että nyt kuukautiset alkavat, eivät alkaneet, sillä olin raskaana, vaikkakin raskaus keskeytyi noin rv 8 paikkeilla.

Viimeisimmäksi toivoin raskautta ja taas minulla oli ainakin pari viikkoa sellainen olo kuin juuri ennen kuukautisia, eikä niitä vaan ilmestynyt. Raskaustestin uskaltauduin tekemään siinä vaiheessa kun kuukautiset olivat kaksi viikkoa myöhässä. Nyt minulla on vuoden ikäinen tytär.

Vierailija
32/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne kivut silloin tulevat? Ei kiinnittyminen niin kauaa kestä.

Vierailija
33/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään testin, uskaltaiskohan jo tänään testailla...Menkat myöhässä noin viikon. Pari päivää sitten oli kauhee selkäkipu ja vatsaakin on nipistellyt, valkovuotoa myös jonkin verran. Ilman ehkäisyä oltu 16kk, oiskohan nyt jo tärpäänny. Yksi alkuraskauden keskenmeno tosin hieman latistaa fiiliksiä, vaik plussaa näyttäisikin nyt. Pidetään peukkuja toisillemme!

Vierailija
34/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kohdun kasvukipuja?

Vierailija
35/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Neuvolassa selitetään se varmasti tarkkaan niinkuin minullekin.

Tosiaan minä tiesin toisessa raskaudessa heti että odotan vaikka oli vasta kuukautisten alkamispäivä.

Ensimmäisessä raskaudessa oli kuukautisten alkamisten aikaan kaiken näköisiä vierailuja ym. hässäkkää, joten " unohdin" ihan että niiden piti alkaa. Reilu viikko meni ja ihmettelin miten tuli vatsatauti. Kaikki ällötti ja oli todella huono olo (en oksennellut kuitenkaan). Otin töistäkin sairaslomaa 3 päivää, kunnes hoksasin, että kuukautiset on myöhässä. Ja tulos oli plussaa.

Mulla oli heti oireina palelu ja valkovuoto oli runsaampaa.

Tee ap vain se testi. Sanoit ettet turhaan elättele toiveita, siksi et testaa. Minusta se on toisinpäin: jos nyt testaat, voi olla varma mitä elättelet ja missä ;)

Ps. Yliopiston apteekki on klo 22 asti auki :D

Vierailija
36/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

" raskauden toivominen" ei ole koskaan myöhästyttänyt kuukautisia yhtään. Kärisin lapsettomuudesta jokunen aika sitten, ja toivoin raskautta kuin kuuta nousevaa aktiivisesti vuosia, joka kuukausi enemmän ja enemmän: ei myöhästyttänyt kertaakaan 28pv kiertoani. Ainoat kerrat tähän asti, kun kuukautiset ovat myöhästyneet, olen ollut raskaana. Mutta nyt tunne on kyllä ehkä voimakkaammin kuukautiskipumainen kuin ennen, muuten olisinkin ehkä varovaisen toiveikas.

Kohdun kasvukipvut minusta ovat ennemmin sellaisia repiviä ja ehkä kramppimaisia: minulla kipu on enemmän nyt (kuten ennen kuukautisia aina) sellaista kylmää poltetta, tasaista polttelua ympäri selän ja vatsan. Mutta ei ole vielä tullut pisaraakaan, joten...

ap

Vierailija
37/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kohtaan pettymyksen kuukautisten kuin negan muodossa...kai. Ovulaation kyllä testasin 2 viikkoa sitten keskiviikkona, joten pian kai pitäisi alkaa tapahtua...Siitä on nyt 16 päivää.

Vielä se ap

Vierailija
38/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kohta alan itsekin kuulostaa vauvakuumepalstalaiselta....

ap

Vierailija
39/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieluummin kohtaan pettymyksen kuukautisten kuin negan muodossa...kai. Ovulaation kyllä testasin 2 viikkoa sitten keskiviikkona, joten pian kai pitäisi alkaa tapahtua...Siitä on nyt 16 päivää.

Vielä se ap

Selkeesti kun kuitenkin mietit " mitä jos" ... Nyt kun teet niin voit kohta käydä nukkumaan joko onnen hymyssä tai sitten elämä jatkuu niinkuin ennekin. Käy tekemässä se, ei siitä haittaakaan ole.

Mua ainakin stressaisi pelkkä ajatus testistä kaapissa. No, hopi hopi, kahden minuutin päästä olet tietoinen.

Tule sitten kertomaan!! T: 36

Vierailija
40/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika miettiminen sen tekee, mutta vaikea siitä on eroonkaan päästä :) Testaa, niin tiedät. Mulla myös oli menkkamaisia kipuja alkuraskaudessa. Myöhemmin ilmeni että olikin mennyt kesken jo viikolla 4 mutta jäänyt jostain syystä lojumaan kohtuun kunnes np-ultra paljasti totuuden. Kohtu kyllä kasvoi koko ajan. Siksipä menen kun joskus tulevaisuudessa taas tärppää (jos tärppää) yksityiseen ultraan viim. viikolla 8 että varmasti näkyy onko siellä elämää vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä