Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
 Ensimmäistä odottaessani tiesin olevani raskaana, ennen kuin menkkojen piti alkaa. Oli kaikenmaailman oireita.
 Viime viikonloppuna tuntui siltä, että kohta alkaa menkat; vatsaa vähän kouristeli ja alaselkä oli kipeänä. Ainoastaan kiukkunen olotila puuttui.
 Odottelin menkkoja maanantaina, niin kuin kiertoon kuului. Menkkoja ei kuulunut, ei myöskään tiistaina. Keskiviikkona tein testin ja siellä hymyili pikkukakkonen :)!!!
 Nyt on iskenyt väsy ja rintojen polttelu, mutta viikonloppuna ei tosiaan ollut vielä mitään oireita.
 Toivottavasti on tätä samaa ihanaa luvassa teilläkin !
 Ymmärrän kyllä täysin sen tunteen, mutta en sen käytännön toteutusta tuolla palstalla :-) No, se on sivuseikka.
 Minulla on takana vähän samantapainen(kin) kokemus kuin sinulla: viime joulukuussa tulin raskaaksi ja tammikusssa halusin katsastaa yksityisellä, mikä tilanne on, about 9+6 tai jotain. Ihan vaan ,koska tiesin, että mikä vain on mahdollisat. No, pieni sikiö oli menehtynyt vain pari päivää aiemmin 9+4. Siksi ei jotenkaan tunnu kamalan kiireelliseltä testailla nyt, olena aika skeptinen raskauksieni suhteen. Yksi lapsi minulla siis on, keskenmenoja 2 kpl rv9+ sekä yhdessä vaiheessa kolmen vuoden turha yritys+tuloksettomat lapsettomuustutkimukset.
 En mä tänään aida siis testata (42)....mutta kiitos kannustuksesta :-)
 vaikka raskaana. Mulla oli samanlainen tilanne kuin 36:lla. Menkkakipuja oli jo vähän ennen (muutama päivä) kuin kuukautisten ois pitäny alkaa (kierto supersäännöllinen), selkää särki, vatsaa kivisti, reisiä poltteli, lisäksi outoja oireita oli tosi kova paleleminen ja normaalista poikkeavat tuntemukset (polttelua tms.) rinnoissa.
 Oltiin yritetty raskautta vasta yks kierto, mutta jotenkin silti aavistin olevani raskaana. Mieheni halusi, että siirrettäisiin testin tekemistä jonkin aikaa, itse halusin testata heti. Testattiin ja plussa oli vahva, vaikka menkat vasta kaks päivää myöhässä.
 Kuukautismaiset tuntemukset johtuvat siis sekä kohdun kasvamisesta että hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisestä ja tätä voi jatkua pitkällekin.
 Että näin mulla. Kertokaahan miten on käyny!
 en edes ensin ajatellut että olisin raskaana kun tuntui siltä että menkat alkaa, noh, ei alkaneet. Vauva syntyi 9kk jälkeen ;-) ainoa ero oli että rinnat tuntuivat suuremmilta.
 Toivottavasti tärppäsi sinullakin!
 En sitten enää malttanut odottaa testin tekemistä. Äsken katsoin tuloksen ja sen mukaan en ole raskaana... Testinä käytin Apteekin omaa testiä.
 Mitään ihmeempiä oireita ei ole.
 Oloni on aika " itkuinen"  kun tuntuu ihan siltä että en varmaan enää koskaan saa toista lasta!
 Alkais nyt sitten ne pirun menkat jos en ole raskaana! Miten ihmeessä mun kierto on venähtänyt näin pitkäksi... Nyt jo 35 päivä menossa ja ns. normaalisti on 29.
 Toivotan kaikille muille parempaa testaus onnea!
 Mä olen kamalan pahoillani, ja samalla 90% varma, että itselläkin tulos olisi nega, jos testaisin. Ymmärrän itkuisuuden ja tunteesi paremmin kuin hyvin, myötäelän kanssasi ja joku päivä luultavasti itse olen ihan samassa tilanteessa. Sinullakin siis on entuudestaan lapsi? Tärppäsikö silloin nopeasti? Minkä ikäinen hän on?
 En keksi mitään lohdullista sanottavaa.
 ap
 Mulle joku sanoi joskus, että virtsan pitää olla ollu rakossa ainakin kolme tuntia, että se on tarpeeksi vahvaa ja saa oikean tuloksen (ainakin jos testaa heti niinä päivinä kun menkkojen pitäisi alkaa).
 Itselläni on kolme lasta ja oireet ovat olleet kaikilla samat: olo on vähän niin kuin olisi kolmet menakat tulossa yhdellä kertaa, rintoja pakottaa, pissittää jatkuvasti, vatsaan koskee ja itselläni on ollut lisäksi selvä hajuaistin paraneminen (kaikki vahvat hajut kuvottivat).
 tsemiä kaikille kuumeilijoille!
Vierailija:
En sitten enää malttanut odottaa testin tekemistä. Äsken katsoin tuloksen ja sen mukaan en ole raskaana... Testinä käytin Apteekin omaa testiä.
Mitään ihmeempiä oireita ei ole.
Oloni on aika " itkuinen" kun tuntuu ihan siltä että en varmaan enää koskaan saa toista lasta!
Alkais nyt sitten ne pirun menkat jos en ole raskaana! Miten ihmeessä mun kierto on venähtänyt näin pitkäksi... Nyt jo 35 päivä menossa ja ns. normaalisti on 29.
Toivotan kaikille muille parempaa testaus onnea!
Ystäväni oli " päällepäin" selvästi raskaana: mahaa turposi, menkat myöhässä, paha olo, väsytti ja palelti. Pissatesti kotona näytti pitkää miinusta. Menkkoja ei silti kuulunut. Lopulta hän meni lääkäriin ja lääkäri passitti verikokeisiin. Verikoe näytti selkeästi kohonneet raskaushormonit, kotitesti näytti edelleen miinusta. Nyt lapsi on kohta kaksi vuotias.
 Ensimmäinen lapsemme sai alkunsa yhdestä ainoasta rakastelu kerrasta kierron aikana. Silloin olimme lähinnä huvittuneita asiasta kun niin helposti tulin raskaaksi.
 Lapseni on jo eskarilainen.
 Mulla meni monta vuotta tavallaan hukkaan elämästäni kun en uskaltanut yrittää toista lasta. Niin paljon pelkäsin tulevaa raskautta ja synnytystä. Niistä kun oli jäänyt aika pahat muistot vaivaamaan mieltäni.
 Nyt kun olen valmis henkisesti uudelle raskaudelle niin eipä vaan yrityksistä huolimatta tapahdu mitään. Olen lähellä kolmeakymppiä että en ihan ikäloppukaan vielä ole.
 Yksi epäselvä keskenmeno oli kuukausia sitten ja kohta on vuosi yritetty tosissaan.
 Lääkärin mielestä ei olisi mitään estettä raskauden alkamiselle. Verikokeeseen sain viimeksi lähetteen. Joku s prog arvo pitäisi selvittää.
 No, eiköhän tämä tästä. Täytyy vain ajatella niitä kaikkia hyviä asioita mitä elämääni kuuluu. Paljon huonomminkin asiat voisivat olla...

Uskaltauduin yrittämään heti uutta, kun tiesin, että vuosia tässä taas menee. Ei käynyt klassisesti kuten niille, jotka ajattelevat näin kuin minä ja pamahtavatkinyllättäin heti raskaaksi.
 Kiitos paljon lohduttavista sanoista! Pieni toivo vielä elää tuolla jossain.
 Kaikki kuumeilijat ilmoitelkaa sitten miten kävi! Nyt lähden ulkoilemaan kun on niin kaunis ilma.
 " 33"  testasi eilen illalla. En malttanu pitää testiä kaapissa ja pohtia ollako vai eikö olla. No, raskaana ollaan:) Tosin en kyl tiedä kuinka pitkällä kun en aivan varma viime kk ajankohdasta. En yleensä merkkaile kalenteriin aikoja kovinkaan tarkasti.
 Epämääräisten merkintöjen mukaan mulla onkin ollu jotain vuotelua normaalien vuotoaikojen ulkopuolella...toivottavasti ovat olleet jotain normaalia, eikä tää raskaus stoppaa ennen aikojaan. Eilisessä testissä viiru tuli kyllä heti ja oli vahva, jos se nyt merkkaa mitään.
 menkat eivät ole alkaneet (tänään pitäisi alkaa). Nyt ei tunnu yhtään oiretta kumpaakaan suuntaan, joten odottelen kiltisti edelleen. aamulla ihan vähän heikotti mutta ei edes pahoinvointia.
 Maanantaina testaan jos silloin vielä tarvetta on.
 mutta niin kauan kuin menkat pysy poissa, en laske toivoa sinun puolestasi. Ehkä raskaus on vasta niin alussa ettei se vielä eritä tarpeeksi sitä hormonia, johon r-testit reagoi? Teitkö testin aamuvirtasasta?
 Tee uusi testi huomenna tai ylihuomenna, aamun ekasta virtsasta ja voi olla että testi tulos on jo vaihtunut!
 T.12
 Ihanaa, toivottavasti me muutkin saadaan pian sama tulos!
 T.12
mulla on ennen menkkoja aina tapana testata vanupuikolla, näkyykö punaista. jos vanupuikolla näkyy, on saattanu mennä seuraavaan päiväänki, ennenku vuoto tulee itsestään ulos asti. eli tollain tietää ainaki huomiseen, onko menkat alkamassa. ja jos te kuumeilijat testaatte nyt tällain eikä punaista näy, niin hyvät ihmiset, tehkää se testi, todnäk meette maailman onnellisimpana naisena (ainakin itestä tuntui silloin niin) nukkumaan...