Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(

Vierailija
08.10.2004 |

.

Kommentit (448)

Vierailija
341/448 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän äkkisältään. on nimittäin näköjään aikas pitkä ketju...

Vierailija
342/448 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensimmäisen kerran alusta loppuun. Ihanaa elämää!

Tälläistä onneksi lukee mielummin kuin esim. tuolla surullisen tarinan Miisasta.

Jatkakaa samaan tahtiin..

Kuinkas Ap:lla ja 9:llä menee??

t. Mami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/448 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön ketju! Tarinaa elävästä elämästä, iloineen ja suruineen. Ihanaa! Jatkoa odotellaan..

Vierailija
344/448 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa törmäsin tähän ja luin samalta istumalta koko 7 sivua.

Vierailija
345/448 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kuulumisia ole näkynyt?

Itsestäni voin sen verran sanoa että juu, yksi lapsi meillä on. Hänet saimme vuosia sitten :)

Tuhruilu on jatkunut mutta onneksi vähäisenä! Kävin ultrassakin. Pääsin ihan kunnallisen kautta kun näitä keskenmenoja on ollut... Toistaiseksi kaikki on hyvin :) :) :) Syke löytyi ja oikean kokoinen " papunen" . Laskettu-aika olisi ihan maaliskuun alkupuolella. Että ehkä tästä vielä jotain hyvää seuraa, tiedä sitten?!

ysi

Vierailija
346/448 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt se että huomenna selviää että onko kaikki vielä hyvin vai tehdäänkö minulle kaavinta! Viikonloppu oli aika kamala. Vatsa oli todella kipeä ja tuhrua/vuotoa tuli enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Nyt seassa oli vähän kirkastakin verta... Menen huomenna heti aamusta polille. Kaavinta tehdään jos siihen on tarvetta samalla reissulla. Tuntuu jotenkin helpottavalta tietää että pääsen toimenpiteeseen ehkä tosiaan jo huomenna jos sikiö on jälleen menehtynyt. Olisi kamalaa palata kotiin ja odottaa sitä johonkin toiseen päivään!

Olen toistaiseksi yllättävän rauhallinen. Tosin nyt alkaa itkettää kun tätä elämää alkaa miettiä enemmän. Katselin tuossa ultrakuvaa pikkuisesta papusesta, silloin vielä sydänkin sykki kun se otettiin. Mieheni mietiskeli jo tulevan lapsen nimeäkin, ei halunnut edes ajatella mitään ikävää. Mutta nyt alkaa hänkin pelätä pahinta. Nämä oireeni ovat aivan samanlaiset kuin viimeksi keskeytyneessä keskenmenossa. Viime yönä näin painajaisia kuinka minun vatsaani yritettiin vahingoittaa. Kuinka huusin että minun lastani ette vie mihinkään. Ette saa koskea siihen :(

Pienen pieni toivo vielä elää tuolla jossain sisimmässäni että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Että huomenna olisin maailman onnellisin ihminen kun näkisin pikkuisen kuvaruudulla, ja tasaisen sykkeen.

Ysi ja yksitoista viikkoa täynnä

Vierailija
347/448 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirmu pahoillani puolestasi :´(

Että jotkut joutuvatkin kestämään noin paljon. Kukaan ei voi ymmärtää mitä käyt juuri nyt läpi. Miten epätoivoiselta sinusta mahtaakaan tuntua.

Ei ole reilua että teille suodaan vain keskenmenoja. Ja aina ei tarvitsekaan jaksaa jatkaa.

Toivon sinulle kovasti voimia elämääsi ja toivon sydämestäni että te vielä onnistutte.

Vierailija
348/448 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiset tekevät abortteja, kun ehkäisy pettää ja lapsi ei ole tervetullut siihen elämäntilanteeseen.

Vierailija
349/448 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa törmäsin tähän ketjuun. Ap:lle onnittelut toisesta lapsesta ja onnea tämänhetkiseen raskauteen! Kiitos kun olet jaksanut käydä vastailemassa tähän ketjuun. Tässä ketjussa näkyy tosiaan koko elämän kirjo iloineen ja suruineen.

Ysille en osaa sanoa muuta kuin voimia. Veti ihan sanattomaksi tuo viimeinen km. Olin niin varma että nyt menisi kaikki hyvin. Ja se hengitys-homma. Joku puhui täällä masennuksesta, ja siinä mielessä ajattelin samaa, että toistuvat km:t varmasti aiheuttavat masennusta. Mutta olen kuitenkin aistinut sinusta muuten vahvaa elämäniloa. Ajoittainen masennus on ihan normaalia, varsinkin noin dramaattisten tapahtumien jälkeen.

Toivottavasti jaksat kerätä itsesi taas kokoon. Ehkä jaksat vielä yrittää? Minusta sinun tilannetta pitäisi kyllä tutkia vielä tarkemmin. Ei kai noin monta keskenmenoa yhdelle ihmiselle ole ihan normaalia...? Minulla ei kyllä ole mitään ammatillista käsitystä tästä, tuntuu vain niin hurjalta.. mikäs se disperiinijuttu täällä oli? Itsekin olen kuullut, että on jollekin auttanut toistuvien keskenmenojen ehkäisyssä.

Kaikkea hyvää teille molemmille, ap ja ysi! Aurinkoa elämään!

Vierailija
350/448 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ap:llä menee? Onko kaikki ok? Itse olen päässyt taas kaikesta yli. Toki asia painaa mieltä ajoittain yms. mutta elämä on huomattavasti helpompaa kuin pari kuukautta sitten!!! Tällä hetkellä elän sellaista vaihetta että en edes enää tiedä että mitä haluan? Olen alkanut ajattelemaan niin että kaikella on joku tarkoitus? En tiedä.

Kaikkea hyvää Ap:lle :) Ja muille ketjua seuranneille!

ysi

Vierailija
351/448 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti noissa toistuvissa km:ssa, joihin ei varsinaista syytä löydy, on kyse siitä että veri hyytyy ja on liian paksua jotta pääsisi istukan läpi kunnolla. Minidisperiini ohentaa verta hieman.

Vierailija
352/448 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy vuosia;) Vai kuinka lyhyt raskausaika AP:lla on??;) Minkä ikäisiä penikoita nyt?:DD

Vierailija
353/448 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysille erittäin paljon voimia ja onnistumisen iloa vielä joskus!

Vierailija
354/448 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ja jaksamisia ap;lle! ja kaikkea hyvää ysille, toivottavasti elämä hymyilee vielä joskus ja saat olla onnellinen!

t. yhen alun keskenmenon kokenut kahden tytön äiti

Vierailija
355/448 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuukautiset on nyt viidettä päivää myöhässä. Maanantaina tulee viikko täyteen ja testaan silloin. Aika vahva tunne, että olisin raskaana. Mutta koskaan ei tietenkään voi varma olla. Esikoinen täyttää syksyllä 3 v.

Tässä tilanteessa tätä ketjua yhdellä istumalla lukiessa myötäelin täysillä niin ilonne kuin surunnekin ja heräsin huomaamaan, millaiseen karuselliin sitä on mahdollisesti tässä joutumassa. Ysille lämmin halaus, toivottavasti elämä hymyilee!

Vierailija
356/448 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli nostaa taas jälleen kerran tämä ylös :)

T: Se koukuttelija :D

Vierailija
357/448 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja piti tulla kurkkaamaan onko mitään uutta. :D

Ysille täältäkin lämpimiä ajatuksia ja kaikkea hyvää jatkossa!

Ja mitäs kuuluu ap:lle sekä sille joka on NIIN koukussa? ;)

Vierailija
358/448 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden vanha tää kai on.

Vierailija
359/448 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämestäni toivon että kaikki menee hyvin. Voimia ja uskoa huomiseen sinulle ja miehellesi.

Vierailija
360/448 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas nyt tosiaan ysi ja ap kuulumisia taas, kyllähän tätä nyt pitää ruveta seuraamaan. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän