Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
mustakin tuntui koko ajan siltä, että menkat alkavat (ennen ei ollut tuntunut ikinä niin varmalta, että menkat tulevat,mutta sitten olinkin raskaana ja nyt lapsi on 9kk. Toivottavasti onnistui teilläkin :)
Ihanan poikkeuksellista todella, että eipä näytä heitä tässä ketjussa olevan kuin jossain alussa ihan pari. Wau!
Pitäisi varmaan sitten mennä hyökkäysvaunumeetingille :D Hmm.. Mites saadaan treffit aikaiseksi?
AP: Laitahan kuulumisia jatkossakin ;)
T: Se joka on [color=red][u]NIIIIIN[/u][/color] koukussa ;)
Mielettömän paljon ONNEA!
Kävin lekurissa ja kaikki oli OK lääkärin mielestä. Että nyt vaan yritetään ja toivotaan parasta että meillekkin vielä joskus syntyisi toinen lapsi!!!
Kaikkea hyvä sinulle ja perheellesi AP.
9
>>>>Pitäisi varmaan sitten mennä hyökkäysvaunumeetingille :D Hmm.. >>>>>>Mites saadaan treffit aikaiseksi?
>>>>>>T: Se joka on NIIIIIN koukussa ;)
Laita meiliä osoitteeseen ahmatti5@luukku.com, niin sovitaan joku aika. Torilla olisi kiva istuskella kauniilla säällä...=)
T: Toinen mamma savosta
ONNEA valtavasti ap:lle pojan syntymän johdosta!!! <3
Ja kovasti plussasäteitä 9:lle!!!
Kaikin puolin hyvää jatkoa molemmille!!=)
Uskomatonta että tämä viesti on taas täällä. Juuri tänään isäinpäivän " kunniaksi" mietiskelin syntyjä syviä ja viime syksyä. Juuri näihin aikoihin viime vuonna sain varmuuden siitä, että raskaus ei ollut tuulimuna vaan sikiö oli olemassa, muistaakseni olin tasan vuosi sitten n. viikolla 10 ja kohdussa oli todettu elävä sikiö mutta myös hematooma ja mahdollisuudeksi raskauden jatkumiseen minulle muistaakseni annettiin 50/50. Itsenäisyyspäivän jälkeen viime vuonna tailanne sitten oli jo vakaa ja hematooma poissa. Nyt perheessä siis on kaksi poikaa, se viime syksynä " pois pyrkinyt" tuossa myheltää lattialla masullaan ja pyrkii eteenpin (ikää reilu 5kk).
Edelleen tuntuu hyvältä että monet elivät myötä tässä kaikessa ja vaikka jotkut huutelivat provoksi, sain paljon kannustusta ja rohkeutta ajatella asiasta positiivisesti. Kiitos siitä. Jälleen erityistervehdys ysille, toivon todella että teille se kakkonen vielä tulee. Pidän peukkuja elän mukana (vaikken sinua tunnekaan).
Kiinnostaisi myös kuulla mitä kuuluu sinull nro 33. Testasit plussan juuri samoihin aikoihin kun minä viime lokakuussa ja meillä lienee nyt samanikäiset vauvelit?
Joulukuuta odotellessa, elämän hymyillessä,
ap
Jäin niin kovin lukemaan että aika sujahti ohitse. Paljon onnea ap ja 9:lle tsemppiä! Loppua en jaksanut lukea joten en tarkkaan tiedä viimesiä käänteitä :)
T: Se, joka oli [color=red][u]NIIIIN[/color][/u] koukussa ;)
Luin kokonaan ja aikaahan siinä meni:)
Luin sitä joskus aikoinaa, ja nyt taas...
9:lle tsemmpiä!
Tai ehkä oon aikoinaan lukenu tätä mutten enää muista kun ketjun alotuksesta on niiiin pitkäaika.
Eli mitä aapeelle kuuluu nykyään, vai onko vauva-lehden sivut jääneet jo unholaan?
T: Se joka on [u][color=red]niiiin[/color][/u] koukussa
P.S. Minulla tämä on edelleen suosikeissa ja jaksan nostella tasaisin väliajoin ;)
Vierailija:
Kaksi päivää sitten tein raskaustestin ja plussa tuli! Nyt taas pelätään pahinta ja toivotaan parasta.
Terv: Ysi
Varmaankin siksi, että itse elin tuona syksynä kun ap, ihan samoja tilanteita (itse en vain malttanut odottaa kuin viisi päivää yli oletetun kuukautisten alkamisajankohdan). Vuotoja oli ja samoja tuntemuksia. Meillekin syntyi poika, " vasta" heinäkuussa kylläkin.
Ysin tarinaa luin henkeä pidätellen. Toivon, että kaikki sujuu hyvin tällä kertaa. Kolmas kerta toden sanoo, eikö niin.
Tänään löysin tämän ketjun eka kerran, vaikka aika ahkera av:llä surffaaja olenkin.
Ei voi olla TOTTA että tämä on täällä taas. Siis ei vaan VOI!
Kiitos paljon kyselyistä...minulla menee oikein kivasti! Tämä nuorimmainen, jonka alku oli koko ajan kiikun kaakun, on siis nyt 10 kk ikäinen nuorimies :) Ihan mukavasti meillä menee koko perheellä :)
PAljon onnea 9 plussasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä niin toivon, että nyt tärppää - monenkin keskenmenon jälkeen voi onnsitua!
Sitten ihan älytön juttu...olen itsekin taas plussannut pari viikkoa sitten =0 Kyseessä ei ollut suunniteltu juttu, mutta toki nyt toivon että tämä menee kunnialla loppuun. Että tälläistä. Alkaa olla jo uskomaton juttu mutta näin vaan on. Jos kaikki menee ok, marraskuussa syntyisi kolmas lapsi meille. Mutta kaikki on niin alkua vasta.
Ihanaa kevättä teille kaikille. Tämä ketju on ollut hengissä puolitoista vuotta ja tehnyt täyden ympyrän, niin sitä täälläkin jälleen raskaana vaan ;)
ap
Mikäs Ap:n tilanne? Onko kakkonen tulossa ja mitä viikkoa eletään?
T: Se joka on [u][color=red]niiiiiiin[/color][/u] koukussa :D
Mulle tuli vauva kuume!
Nyt kun vaan mies tulis kotiin ja sais " koneet" käyntiin, hih!
Esikoinen tuolla nukkua tuhisee ja täyttää ens viikolla 10kk. Jaksaiskohan sitä kahta pientä...?
Oletko käynyt ultrassa, onko kaikki hyvin?
Luulin silloin aikoinaan kun tämä ketju alkoi, että on provoa, mutta pyörrän puheeni!
Onnea kaikille teille raskautuneille!!!!
Vielä kun kuulisimme 9:stäkin - eli huhuu....
ap