Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
Mikä tilanne??? Miten jaksat? Masun kriittiset mitat? :))))))))))))
T: Se koukussa oleva ;)
Itse elän näitä yrittelyvaiheita vasta, näinä päivinä odottelen menkkoja masu ärsyttävän pinkeänä, mutta toivon parasta.
Ihanaa että täällä ihmiset on hyvälläkin hengellä näissä ketjuissa mukana, ihan koskettavaa!
Minulla menee oikein hyvin ja laskettuun aikaan on tänään tasan 3kk aikaa! Lykkyä kaikille teille myötä-eläjillekin!
ap
en juurikaan palstaile odottajissa (satunnaisesti), enemmän taaperoissa enkä niin paljon sielläkään.
ap
Voit kertoa itsestäsi vapaasti, siis mikä tuntuu sopivalta.
Mies tietysti töissä ja silleen...Millä viikoilla olet...Onko kaikki mennyt hyvin...Onko tyttö vai poika tuntemuksia jne...
Utelias kun olen haluaisin tietysti tietää kaiken;-)
Otsikon olen nähnyt varmaan sata kertaa, mutta nyt vasta avasin ja koukkuunnuin heti ja luin läpi koko ketjun. Suunnitelmissa oli mennä tänään aikaisin nukkumaan, mutta tämä aihe vapaan salatut elämät vei voiton tirsamaasta. Rankkoja juttuja monet on näköjään kokeneet... :( Kiva, että ap:n laskettu aika lähenee kohisten ja kaikki on hyvin!
Mukavaa loppuraskautta ap ja ysille halaus...
Mutta Helsingistä olen kyllä, n. 30 vee, eka lapsi on poika ja 2-vuotias. Tällä hetkellä hoitovapaalla (ja pian äitiys-).
Viikko 28 alkoi, ja nyt kaiken tosiaan pitäisi olla ok. Ei tyttö- eikä poikatuntemuksia...no, ehkä himpun verran enemmän poikafiilis. Tytölle olisi nimi ;)
AP
Vierailija:
Voit kertoa itsestäsi vapaasti, siis mikä tuntuu sopivalta.Mies tietysti töissä ja silleen...Millä viikoilla olet...Onko kaikki mennyt hyvin...Onko tyttö vai poika tuntemuksia jne...
Utelias kun olen haluaisin tietysti tietää kaiken;-)
Melkein kuin juttelisi oikean persoonan kanssa. Tai siis oikeahan kirjoittaja on, mutta siis melkein kuin tuntisi hänet tämän ketjun jälkeen ja sitten näiden ihanien tsemppaajien.
Pojat on kans kivoja , mutta kyllä tyttöjäkin tarvitaan.
aika utelias " tällä kierroksella" . Ilmeisesti tämä olisi viisatsa tehdä ihan parin viikon sisään, ennenkuin viikko 30 täyttyy (näkyy kai parhaiten)?
No kertokaa nyt te muutkin itsestänne jotain ;) Ketä olette te ihanat tsemppaajat?
ap
Mahtava tämä Ketju!!!!!Tulosta ihmees tämä,mukava muisto,saa lapseski lukea aikuisena!!!!!!!!!
Lapsia yksi. 3-vuotias poika. Työelämässä vahvasti kiinni. Tänään vapaalla.
Hienoa että kaikki on mennyt hyvin. Muistan miten olit epätoivoinen ja peloissasi. Monet kivut ja kivistykset johtuvat pelkästä pelosta, kun pelko katoaa olo helpottuu huomattavasti.
Muista nyt levätä aina kun voit. Iloista kevättä ja odotusta sinne Helsinkiin.
MVH: 10
Ilmoittelen toki asian etenemisestä - laskettu aika siis kesäkuussa.
ap
Vierailija:
aika utelias " tällä kierroksella" . Ilmeisesti tämä olisi viisatsa tehdä ihan parin viikon sisään, ennenkuin viikko 30 täyttyy (näkyy kai parhaiten)?No kertokaa nyt te muutkin itsestänne jotain ;) Ketä olette te ihanat tsemppaajat?
ap
Lapsia kolme - kaikki tyttöjä. Tykkäävät vaatteista. Joskus tuntuu, että siinä mielessä poika olisi helpompi, ei koko ajan mylttäisi vaatekasoja etsimässä kauniita vaatteita. Olen jo nelikymppinen:)
Miten kaikilla menee?