Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
Ysille! Tosi hienoa. Toivotaan parasta.
Onnea onnea ysi! Minäkin oksensin molempien raskauksieni aikana satoja kertoja, mutta voin vakuuttaa, että kaikki se unohtuu, kun saat sen kauan kaivatun nyytin syliisi!
Olen ollut kovasti pahoillani puolestasi ja jopa mielessäni rukoillut puolestasi.
Olen joskus aiemminkin lukenut tätä ketjua:) Ja nyt luin melkein kokonaan! Oli ihana seurata, mitä teille kuuluu ja varsinkin, kun nyt 9:llä kaikki hyvin:) Paljon onnea loppuun saakka! Ilmoitathan sitten, miten kävi? Milloin sulla on LA??
Mitäs AP:lle kuuluu?? Joko on neljäs tulossa???<3
Meille on tulossa kolmas vauva:) esikko on syksyllä 3v. kuopus on 1,5v. ja tämä vaavi syntyy maaliskuussa. Minua aina pelottaa noi keskenmenot, koska yksi keskeytynyt takana:( Mulle sanoi ultraaja, ettei yleensä sellainen sikiö enää keskeydy, jonka sydän sykkii. Mutta miten 9:lle kävi noin niin monesti???:((
merkiksi vaan tälle kestoketjulle, joka on pyörinyt täällä jo vuosia..
Tuli tippa linssiin, kun luin viimeistä viestiäsi. Toivon että kaikki sujuu nyt hyvin. dbdbdbdb
Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin hänen elämässään :)
Joku kyseli että millä viikoilla mennään? Taitaa olla 22 viikko menossa jos nyt oikein muistan... Ultrassa on käyty tarkistamassa että kaikki on vauvalla hyvin ja ihan normaalilta rakenteet yms. näyttivät. Jännitti kyllä aivan kamalasti ja pelkäsin ties mitä asioita ennen lääkärille menemistä! Käyn vielä ylimääräisessä tarkistuksessa viikolla 28 kun on noita keskenmenoja takana. Myös istukan paikka katsotaan vielä uudestaan että onko noussut riittävän ylös. Vatsa on kasvanut melkoisesti ja painokin on lähtenyt ihan hyvin nousemaan. Pahoinvointia on päivittäin edelleenkin mutta se pysyy kurissa kun vaan syö jotain pitkin päivää. Juu, hampaat tykkää ;) Vauva potkii jo melkoisesti. Liikkeet näkyy välillä ihan ulospäinkin. Tuntuu kyllä ihan uskomattomalta että noin 4 kuukauden kuluttua meillä on vauva!!!! Tässä pitäisi jo tosissaan alkaa miettiä tulevaa. Joitain hankintoja ollaan tehty ja lisää pitäisi tehdä. Hyvä että saadaan tutuilta paljon vauvoihin liittyviä tavaroita yms. Ei tarvitse kaikkea hankkia uutena.
Nyt täytyy lopetella. Hyvää syksyä vain kaikille jotka vielä seuraavat tätä ketjua :)
Ysi
Sain juuri luettua tän ekaa kertaa. Voi että kun liikutuin syvästi...
Onnea ysille ihan mielettömästi!!!!! Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin ja onnea elämään.
Ap:lle myös onnea kolmesta pienetä miehestä. Ja kiitos kun aloitit näin hienon ketjun.
T. Eräs joka liikuttui todella syvästi!
t. ap, joka on nyt päättänyt notkua täällä kurkkimassa josko 9 kertoisi jossain vaiheessa vauva-kuulumiset
Ysi tulethan tänne kertomaan meille että kumpikohan sieltä loppujen lopuksi tuli?!
olen tässä koko aamupäivän ja iltapäivän lukenut tätä ketjua, kyllä on monen monta kertaa mieli herkistynyt kun olen näitä tarinoita lukenut.
Hirmuisesti onnea ap:lle, jolla on jo kyllä aika isot pojat. Jännityksellä myös odotan josko YSI vastailisi ja kertoisi omia kuulumisia. Täytyy käydä nostelemassa tätä aina välillä.
t. rv 7+3 menossa (myös ollut hankala alkuraskaus... toivottavasti menee kaikki hyvin, viikko sitten ultrassa näkyi sydämen syke =))
Itsekin olen seuraillut tätä ketjua suunnilleen alkuajoista lähtien.
Olen kamppaillut hedelmättömyyskriisin kanssa tässä vuosien saatossa ja olen saattanutkin jossain ensimmäisillä sivuilla asiasta mainita, en muista tarkalleen.
Viimein viime kesänä plussasin ICSI-hoidon tuloksena.
Tuossa vierelläni uinuu pikkuinen vauva.
Tämä ketju on kyllä ihan käsittämätön, ei voi muuta sanoa!
Toivottavasti ysilläkin on siellä pieni nyytti ja kaikki on hyvin heillä!
9, sinunkin kuulumisia odottelen.
Ysiä huhuillaan... Kamalaa jos ysi ei koskaan löydä tälle palstalle enää, kun on tässä jotenkin niin myötäelätty. Ois ihanaa kuulla kuulumisia häneltä =)
Ja näin, nyt on jo ylikin kymmenen vuotta.
Oi, joku nosti tämän legendaarisen ketjun jälleen! Olen ketjun vastaaja nro 180 ja tsemppasin aikoinani ap:tä kun itsellä oli samankaltaista taustaa. Kirjoittelin ketjuun esikoisen synnytystä kotona odotellessa.
Mitä meille sittemmin tapahtui? Synnytin esikoisen lokakuussa 2004, muutimme töiden perässä muualle, menimme naimisiin, synnytin kuolleen lapsen vuonna 2006 ja kuopuksen 2007. Enempää meille ei tule. Elämä on hyvin, toivottavasti myös muilla "ketjulaisilla"!
Ja kas, olen palstalla edelleen ;)
Kyllä se siitä, tosin tunnen yhden naisen joka voi huonosti koko raskautensa ajan, mutta tekipä heti perään toisen ja voi yhtä huonosti.