Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helv**** siinä on että exän nyksä levittää juoruja minusta??

Vierailija
01.06.2010 |

Yhteisen tutun kautta sain tietää että exäni nykyinen avovaimo on levittänyt juttuja minusta. Yksikään jutuista ei pidä paikkaansa ja huvittavinta koko jutussa on se etten ikänäni ole tätä naista nähnyt. Edes ohimennen. Exän kanssa erosta on pian 8 vuotta, yhteisiä lapsia ei ole, eikä mitään muutakaan mikä vuoksi joutuisi pitämään yhteyttä exään.

Ja silti exän avokki oli yhteiselle tutullemme kertonut "luottamuksella" millainen ihminen minä oikein olen. Minulla ja exällä on kuulemma mennyt poikki sen vuoksi koska petin exääni, lisäksi olen kuulemma ollut "rahanahne naikkonen", hienopieru ja mitä muuta tämä nainen oli minusta sanonutkaan.

Ei oo todellista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mustasukkainen ja kokee sinut edelleen uhkaksi. Kenties exäsi on puhunu / puhuu sinusta positiiviseen sävyyn? Kaveriensa kanssa juttelevat "sinun aikakaudestasi". Onko teillä yhteisiä ystäviä? Siis exällä ja sulla?

Vierailija
2/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhteisiä ystäviä, ainoa yhteinen tuttu on tämä ystäväni (joka asiasta kertoikin) joka on exän avovaimon työkaveri.

Vaikea uskoa että exä olisi puhunut minusta positiivisesti, koska aloitteen eroon tein minä ja exän oli sitä vaikea hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäsi kertomia juttuja koska kokee sinut jotenkin uhaksi, ehkä siksi, että olit aikanaan jättävä osapuoli.

Eihän niitä muunlaisia exvaimokkeita ole olemassakaan kuin hulluja, huoria ja rahanahneita jos miehiä on uskominen :). Itsessä ei luonnollisesti ole mitään vikaa ja aina löytyy idiootti joka nielee nämä jutut siihen saakka kun on itse vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
4/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää jotenkin omaa asemaansa parantaa näillä jutuilla. Toisin sanoen uskottelee, että exälläsi oli paljon ongelmia sinun kanssasi ja sitä kautta saa ehkä itsensä uskomaan, että oma suhde olisi jotenkin parempi kuin onkaan...

Vierailija
5/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on jo ongelmia parisuhteessa ja yrittää jotenkin omaa asemaansa parantaa näillä jutuilla. Toisin sanoen uskottelee, että exälläsi oli paljon ongelmia sinun kanssasi ja sitä kautta saa ehkä itsensä uskomaan, että oma suhde olisi jotenkin parempi kuin onkaan...

Tää kyllä kuulostaa järkeenkäypältä tietyllä tavalla. Ex ei varsinaisesti ollut huono poikaystävänä, kävi töissä, hoiti raha-asiansa ja osallistui kotitöihin.

Suhteessa oli suuria ongelmia. Hänen oli hyvin vaikea luottaa, ei käytännössä kertonut omista asioista mitään. Työasioista ei maininnut sanallakaan, ei ikinä kertonut mitä teki esim vapaapäivänä kun minä olin opiskelemassa koulussa. Elettiin hyvin erillistä elämää, mistään syvällisestä ei juteltu (perheen perustaminen, yhteenmuutto), meidän jutunaiheet oli kaunis ilma ollut tänään. Pelkäsi että kerron kaikki hänen asiansa eteenpäin.

Ja luulen että ex tätä samaa periaatetta on toteuttanut nykyisessä avoliitossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi