Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKKU2 KESÄKUU

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ötökkä.

Ekassa raskaudessa olin elämäni kunnossa, ei siis mitään oireita ja vatsa alkoi näkyä joskus ehkä viidennellä kuulla ihan oikeasti. Itse olen myös tosi hoikka, en laiha, joten mulla raskaus näkyi joka paikassa:)

Olen samassa tilanteessa, että uusi työ alkaa elokuussa ja silti vauva olisi toivessa niiiiin paljon. Miten tämä voikin olla näin hemmetin hankalaa...ensin miettii, että jes, unelmatyö ja sitten jos sattuiskin oleen raskaana...voi v...u:)

itsellä ei mitään uutta. näillä mennään.

Enää pari viikkoa lomaan!

Vierailija
42/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki me pinoilijat kait toivotaan toista, joten ainakaan mulla ei ole kokemusta kuin siitä yhdestä raskaudesta. Enkä yhtään muista koska vatsa alkoi näkyä. Ei varmaan kovin aikaisin, kun olen muutenkin raskasrakenteinen, en kuitenkaan ylipainoinen.

Mun eka raskaus oli kuin suoraan oppikirjasta, ilman aamupahoinvointia. Iltaällötystä tosin oli ja häntäluun kanssa ongelmia kun ei aina tahtonut pystyä liikkumaan mutta saikulla on ollut päivääkään (josta olen myös aika ylpeä). Jos kakkosta joskus odotan, niin en usko yhtä hyväonninen olevani. Synnytyskin kesti ihan ekoista ei-kipeistä suppareista lukien n. 9 tuntia. No, se siitä.

Ötökkä:mimustakin kuulostaa raskaudelta, mutta omasta kokemuksesta pillereiden jälkeen voisin sanoa että varmaankin ihan normaalia. Sulla tosin ollut kierukka, mutta kuitenkin. Mulla oli kaikkia mahdollisia oireita ja oksettikin välillä, mutten kuitenkaan ollut raskaana. Se on inhottavaa.

Sateista tiistaipäivää kaikille ja mikä tärkeintä niin plussatuulia, hyvin vahvoja sellaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope81.............. 6/28-33.....yk3

Tatjuska........... 8/26-29.....yk8

Roma.............. 11/26-29.....yk7

Tapir................. 22/29-31.....yk15

Viiru.................. 25/30-36.....yk9

Julia74............. 29/29-39.....yk2

Santsuli........... 33/?.....yk1

Suttu................. 34/28-30.....yk9

Miltsi................. 45/?.....yk1

Vierailija
44/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökkä: tervetuloa minunkin puolestani. :)

Mulla ei ole mitään kokemusta kierukoista, joten en osaa sanoa voisiko sen poisto aiheuttaa pahoinvointia. Tee ihmeessä raskaustesti, niin selviää johtuuko huono olo vaikkapa iloisesta plussauksesta.

Mä en muista yhtään milloin vauvamasu tuli esikoisesta näkyviin, aika aikaisin kuitenkin. Raskaus ei ollut kovin helppo, kovat liitoskivut vaivasivat n. puolestavälistä eteenpäin ja mulle tuli myös raskausdiabetes. Mutta siitä seurasi se hyvä juttu, että ruokaremontin vuoksi mulle ei tullut kiloakaan raskausaikana vaan vauvan saatuani painoin melkein 10 kg vähemmän kuin ennen raskautta. :)

Viiru: meillä on tyttö myös aina mukana, eipä tuo nyt puolitoistavuotiaana ole edes vielä muualla ollut yötä hoidossa. Meille on kyllä sanottu että pitäisi ottaa omaa aikaa ja laittaa lapsi yöksi hoitoon silloin tällöin, mutta ei vain ole tullut vielä mitään tarvetta moiseen. Omaa aikaa on sitten kun tyttö on mennyt nukkumaan ja se riittä nyt hyvin. Vaikka se nyt tarkoittaakin sitä, että pupuilut pitää miettiä hyvissä ajoin etukäteen ja sponttaanius on välillä kyllä kaukana.. :D

ON: ovista odotellessa. Eilen aloitin tikuttelut ja negaa näytti vielä, odotetusti. Ollaan nyt otettu jtp-linjalla, katsotaan tuottaako tulosta.

Plussatuulia kaikille!!

ps. mites Santsuli ja Miltsi, kp:t aika isot jo, mitä teille kuuluu? Ja Suttu jos luet, niin sinun kp:t saattavat olla nyt väärin, kerrothan mikäli tarvitsee korjata. Eikö se niin ollut että halusit olla listalla tauosta huolimatta?

Vierailija
45/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuolla odotuspuolella lähinnä olenkin, niin ajattelin tulla vilkaisemaan:)

Minulle voi tuonne listaan laittaa lasketuksi ajaksi 30.12.,kun näyttää olevan muillakin noita aikoja siellä:)

Täällä on odotus alkanut oikein hienosti, välillä en uskokaan, että voidaan mennä jo näin pitkällä. Viikkoja jo 11+5.

Oikein kovasti plussatuulia teille täällä vielä majaileville:))

Vierailija
46/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: ei vielä mitään uutisia. Olo on kyllä ihan sellanen että täti kurvaa kylään hetkenä minä hyvänsä. Mutta toisaalta, ekassa raskaudessa ei ollut aluksi muita oireita kun menkkamainen olo että tiedä siitä sitten... Ilmoittelen kun jotain tapahtuu. Loppuviikosta varmaan testailen jos ei menkkoja kuulu.

Ötökkä: mullakaan ei ole kierukkaa ollut, mutta pillerit kun ennen ekaa raskautta lopetin niin oireita oli vaikka kuinka pahoinvoinnista lähtien...! Mutta toivotaan että sulla tarkottais tuo pahoinvointi raskautta!! :)

Taide: Mulla alkoi ekassa raskaudessa maha turvottaa niin paljon jo vk12 lähtien et käytin mammapöksyjä... tosin olin kyllä ehtinyt jonkinverran lihoa jo ennen raskautta, mikä saattoi vaikuttaa omien vaatteiden kireyteen :) Varsinainen raskausmaha se taisi olla vasta joskus raskauden puolenvälin tienoilla.

Eipä täältä muuta. Plussia kaikille!!!!!!!!

Vierailija
47/118 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille tervetulotoivotuksista,on kiva olla mukana.

Tänään ol 1 aamu kun ei oksettanut.Ei ole koko päivänä oksettanut,itse en usko plussaan koska kierukkani on poistettu 6 päivää sitten. Vatsani on todella turvoksissa,joten luulempa että tämä on ikävä kyllä vain "vieroitusoireita" kierukasta.

Minun ensimmäisestä raskaudesta: Maha näkyi jo noin 12 viikolla niin paljon että työkaverit kyselivat mahdollisia vauva uutisia. Olin tosi hoikka,mutta tosiaan kun kyseessä oli sillon vielä kaksoisraskaus niin maha kasvaa nopeammin,kuin yksöisraskaudessa. Minulla oli todella vaikea raskaus ja kuten jo mainitsin meillä on tästä raskaudesta yksi elävä lapsi. Toinen meni kesken ihan alussa(epäidenttiset kaksoset). Jouduin kotihoitoon ja vuodelepoon vajaaksi 30 viikoksi, välillä kävin itkien sairaalassa ja aina sain vain passituksen kotiin odottamaan pahinta. En ehtinyt nauttia siis raskaudestani yhtään. Nyt toivonkin tämän toisen olevan helpompi ja että jopa saisin siitä hivenen nauttia.Minulle ei ole väliä onko kyseessä yksöis-vai kakoisraskaus kunhan vaan saan elävänä lapsen/lapset maailmaan.

Muita kuulumisia: menkoista ei ole vieläkään mitään tietoa, epäilen että jos ne ovat vanhaan malliin tulossa niin silloin tulisivat joko kuun ihan lopussa tai seuraavan kuun ihan alussa,mutta tosiaan kun ei ole ollut vuotoa pitkään aikaan niin en tiedä mikä on kiertoni. Voihan se tietysti olla ettei kuukautisia tule ollenkaan seuraaviin kuukausiin. Silloinhan on mahdoton määrittää ovista...

Vierailija
48/118 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope81.............. 7/28-33.....yk3

Tatjuska........... 9/26-29.....yk8

Roma.............. 12/26-29.....yk7

Tapir................. 23/29-31.....yk15

Viiru.................. 26/30-36.....yk9

Julia74............. 30/29-39.....yk2

Santsuli........... 34/?.....yk1

Suttu................. 35/28-30.....yk9

Miltsi................. 46/?.....yk1

Vierailija
49/118 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taustalla ja viikko mennyt niin nopeasti etten konetta ole kerinnyt avaamaan. Meillä on häät elokuun puolessa välissä ja siihen asti taitaa olla homaa aika kivasti. Ei kerkiä paljon napa ajatuksia miettimään. Mutta tosiaan meillä mennään tänään kp 7.

Jos ennen häiti ei tärppää niin päätimme häälahjaksi toisillemme käydä yksityisellä hieman tutkimuksissa ja katsotaan sitten miten homma etenee.

Mutta seurailen teitä ja olen hengessä mukana.

Vierailija
50/118 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ei oo täti tullut kylään... just laskeskelin että esikoisesta tein plussatestin kp 39 joten taidanpa nytkin odottaa ensi viikkoon ennen ku testailen jos tätiä ei kuulu eikä näy...!

Sutulle paljon onnea jo valmiiksi tulevien häiden johdosta :)

Vierailija
51/118 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutulle: onnea hääjärjestelyihin,se voinkin nyt tärpätä kun on muuta ajateltavaa ;)

Santsuli: pidetään peukkuja että olis plussa ! :)

Oma päivitys: Ei tätsykkää kylässä,ei tosin pahoinvointiakaan enää. Ei ole tapahtunut mitään,olen ihmeissäni? Iso kysymysmerkki on tilanteeni tällä hetkellä,mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. No eihän vielä ole edes kuun loppu eikä alku...ootellaan

Vierailija
52/118 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täti onneksi ehtinyt vielä tännekään kylään. Hyvä niin. Koko ajan on kuitenkin sellainen tunne, että vielähän tuo hyvin ehtii. Minä taisin ekassa raskaudessa saada plussan jossain kp 35-36 kohdalla, joten vielä ei kannata testiä tuhlata. Mutta ennen jussia testaan, jos ei tule yllättäviä vieraita. Mies on matkoilla, joten saan piinailla yksikseni.

Mulla eka raskaus ei ottanut millään näkyäkseen, vaikka sitä ylpeänä olisinkin esitellyt. Olen hoikka ja pitkä, mutta en laiha kuitenkaan. Alkuodotus oli vielä talviaikaan, joten vaatteet peitti väkisinkin. Muistan, että vielä viimeisellä viikolla töissä ennen äippälomaa yksi säännöllisesti käyvä asiakas onnitteli mua raskaudesta, ja oli tosi kummissaan, kun olin jo jäämässä pois. Vaan mistä sitä tietää, jos ihmiset vaan luuli mun vähän lihoneen, eivätkä siksi kehdanneet sanoa mitään.

Luuletko Santsuli, että jaksetaan odottaa ensi viikkoon sen testin kanssa???

Vierailija
53/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli........... 1/35.....yk2

Suttu................. 8/28-30.....yk10

Ope81.............. 9/28-33.....yk3

Tatjuska.......... 11/26-29.....yk8

Roma.............. 14/26-29.....yk7

Tapir................. 25/29-31.....yk15

Viiru.................. 28/30-36.....yk9

Julia74............. 32/29-39.....yk2

Miltsi................. 48/?.....yk1

Vierailija
54/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu: onnea minultakin tulevien häiden johdosta! :)

Santsulilla ja Julialla onkin jännät paikat, toivotaan että plussatuulet ovat teillä puhaltaneet kunnolla!

ON: ovisplussa tuli tikkuun eilen ja sitä on nyt kovasti hyödynnetty. Saa nyt sitten nähdä miten käy, ainakin tässä kierrossa pitäisi nyt olla jonkinlainen mahdollisuus plussaan. No, kahtellaan, kahtellaan.. :)

Plussatuulia kaikille!!

Vierailija
55/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea häähumuun Suttu! Omani olivat jo 8 vuotta sitten:) mieletöntä miten aika vaan rientää!!!! Häiden järjestäminen varmasti pitää ajatukset muualla kuin vauvailussa --> hääyönä sitten peitot nurkkaan:)

Kertokaapa sitten Santsuli ja Julia, miten testissä käy. Toivon teille plussapuhuria.

Roma, kiitos päivityksistä. Tää kierto on jotenkin vaan hurahtanut ns. ohi...nyt ei ole mitään odotuksia, eikä tuntemuksia. Ei vaan jaksa pettyä taas. Mennään näillä mitä on.

Viikonloppua kaikille, plussailua piinailijoille (ja muillekin).

-tapir-

Vierailija
56/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla testaamatta. Ihan puhdas nega tuli :( mut ehkä vielä hetken elättelen toiveita kun nyt olis oviksesta laskettuna kuitenki vasta rv 3+3-4 suunnilleen..

Ei pitäis säilytellä kaapissa testejä!!

Julialle malttia ja parempaa onnea testailuun :)

ja Romalle onnea ovisplussasta, sehän on jo aina puolivoittoa :)

Vierailija
57/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se tätikin sitten löysi tiensä perille...

Elikkäs kp 1/35

Jos jotain positiivista haluaa löytää ni ainakin nyt oli jo ihan kohtuullinen aika oviksesta menkkojen alkuun että voisi jopa olla mahdollista joskus raskautua :)

toivottavasti muilla on parempaa onnea!!

Vierailija
58/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli: pahoittelut tädistä. Toivotaan että tästä kierrosta tärppää! :)

ON: tänään vielä ovisplussa ja oikeaa puolta alavatsalla vihloo, että eiköhän se ovis tänään tai viimeistään huomenna ole. Tässä kierrossa otan taas Luget käyttöön, saa nähdä minkä oiretulvan ne saa taas aikaiseksi.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
59/118 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tätejen vierailuista :(

Peukkuja muille piinalijoille.

Romalle:onnea matkaa,vaikuttaa hyvälle jo tuo ovistesti.

Juu ei kannata olla varastossa rasjaustestejä koska ne polttelee sielä kaapissa ja on kärsimätön niin tekee hätiköityjä päätöksiä. Katsoin että joillakin nettisaiteilla oli raskaustesti ale. Sain kuitenkin pidettyä itseni kurissa enkä tilannut.

ON: ei mitään uutta,ei tietoakaan tätsykästä :(

Sitä odotellessa.

KP?

Vierailija
60/118 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli........... 2/35.....yk2

Suttu................. 9/28-30.....yk10

Ope81............. 10/28-33.....yk3

Tatjuska.......... 12/26-29.....yk8

Roma.............. 15/26-29.....yk7