kolmosten kesäkuu
Aloitampa uuden pinon kesäkuulle.
Täällä siis piinaviikko menossa, nyt kp 21/24-28..
Mitään oireita tällä hetkellä ei suuntaan eikä toiseen ole. Eilen illalla oli niin menkkamainen olo, että ajattelin, että superlyhyt kierto tulee, mut ei ainakaan vielä tätiä näy...
Toivotaan että kesäkuu toisi tähän pinoon paljon plussia!!
-leja
Kommentit (102)
elikkäs maanantaina lähettiin perheen kesken risteilemään, ja hienosti meni koko reissu! (ja voisin kyl lähtee heti vaikka uudestaan :) )
Menkat ei oo vieläkään alkaneet ja testit näyttää edelleen negaa... Joten täytyy tässä alkaa miettimään, josko sitä varais aikaa gynelle... Arvauskeskukseen en mee...
Mymoosa jokos oot uudestaan testannu? Miltä näytti?
Rusettiinalle sydämelliset onnittelut!!! Ja pienelle tarrasukkia ja paljon!
Venni, joko on ovis ollu? Miltä vaikuttaa?
Leja, tiedän tuon tunteen niin hyvin, kun kaikki ärsyttää ja tuntuu et kaikki muut saavat vauvan/ovat pienen vauvan kanssa... :(
Mites Oonakas sun ovistelut? Saitko jo plussaa testiin?
Ja en minäkään oo mitään miehelle kertonu ovistesteistä saati sit noista r-testeistä... Jotenkin en haluu vaan hälle muodostaa paineita... Riittää ku ittellä on...
Äitykkäisellä on jo np-ultra edessä/taikka menny jo! Vautsi vau! Toivottavasti pieni on oikeassa paikassa ja voi hyvin!
Tervetuloa uusille mukaan!
Koralli, voi pöh!!! Että taas meni noin... Mut josko sit tästä kierrosta ;)
Mä muuten "tilailin" ittelleni yhdeltä hyvältä ystävältäni aikaa vyöhyketerapiaan... Saapa nähä olisko siitä apua... (hän on siis vasta opiskelija, joten saa vähän harjoittelua hän, ja mä pääsen vähän halvemmalla ;) ) Mut vasta ens syksynä meen eka kerraan... Jänskättää jo nyt!
No joo, ihan pikasesti vaan piti käydä, heh ihan kuin se olis mulle mahollista ;)
rumpali kp 44/35... (miten noita päiviä on voinu tulla jo noin paljon!!! vissiin jäi sit "tässä" kierrossa väliin menkat... No, josko sit kolmen-neljän viikon päästä tulis... jotta pääsis kuumeileen kunnolla, taas... ;) )
Luin noita toukokuun juttuja ja teitä onkin tosi paljon mukana! Me ollaan myös aloitettu kolmosesta haaveilu ja reilun viikon päästä ollaan ehkä vähän viisaampia;) Meillä on kaksi lasta, 6- ja 2-vuotias, joten yksi mahtuisi vielä hyvin porukkaan. Ikää mulla on jo 36, joten vähän jännittää miten tässä käy. Edellistäkin yritettiin reilusti yli vuoden päivät. No, päätettiin kuitenkin miehen kanssa olla stressaamatta asiasta, tulee, jos on tullakseen. Hyvä näinkin! Nyt 20/27 yk1
Joo testit näyttää vain negaa.. suunta jo uuteen kiertoon, eiköhän tuo vuoto huomenna ala.
Ei tainnut nää nippailut olla iloisia nippailuja, kainalot/rinnan sivutkin taitaa johtua vain jostain muusta.
kp 28/28 dpo13
En uskalla vielä tuonne odotuspuolelle siirtyä, ehkäpä ensi viikolla... Tänään ajattelin ultran varata.
Oireita on ilmestynt muutamia lisää: metallin maku suussa, hillitön väsymys ja ajoittain etova olo. Töissäolo ei maistu yhtään, surffailen vaan vauvasivuilla ja haaveilen vauvoista. Ehkäpä tämä alkuhuuma tasoittuu jossain vaiheessa.
Tsemppiä muille yritykseen ja onnittelut muillekin plussanneille!
Rusettiina, Rv 4+2
Täällä taitaa täti kolkutella ovelle:(. Eilen illalla järkyttäviä alavatsa kouristuksia ja veristä tuhrua tuli. Nyt sit taas ei tunnu missään, eikä mitään vuotoja näy eikä kuulu... mut eiköhän se täti tos viikonlopun aikana taas tule.. Plääh, pitäs vissiin lopettaa tuo oman kropan tutkailu kokonaan, sekin on niin stressaavaa!
rusettiina: toivottavasti saisit pian seuraa...halukkaita ois paljonkin:)
-leja kp 23/24-28 yk2
Koralli: Pahoittelut!! :(
Mymoosa: Mikä on tilanne?
Olen ollut tässä flunssassa jo muutaman päivän. Tiistaina kävin lääkärissä kun oli kova kurkkukipu ja tulehdushan siellä oli. Sitten tuli heti perään flunssa ja on ollut myös muutaman päivän korvat lukossa,nyt enää vasen korva j asuhisee jatkuvasti (tinnitusta?). Täytyy käydä ensi viikolla uudestaan lääkärissä jos ei tämä helpota, siis ettei ole korvatulehdusta.
Huomenna on yhdet yo-juhlat, kaipa niissä täytyy yrittää piipahtaa.
Plussaa on varmaan turha odottaa kun on pitänyt syödä niin paljon särkylääkkeitä. Eikä nuo simpat taida kolmea jaksaa sinnitellä. :( No, kesälomalla sitten paremmalla onnella. Ja ensi viikon puolivälissä pitäisi tädin saapua.
Hyvää viikonloppua! :)
Kp 23 tai 24/n.27
Meillä siis lapset 5 ja 3v.
Kolmatta jo odotin,mutta
(keskeytyneen)keskenmenon (viime sunnuntaina oli kaavinta) vuoksi nyt sitten taas kuumeillaan.
Tässä kait pitäisi yhdet menkat oottaa ennen kuin saisi alkaa yrittämään. Onko kenelläkään tietoa onko tuolle suositukselle jokin ihan "oikea" syy vai onko se vain sen kannalta että olisi helpompi tietää milloin raskaus on alkanut?
Noita kahta olemassa olevaa lasta ollaan kumpaakin tehty pitkälle toistavuotta ja nyt tämä raskaus alkoi toisesta kierrosta, saa nyt nähdä sitten kuinka kauan taas menee raskautumiseen, minun tuurillani kauan!
Jeps, eli täällä mennään nyt kp 3/28, eli yk5 pamahti käyntiin torstai iltana, mutta kunnon vuotoa vasta perjantaina.
Tuossa parin viikon sisään meen kontrollipapaan niin ois tarkoitus samalla jutella tästä yrittämisestä ja painosta ym.
Pahoittelut tädistä mymoosa. :(
Täällä jo kp 7. Viikko oli yhtä synkistelyä tuon varhaisen km jälkeen, mutta nyt alkaa elämä taas voittaa.
Keskiviikoksi varasin gynen. Saa tarkistaa, tyhjenikö kohtu kunnolla. Kysyn lugesteroneja avuksi tiputteluun, ne vois auttaa kiinnittymisessä myös, jos siinä on ongelmaa. Clomeja tuskin saan vielä.
Tervetuloa mukaan uudet! Ja pahoittelut keskenmenosta mmimma! =( Oliko sulla jo raskaus kuinka pitkällä? Alkuraskauden keskenmenossa ei tartte odotella menkkoja, mut jos ehti jo vähän pitemmälle, niin kyllähän ne sanoo just, että pitäs ainakin yhdet menkat odottaa. Mut toisaalta jotkut sanoo, että jos ei kohtu ole valmis, niin ei se raskaus kumminkaan sitten ala. Ehkä mä kumminkin ne yhdet menkat odottaisin, jos oikein kaavintaan jouduit. Toivotaan, että tärppää sitten pian uudestaan!
Täti-punainen saapui kylään... Nyt on mieli kyllä ihan maassa. Jospa tämä taas tästä iloksi muuttuu..
Mymoosalle myös pahoittelut tädistä!
-leja kp1/24-28 yk3
Oli niin ihana viikonloppu, että olisin voinut jatkaa pidempäänkin - kukapa ei ;). Työt ei juuri nyt voisi vähempää kiinnostaa, mutta kun työpaikalle pääsee niin kiireestä johtuen päivät menee onneksi nopeeta.
Pahoittelut tädistä kaikille joiden luo tämä kutsumatta saapui! Toivotaan parempaa onnea seuraavaan yrityskiertoon.
Tervetuloa uusille Wilpuri ja mmimma... jos oikein muistan ja muutkin tietysti!
Täällä aloin metsästää ovista ti kp13, jolloin mahdollisesti plussa (nää liuskatestit oli mulle jo kuopusta yrittäessä hieman hepreaa... ja silti ostin taas...höh ja pöh) ke unohdin testata :( ja to-la ei mitään merkkejä. Testissä tosin lukee, että paras aika testata 10-20... Itse päätin testata aamupissasta. CB:n ovistesti on sekin odottamssa, mutta vielä ensi kierrossa kokeilen näillä liuskoilla, jos nyt ei onnistu. Jos onnistuu niin silloin ti peittojen heiluttelulla onnisti :)
Onnituin tuhoamaan kaikki kalenterimerkinnät kännykästäni ja nyt en tahdo muistaa kiertoja yms.
Sukulaisten ja kavereiden synttäritiedot meni siinä samalla, mutta onneksi on fb.
Kuitenkin vielä tällä hetkellä toivossa, että nyt olisi tärpännyt. Jo nyt liivit kun ottaa pois niin aristaa poikkeuksellisen paljon rintoja, mikä on perin ennen kuulumatonta.
Mukavaa alkanutta viikoa ja lämpimiä päiviä toivoen!
OonaKas kp19/28-30? yk3
Täällä taas aika kylmää, tulisipa jo lämmintä!
Korallille onnea uuteen yritykseen, tuo on kyllä raskasta. Hyvä, että käyt sillä gynellä.
Rumpali, sun päivät kyllä tosi pitkät? eihän vaan voi olla...
Omaa napaa: koitin nyt ekaa kertaa tässä kierrossa noita liuskatestejä, ehkä samoja kuin Oonakas, ainakin aikasuositus oli sama. Mutta ei ole tullut kuin haaleita ja tosi haaleita raitoja. Onkohan niin, ettei ole ovista ollenkaan...? ärsyttävää. Ainakin kp 15 ja kp 17 tuli varmuuden vuoksi heiluteltua. voihan stressi...
Muuten tässä jo lomaa odotellessa, että ehkä se antaa vähän muuta mietittävää.
-Venni kp20/31 yk 5
on tulossa tännekin kylään, eli ei tullut meille pikkukolmosta ainkaan tästä kierrosta. Tuhruttelu alkoi tänään, joten huomenna varmaan kunnolla sitten. No, tää oli vasta eka yk, joten ei vielä hätää. Edellistä kyllä tehtiinkin sitten reilu vuosi, joten niin pitkään en haluaisi odottaa...alkaa jo ikääkin tulla...hitaasti mutta varmasti! Tulispa ne vauvatkin yhtä varmasti;)
T. Wilpuri 26/27 yk1(vielä)
Moi, pakko oli vielä palata, kun tikuttelin tuota ovista. Osaatteko ihmiset vastata siihen, että ovistikuissa näkyi viikonloppuna haaleita toisia viivoja, ei mitään vahvaa. Oletin, että ovis vasta tulossa, mutta nyt ei mitään? ei kai se enää ole tulossa, sen jälkeen, kun ollut ihan negaa? jos olisi ollut viikonloppuna, niin ei kyllä kahta raitaa ollut missään vaiheessa tasavahvoina, mutta sentää jotain...
-Venni epätietoisena tikuttelijana
Mä olen myös muutaman kerran tikutellut ovista ja mulle ei ole koskaan tullut vahvaa toista viivaa! Ja raskaaksi olen kuitenkin onnistunut tulemaan, joten mun kokemuksen mukaan haaleakin viiva tarkoittaa sitä, että ovis on tulossa.
Mulla on raskaustestien kanssa vähän sama juttu, viivat on aina tosi haaleita(jos niitä yleensäkään on). Eli luota vaan niihin ekoihin viivoihin, sen jälkeen ei tarvi enää tikutella. Plussatuulia sullekin puhaltelen, minä jään odottamaan seuraavaa kiertoa!
T.Wilpuri
...tuli kamalan hyvä mieli! Toivottavasti siellä pian myös tärppää. Alan olla jo sitä mieltä, että miten ihmeessä olen saanut jo lapsia, kun tämä tuntuu nyt olevan jotain salatiedettä... No jos ovis oli, niin sitten se olisi ainakin hyödynnetty. Olen niin paukapäinen, että piti vielä eilen illalla katsoa, ja niin puhdasta negaa ei varmaan saisi meidän pojiltakaan ;-)
Hmm...pitääköhän siis hieman kuumeilla viikon päästä :-)
-Venni kp 21/31
En mäkään ole saanut noilla raskauskeijun liuskoilla kuin haaleaa viivaa, mutta kun vaihdoin viime kiertoon noihin fertestin liuskoihin niin sieltä se oviskin sitten selvästi tuli esiin. Eli en kyllä luota enää noihin rk:n liuskoihin.
Voihan tietty olla, että on ollut ovikseton kierto.
kp 6/28 yk5
Hei,
Uutena liityn mukaan tähän kanssasisarien joukkoon. Ihana huomata, että muillakin elämä pyörii samojen asioiden ympärillä. Meillä esikoinen 9v ja kuopus 8v, mutta nyt vauvakuumeilu on iskenyt uudestaan! Olin jo ajatellut, että lapsiluku ei enää kasva, mutta niin ne asiat muuttuu... Ei tämä kuumeilu lopu millään :)
Olemme mieheni kanssa keskustelleet kuumeilusta ja hän on ollut asian suhteen hyvin neutraali. Miten saisin hänet innostumaan asiasta enemmän?? Minulla todettu myös PCO, joten raskauden alkakuun saaminen ei onnistu ihan helpolla. Takana yk2 ja kp 19/28-31.
t.Peppiliina
Moi,
vielä pakko kysyä, että olenko täällä vanhimpia kolmoskuumeilijoita..? täytän 35 tänä vuonna.
Peppiliinalle tervetuloa :-) meillä mies on aika neutraali myös, mutta aina välillä, kun tulee puheeksi, niin on hiljaisesti ihan odottavalla kannalla...
¨
Pitää vaihtaa ehkä ovistestit...
-Venni
Aamu alkoi sillä, että meinasin oksentaa.. Hetken jo mietin, että josko ois niitä oireita. Mutta sitten muistin ahtaneeni eilen lasten kanssa leffaherkkuja, joten tais johtua vain siitä.
Nyt on alkanut välillä tuntumaan menkkaoireita ja nippailut jatkuu edelleen.
kp 26/28 dpo11