Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Ja ketuttaa maailman eniten kun enää ei valmisteta verilättyjauhetta. Niistä tuli aivan ihania verilättyjä kun itse paistoi. Ihan toista kun nää paksut eineslätkäkkeet.
Siis sitä suklaajuomaa 2dl tetrassa. Se oli NIIN hyvää!!!!
en YMMÄRRÄ miksi ne on lopetettu! se sininen pussi ei läheskään niin hyvää ole!
Veikalle tuli. siinä oli niitä koottavia esineitä. Jonkun narulla pyöräilevän apinan muistan ja sukellusveneen johon laitettiin sisään jotain hedelmäsuolaa (vai mitähän se oli...)
Lapset ei ymmärtäneet mun intoa kun löysin purkkaa kioskilta, mutta kun se ei olekaan mitä tahansa purkkaa!!!
Lapset ei ymmärtäneet mun intoa kun löysin purkkaa kioskilta, mutta kun se ei olekaan mitä tahansa purkkaa!!!
kanssa niitä asterix jäätelötuutteja, joissa oli se kiva hahmo tikku, sit ne plutokarkkilaatikot oli ihania, niissä oli koirien keräilykuvia takana, ja mulla oli sellanen plutokirja, johon sai liimata niitä kuvia. vohvelipussit oli myös ihania, nehän olivat kuin jotain sekundapusseja. Kastehelmishampoo tuo mieleen kesäisen mökkisaunan. Olvilla oli niitä ihania ZOOlimppareita niissä pikkupulloissa, jotka sai ilman avaajaa auki. Niistä tulee mieleen aina lapsuuden saunaillat, kun limua ostettiin yleensä vain saunapäivinä.. :) Niissä oli erilaisia eläimiä etiketeissä.
Joku kaipaili apteekin salmiakkijauhoa, minäkin oon fani.
Vaan tein tänään ihanan löydön Makuunissa- siellä myydään HOCKEY PULVERI-nimistä ihan kelvollista salmarijauhoa- vähänkö se teini-ikäinen myyjä kattoi pitkään kun ostin heti 10 purkillista:o) (olen 30v)
Niitä oli kaupoissa joskus 70-luvun lopussa...
Valitettavasti en enää muista niiden valmistajaa, mutta täydellisen vanilijavohvelin metsästys jatkuu edelleen...
- Tuttelit tetrassa , ei ollut niin makeita
- Super jäätelö, pinkki, joka rätisi
- Apetit minttusuklaa jäätelö, jossaa suklaahippuja
- Mövenpicin vaniljajäde jossa mansikkasorbettia
- Dracula-tikkarit
- Pina colanda limu
- Uuniomenajugurtti
- Colden cap vanlija päärynä siideri ( Tulisipa lightinä takas)
-Wilhelm sinappi
- 80-luvun kielo- hajuvesi (oli voimakas, mutta niin ihana kielon tuoksu)Voi, muistuu kokoajan lisää kun lukee näitä=)
tahtois tota kielo-hajuvettä!!
Niitä karkkeja oli ainakin 90-luvulla ja ne ei ole niitä samoja, mitä nykyisin myydään. Ne on ollu parhaita karkkeja, mitä oon ikinä syöny.
Sellaisia hedelmä karkki "pötköjä" oli, kun suuret seikkailijat, black pete, hopea toffee, ruuti bubbis, ja sitten oli jotain ihani nelismallisia purkkia, makuina mansikka, salmiakki, omena ja suklaa...Muffelit olivat kans hyviä...ja marilyn suklaapatukka...sisällä vadelmaa nam!!
Asterix jààtelò ja pink-jätski (vaaleanpunainen kitaranmuotoinen, jossa " siriseviä" rakeita päällä.
Schweppes Colaa (sini-puna-valkoinen etiketti) ja Karkkipusseista sai pahvipurkeissa numeroiden muotoisia hedelmäkarkkeja!
Hurmaava-sarjan jäätelöistä kahvi. Sai muutama vuosi sitten isoissa purkeissa (puoli litraa?) ja senkin jälkeen vielä pienissä pikareissa. Nyt en ole useampaan vuoteen nähnyt tuota makua enää missään.
Sillä ruoka valmistui ennätysajassa!
Myös Pluto-namit olivat HYVIÄ!