Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Tää on Pastirolpäivä, päivä joka muistetaan ;)
mikään muu dödö ei kuivu heti. piti myös hienhajun pois täysin eikä muutenkaan haissut miltään. oli mahtavaa mut lopetettiin jotain vuosi sitten. nytkin myyvät jotain crystalia mut ei ole samaa eikä siinä edes luvata kuivumista. en käytä nyt sit mitään dödöä enää kun tuo lopetettiin. en kestä märkiä kainaloita. kalliit merkkidödöt on kaikkista huonompia.
woodbeckeriä(?)ja sitten codea,oli kolmea eri makua,vastaiskohan vähä niinku lonkeroa...vihreä pullo oli jossa iso viivakoodi etikettinä...jenga jäätelökin oli hyvää,sit salmiakki ja sitruunapommit,ja just tuo ruutipurkka...
noita fazerin salmiakinmuotoisia salmiakkeja
tuli koko ketjua lukematta (oli niin kauheen pitkä =D ) mieleen joku vanukas, tais olla Susetten vanilja tms. En oo nähny sitä sitte lapsuuden... ja Arabian Uhtua -astiasarja.
Taas tänään olisin kaivannut vanhaa kunnon minttukaakaojauhetta... No, tuttuun Dumleen oli tyytyminen. :-/ Hyvää sekin on, mutta...
Valion uuniomenaa saa ainakin Ruotsista.
banaanileivokset
lihapiirakat
bebe-leivos
lämpimät leivät
... ai miten niin olin joka kesä kahvilassa töissä :)
minäkin kaipailen ja niitä Marie-keksejä, joissa oli täytettä välissä.
Hei te Fami-suklaata kaipailleet, sitä on taas myynnissä. Ainakin tänään Alepassa.
http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/tuotetiedot/fi/index.jsp?produ…
Fami patukoita saa taas kaupoista.
- Pirkan rommileivoskeksit takas ja heti!!!! Mä niin kaipaan niitä....
- Pastirol- askit
- Golden Capin rasberry twist, oli niin hyvää!!! Mä en ikinä juonu mitään muuta (siis muuta alkoholipitoista juomaa), ja olin ihan pulassa kun lopetettiin.
- Metsätähti jogurttia toivoisin minäkin
- Ingmanilla oli jotain jäätelöpuikkoja missä oli valkoisessa kuorrutteessa erivärisiä rakeita, olisko ollu Cindy tai jotain?
- Smartin anis -tupakka. Sitä tuli polteltua bilettäessä
- Punamustat hiusvärit! Ei ole sellaista kunnollista punamustaa väriä enää yhdelläkään valmistajalla. Livellä on joku, mutta lopputulos ei ole ollenkaan sama kuin vaik Loreal preferencellä oli.
- Mansikka naminami -vanukas. Siis se missä oli Peppi pupu :)
kaipaili liitulakupusseja. Niitäkin on taas olemassa. NAM!
minä kaipaan pina colada-limpparia ja wiener nougat (?) jäätelöä. Tuutti missä oli suklaanappi keskellä...
Lumenen mustaherukkapäivävoiteen!!! aivan ihana tuote :(
on vähän aika sitten tullu markkinoille ja mies kittaa sitä pullotolkulla.
Taitaa olla Schweppesin tekemää.
kaivanneet sitä tässä ketjussa vuonna 2005 ja 2006, kun tää on kuitenkin aika vanha ketju.
Muistatteko purkkatikkarit? puna-valk raidallinen kääre, punainen ISO tikkari ja sisällä purkka, NAM!
Oikeat vaahtokarkit, joissa sokeripäällinen, myytiin kartion muotoisessa pussissa.
turkinpippuri kepit.
saa noita lakritsiturkinpippureita vieläkin
makuunissa on sellainen karkkiloota missä on kaikkia turkkarin makuja (punaisia, keltaisia jne)
kaupastakin saa sellaisen pussin missä on niitä (tosin yhdessä pussissa aina vain muutamia)
itse kaipaan soleron sitä oranssia jätskiä (sai joskus kakkunakin)
Uudet lautaskoot on aivan typerät :(
Moni kaipaili Famia. Eikös sitä nykyisin taas saa?