Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
ne oli niitä pieniä patukoita, ois voinu olla isona levynä.
juicy fruittia löytyy ärrältä 1¿ hintaa
En jaksanut koko ketjua luke läpi, mutta nopeasti silmäillen en ainakaan nähnyt että joku olisi maininnut näitä mun suosikkeja:
Viri suklaavanukasjauhe,
lisättiin maito ja vatkattiin ihanaksi vaahtomaiseksi vanukkaaksi, voisin maksaa aika paljon jos sen saisi takaisin kauppoihin...huokaus..
Pastirol-pastillit jotka oli päältä kovia ja sisältä pehmeitä, tervan ja salmiakinmakuisia oli ainakin, askeissa
Jolly Rancher- hedelmänamit, myytiin sellaisissa yksittäispakatuissa pötköissä
Sitruunapommi irtarit, kova päällys ja sisällä kirpeää jauhetta...nam
NIIN, ja:
Oletteko muuten panneet merkille että JYMY-salmiakki-irtareiden makua ja koostumusta on menty peukaloimaan- se on suorastaan RIKOLLISTA! PTHYI
HUOKAUS....
johon lisättiin vain liha ja vesi. Oli taivaallisen hyvää!
- apteekin salmiakkijauhe
- Chicago-purkka
- Siesta
- Fami
- suklaanapit
- suklaanekut (ne kartion malliset ihanat)
- minttusuklaavanukas
- Jolla-jäätelö
- ananasmehujää
- luumujogurtti
- Revlonin yksi huulipuna
- Colgate Fresh Confidence Gel -hammastahna
ne oli aivan jumalaisen ihania, joskus 90-luvulla.
Mut täällä kaipaillaan Plop- suklaata.. Sai ärrältä ja oli sellanen lakritsitäytesuklaalevy ja sit oli myös Plop-karkkiaski jossa sellasia mustia suklaatäytteisiä ihania.. nam..
Tarvitsisin kipeästi paukkurakeita. Osaako kukaan neuvoa, mistä niitä löytäisin.
Tuossa viisi vuotta vanhassa viestissä on niitä ostettu Thaimaasta.
Saisikohan tuon viestin kirjoittajaan yhteyden.
Paukuttaja
Se oli meidän perheen vakiopikaruoka. Valmistus lopetettiin ilmeisesti pari vuotta sitten.
Olenko eka, joka mainitsee ne ananaksen makuiset pyöreät karkit, joita myytiin sellaisissa litteissä peltirasioissa? KAIPAAN!
Oon ko tosiaan jo näin vanha... Apua! :)
Lovea oli myynnissä vuosituhannen alussa. Oli tosi ihanaa!
Muistaakohan kukaan? Älyttömän hyviä, kolmion muotoisia missä oli reikiä. Taisivat olla Estrellan. Epäreilua ettei niitä enää saa. Tästä on n. 10 vuotta kun niitä oli.
Raksui suussa =)
Ihana, puhdas mustapippurin maku ilman mitään ylimääräisiä ranskankerman tms. aromeja.
Mäkin haluaisin ehdottomasti sen Metsätähti jogurtin takaisin...lapsena ne oli ihan parhaita...
joita sai joka apteekista. Nythän on vain noita yliopiston apteekin, jotka säilyvät käyttökelpoisina paljon lyhyemmän aikaa.
Luen vasta puoles välis, mut näitä ei vielä ollut.
Maitojäätelöä toin aina kaupasta puol litraa ja se oli hyvää..
kasvonaamio raikasti bailauksen jäljet, mutta nyt tarvittais jotain järeempää.
Mä kaipaan Woodbeckerin Persikka ja vadelma siidereitä. Ne maistuivat ihanalle, ei ole vastaavia enään tarjolla=(
Niitä oli kymmenen vuotta sitten lasipulloissa ja korkin päällä oli foliota, persikassa oranssi ja vadelmassa pinkki... Tekisköhän joku tehdas mulle vanhalla reseptillä ison lastin niitä?=)
sitä alkuperäistä. Nykyään on vain light-versiota.
Macao-kaakao oli huippuhyvää!!! 80-luvulla. NAM!
Sitten sellaisen jäätelöpuikon, jossa päällä olisi kokiksen makuista mehujäätä ja sisällä muistaakseni ananaskermajäätelöä. en muista nimeä.
onhan niitä siinä sekotuksessa, mut haluisin sen pussin missä oli vain niitä.