Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
toffee Puffettia kaipailen. Nykyisessä on kaakaokeksi, ennen oli vaalea...
ingmanilla oli simpson jäätelö, sitä tuli yhtenä kesänä syötyä laatikko tolkulla kun perhetuttu oli kyseisessä firmassa töissä :)
Ja sitten se aprikoosi rahkavaahto(nykyisin tarjolla vain mansikka ja uus maku hedelmä)
paljon täällä on kaikkia ihania jo unohduksiin painuneitakin tuotteita mainittu, mietityttää vaan, että vieläköhän ne maistuis yhtä hyvälle vai onkohan lapsen suussa kaikki maistunu astetta paremmalle ja siten aika kullannu muistot? :D
vanhat oikeat tervapastirolit...niitä jos saisin, en muuta pyytäisi:)
Muistaako kukaan semmoista vadelmamehujäätä, jonka sisällä oli jotakin löllöä? Saattoi olla Roger Rabbit tms. Se oli hyvää!
Samaten se sammakkomehujää missä oli jäätelöä sisällä.
Ai, ja Stimorol!
sellainen kingiksen kokoinen puikko suklaajädeä ja joukossa kirsikan paloja. 80-luvulla muistan usein syöneeni.
Ruutibubbis oli niin hyvää sit oli joku black pete laku ja turkinpippuri tanko mikä oli kovaa..
Mac mehujää myös in pienenä.
Muistiin jääny myös purkkatikkari sellane pinkin värinen.
Sit oli sellane jätski mitä työnnettii putkilosta ulos alhaalta oli tosi hyvää.
pallojuustoa, jossa oli semmonen punanen kääre. Ja sit body shopin brasilian pähkinä vartalovoita, jonka tekeminen lopetettiin pari vuotta sitte..
Näitä oli ainakin vielä vuonna 2000 kun odotin esikoistani, ostin paketin joka neuvolakäynnin jälkeen.
Knorrin Carliccio, valkosipulista pastakastikejauhetta. Olen tosin opetellut tekemään lähes korvaavan makuista itse.
Iines-mehujäätä
sorbusta :)
vielä pari vuotta sitten sitä oli =D
Niissä oli ainaki pähkinöitä...nam....
kuka nostaa vielä vanhempia avauksia?
black pete, raketti-jäätelö, kovat paperilliset hedelmäkarkit (läpinäkyvä paperi jossa oli värikkäitä palloja)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:15"]
black pete, raketti-jäätelö, kovat paperilliset hedelmäkarkit (läpinäkyvä paperi jossa oli värikkäitä palloja)
[/quote]Mun ensimmäisiä muistikuvia lapsuuteen ja makeisiin liittyen on juuri nuo läpinäkyvässä pallokuvioisessa kääreessä olleet namit. Niitä muistaakseni irrallisina myytiin. :)
Asterix-jäätelö, päärynänmakuinen. Asterix-tikku.
Upcider Mambo takaisin hyllylle pliis :)
T: 11cm mies