Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Se tikkujäätelö jossa on päällinen suussa sulavaa ja paukahtelevaa karkkia, vaikea kuvailla.
onpas palon vastauksia,,
mulla haikeana muistoissa gingered battery, ja metsätähti mansikkajugurtti
Vierailija kirjoitti:
STIMOROLLIA...aah
Joo! Ja punainen PK!
Elannon lihapiirakat! Pakattu kaksi yhteen läpinäkyvään pakettiin. Piirakoiden toisen pitkän sivun reuna oli ”pyöristettyä sahalaita” kuviota.
Borden pikakaakao. Siinä oli niin paljon rautaa, että sen pystyi jopa juodessa maistamaan. 70-luvulla elintarvikkeissa jostain syystä ilmoitettiin myös se, paljonko ne sisältävät rautaa.
Mansikka popgornit takas ja sukla
Tavalliset juustot! Ei siis näitä laktoosittomia joita kaikki nykyään tuntuu olevan.
Elannon nelikulmaiset lihapiirakat. Ne pienet, mitä oli 2 kpl per paketti.
Ainakin S-marketeissa oli hyvä juustokeitto tumman(?) oranssissa pahvipakkauksessa.
Mövenpick hasselpähkinä-suklaa -jäätelö. Parasta jäätelöä, mitä ikinä on tehty.
🇺🇦🇮🇱
Haluaisin kaikki 80-luvun autot uudelleen valmistukseen että niitä saisi ostaa nyt uutena. Parhaita autoja koskaan tavallisen ihmisen ylläpidettäväksi, yksinkertaisia korjata tarvittaessa itse eikä tarvitse viedä marmoripalatsiin saamaan kallista valohoitoa seisoessaan tietokoneen vieressä.
Saarioisten kasvis roiskeläppä pizza jossa oli herkkusieniä ja homejuustoa. Elin näillä nuorena kun valmisruokina ei saanut mitään lihatonta.
Nintendo DS ja sen pelit ja gameboy advance sp -pelit myös.
Mobira Cityman