Mieheni "pakottaa"/ vaatii minulta "korvikeseksiä"
eli jos mua ei paneta niin mun pitää ottaa suihin tai "auttaa kädellä" tms joka ilta...
Tai vaatii että mun on oltava vieressä kun hän runkuttelee...
Minä en oikeen siitä tykkää ja olen asiasta sadat kerrat sanonut, aina tulee vastaus että ihme juttu kun ennen oot tykännyt... todellisuudessa en ole koskaan tykännyt vaan tehnyt sitä vain siksi että pääsen itse helpommalla ja ei tule sitten mitään riitaa...
Minä en tiedä mikä minun haluihin on mennyt kun en enää nykyään ahlua niin kuin ennen ja sitäkään mies ei käsitä.
En vaan jaksa enää tällästä, toisaalta hyvä että mies ei lyö eikä ryyppää, että ehkiä ennmmin kestän tämän mut silti tuntuu niin ällöttävältä!
Kommentit (70)
ja ei, tämä ei ole provo!!!
Asiasta keskusteltu ja tästä lähin en aio "auttaa" joka ilta, ehkä kerran kaks viikossa.
Eniten mua rassaa se että mies ei auta mua kuitenkaan missään! Aina saan huutaa ja vaatia ja kiljua että hänkin tekisi jotain ja kuitenkin mun täytyy suostua tähän, tai ei tarvii, mutta kun en jaksa sitä tappelua ja mököttämistä... Välillä mies on jopa pelottava ja kovakourainen kun oikein puutteessa.
Sen verran siitä seksiriippuvuudesta että vaikka oltas just harrastettu seksiä niin saattaa runkata vielä senkin jälkeen...
Joo tuntuu kyllä oikeen kivalta ja ylistävltä, niin hyvin hänet siis tyydytän...
Hän pystyisi paneksimaan vaikka koko yön niin että laukee monta kertaa, minä en.
Mutta toivotaan että tää nyt alkais mennä paremmin.
AP
ja ei, tämä ei ole provo!!!
Asiasta keskusteltu ja tästä lähin en aio "auttaa" joka ilta, ehkä kerran kaks viikossa.
Eniten mua rassaa se että mies ei auta mua kuitenkaan missään! Aina saan huutaa ja vaatia ja kiljua että hänkin tekisi jotain ja kuitenkin mun täytyy suostua tähän, tai ei tarvii, mutta kun en jaksa sitä tappelua ja mököttämistä... Välillä mies on jopa pelottava ja kovakourainen kun oikein puutteessa.Sen verran siitä seksiriippuvuudesta että vaikka oltas just harrastettu seksiä niin saattaa runkata vielä senkin jälkeen...
Joo tuntuu kyllä oikeen kivalta ja ylistävltä, niin hyvin hänet siis tyydytän...
Hän pystyisi paneksimaan vaikka koko yön niin että laukee monta kertaa, minä en.Mutta toivotaan että tää nyt alkais mennä paremmin.
AP
ottamatta kantaa AP:n tyydytystaitoihin sen kummemmin niin kyllä mun vaimolla meni yli 8 vuotta tajuta että seksi ei todellakaan miehen kohalla pääty ejakulaatioon vaan sitä saattaa tehdä mieli vaikka hömpsäyttää uudestaan.
Ei se kyllä vieläkään sitä tajua vaikka siitä on puhuttu ja todisteitakin esitetty.
No tere naiset. Mulla on vaimo raskaana ja muutama muu muksu meillä onkin valmiina jo huutamassa arjessa.
---
En ole hoidellut itseäni vuosikausiin koska koen sen alentavaksi mutta nyt olen alkanut senkin jotta olo helpottaisi.
Kuka mies muka on "hoitelematta itseään" vuosikaudet tai että kokee sen kauhean alentavaksi? ;D
Not. Sellainen joka on ollut hyvässä saannissa kiinne nämä vuodet.
Ap, kuten minäkin harrastamme seksiä 1-2 kertaa viikossa. Onko se pihtaamista tai selibaatissa eloa? Eikö se jo ole kompromissien tekoa, että harrastaa kaksi kertaa viikossa seksiä vaikkei periaatteessa huvita? Ongelma vain on se, että miestä panettaisi joka päivä ja jos en halua, niin hän suuttumalla, haukumalla ja olemalla erittäin epämiellyttävä "pakottaa" osallistumaan tumputtamiseen tai muuhun vastaavaan .
Ap, kuten minäkin harrastamme seksiä 1-2 kertaa viikossa. Onko se pihtaamista tai selibaatissa eloa? Eikö se jo ole kompromissien tekoa, että harrastaa kaksi kertaa viikossa seksiä vaikkei periaatteessa huvita? Ongelma vain on se, että miestä panettaisi joka päivä ja jos en halua, niin hän suuttumalla, haukumalla ja olemalla erittäin epämiellyttävä "pakottaa" osallistumaan tumputtamiseen tai muuhun vastaavaan .
Onko se sinusta kompromissi että se kerran viikkoon harrastat miehesi kanssa seksiä? Tuletko mielestäsi puoleen väliin vastaan tässä asiassa?
Ei mun mielestä kuitenkaan näissä asioissa lasketa mitään karuja "mä haluaisin kerran kuukauteen joten puoliväli mulle on kerran kahteen viikkoon" niinkun mulla vaimo yrittää.
Onko se sinusta kompromissi että se kerran viikkoon harrastat miehesi kanssa seksiä? Tuletko mielestäsi puoleen väliin vastaan tässä asiassa?
Ei mun mielestä kuitenkaan näissä asioissa lasketa mitään karuja "mä haluaisin kerran kuukauteen joten puoliväli mulle on kerran kahteen viikkoon" niinkun mulla vaimo yrittää.
ja itse asiassa haluaminenkin on vähän niin ja näin, kun seksiä käytetään aseena ja vallan jatkokappaleena. Siitä on mennyt maku, se lähes ahdistaa, mutta siitä huolimatta sekstailen 1-2 kertaa viikossa, parisuhteen vuoksi.
minkälainen runkku ap:n mies on jos mielessä ei pyöri kuin paneminen. Mä en kyllä jaksais nylkyttää joka ikinen päivä. Elämässä on paljon muutakin tekemistä kuin paneminen. Ap:n mies kuulostaa seksiriippuvaiselta ja ap itse ihan normaalilta äidiltä! Jos mies lopettais painostamisen niin varmaan rupeis seksikin taas maistumaan. Kuulostaa myös siltä että mies on ihan paska sängyssä jos ei naista edes märäks saa. Ja törkeetä survoa vaan menemään jos huomaa et toinen on ihan kuiva!
No tere naiset. Mulla on vaimo raskaana ja muutama muu muksu meillä onkin valmiina jo huutamassa arjessa. Seksihän meillä on ongelma tai lähinnä sen puute. On nyt ollu jo muutaman kuukauden oksennus/himot poissa vaihe meneillään ja täysin seksittömänä ollaan vedetty. Yritän ymmärtää, olen hieronut, tuonut syötävää sänkyyn ja lämmitellyt kauratyynyä, möyhinyt tyynyä, rapsutellut, jne yms päivisin ja öisin. Ei se mulle ole mikään ongelma eikä se nyt sinällään ole mulle mikään "tällä ostan seksiä" -tekokaan. En ole hoidellut itseäni vuosikausiin koska koen sen alentavaksi mutta nyt olen alkanut senkin jotta olo helpottaisi. Tämä tietysti heijastuu arkeen ja jotain pientä masennuksen tynkää tai enemmänkin elämän ilon puuttumista se on aiheuttanut. Ainakin ystävät ovat huomautelleet etten ole enään samanlainen kuin aikaisemmin.
Mukava ja hyvä perheenisä olen siis kaikin puolin mutta en oikein tiedä että mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä seksittömänä? Onko oikea linjaus nyt sitten se että istun käsien päällä ja odottelen että muijalla alkaa kiinnostus heräämään? Entä jos en pysty? Kuitenkin täydet kassit aiheuttaa ihan oikeaa fyysistä kipua ja sellasta tunnetta kuin koko lantio menisi solmuun.
Vaimo ehdotti että etin ittelleni seksisuhteen mutta en minä harrasta seksiä kuin sellaisten ihmisten kanssa kenestä välitän erittäin paljon ja sellasia mulla ei ole kuin muutama (ja niiden kanssa ei sekstailla). Enkä minä seksisuhdetta edes aio hankkia.
Tiedän olevani inhottava koska otan puheeksi parikin kertaa viikossa seksittömyyden ja muutenkin yritän avoimesti puhua vaimon passiivisuudesta seksin saralla vaikka tiedän että se on enemmän tai vähemmän tabu-keskustelunaihe ylipäänsä. Ei se kyllä muutukaan jos vain hiljaa kattelen on mun mielipide.