Mieheni "pakottaa"/ vaatii minulta "korvikeseksiä"
eli jos mua ei paneta niin mun pitää ottaa suihin tai "auttaa kädellä" tms joka ilta...
Tai vaatii että mun on oltava vieressä kun hän runkuttelee...
Minä en oikeen siitä tykkää ja olen asiasta sadat kerrat sanonut, aina tulee vastaus että ihme juttu kun ennen oot tykännyt... todellisuudessa en ole koskaan tykännyt vaan tehnyt sitä vain siksi että pääsen itse helpommalla ja ei tule sitten mitään riitaa...
Minä en tiedä mikä minun haluihin on mennyt kun en enää nykyään ahlua niin kuin ennen ja sitäkään mies ei käsitä.
En vaan jaksa enää tällästä, toisaalta hyvä että mies ei lyö eikä ryyppää, että ehkiä ennmmin kestän tämän mut silti tuntuu niin ällöttävältä!
Kommentit (70)
pakottaa eikä painostaa...
Mieheni on seksiriippuvainen ja tietää sen kyllä itsekin, jälkeenpäin aina katuu jos huomaa etten ole itse tilanteesta nauttinut.
Rakastan miestäni kuitenkin, ja välillä kyllä itsekin tilanteesta nautin ja joskus käy niin että alkaa itseäkin kiinnostamaan.
PAri kertaa viikossa harrastetaan seksiä se riittää mulle joskus harrastettiin enemmänkin, joka päivä alkuaikoina mutta se on lopahtanut ja mies ei sitä tunnu tajuavan että ei enää kiinnosta koska hänen halut ei ole minnekään hävinnyt.
En tiedä miten sen asian hänelle selittäisin, en minä itsekään tiedä minne ne halut on kadonnut.
Tuntuu vaan että mies ei rakasta mua kun pystyy tekemään tuollasita ja mies taas kuvittelee etten minä rakasta häntä koska mua ei kiinnosta???
Olen kyllä sanonut että sen kun hankkii jonkun panopuun, ei mua haittaa.
mulla oli ihan sitä samaa.Menot jatkui ja yltyi muiksi vaatimuksiksi asteittain.sitten vainoilut ja riidat...Loppuvaiheessa huusi,haukkui ja käytös muuttui ihan sairaaksi.Ettei vaan olis Narsismia ja muita psyykkisiä ongelmia hänellä.Jätä ja lähde pois vielä kun voit!!!! mä tein sen virheen ja katoin pikkasen liian pitkään...
Älä nyt rupea tahdottomaksi panoalustaksi tai menetät viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.
Taitaa olla teillä tosi vakavan keskustelun ja terapian paikka. Rakkaussuhteessa EI painosteta ketään!
ei mies kykene masturboimaan yksinään? Älä suostu jos et halua ja sano se miehelle vaikka kuinka suuttuisi
Jos miehesi on seksiriippuvainen, se on HÄNEN ongelmansa, johon ratkaisu ei ole se, että sinä alistut akteihin, jotka sinua eivät kiinnosta, vaan se, että miehesi hakee apua riippuvuuteensa.
Ja minusta ap on muutenkin aika sekaisin sanoessaan, ettei halua tämän takia erota. Kertoohan tuollainen painostus, vaatiminen ja ajattelumalli muustakin kuin miehesi seksuaalisista haluista. Se kertoo siitä, että hän ei ensinnäkään ole kovin fiksu ja empaattinen, ja toiseksikin ei kunnioita sinua eikä kohtele sinua hyvin eikä tasavertaisesti.
Seksiä ei ole koskaan oikeus VAATIA, eikä seksin suhteen saa painostaa eikä määräillä. Ja paradoksaalisen tilanteesta tekee vielä se, että seksielämänne (pari kertaa viikossa) on kaikilla keskivertomittareilla varsin toimiva ja suhteellisen aktiivinen. Ymmärrän, että parisuhteessa voi ajatutua turhautuneeseen tilaan, jos ei koskaan saa kumppaniltaan seksiä, mutta jos seksiä harrastetaan noinkin usein, on kyseessä tosiaan miehesi puolelta poikkeuksellisen runsaat halut, joihin hän ei voi olettaa eikä odottaa sinun aina mukautuvan.
Ja ennen kaikkea hän ei tietenkään saisi vaatia sinulta mitään tahtosi vastaista! - Uskomatonta, että ap ei näe tässä laajempaa ongelmaa miehen persoonaan ja parisuhteeseen liittyen. Uskomatonta, että kukaan nainen suostuisi mihinkään "korvikeseksitoimiin" kertaakaan, saati sitten säännöllisesti. Ja uskomatonta, että nainen vielä lupailee miehellensä parisuhteen ulkopuolista panopuuta ratkaisuksi miehen omaan ongelmaan ja alistavaan käytökseen.
No, jos suostuu kynnysmatoksi, aina löytyy joku, joka kävelee yli ja pyyhkii jalkansa sinuun.
tosin meillä on seksiä kerran viikossa, mutta pari kertaa viikossa vaatii sitten että kädellä hoidan, tai että minun on oltava siinä vieressä jos hän runkkaa, niin pääsee toisella kädellä puristelemaan minua.
Alkuun myönnyin, sittemmin olen ruvennut laittamaan kampoihin ja koettanut selittää, että pikkulapsiajan väsymyksen ja hektisyyden takia meidän libidot ei nyt just ehkä ihan kohtaa ja että on ihan ok juttu hoitaa välillä ihan itse itsensä. Siitä palkkana on yleensä vähintäänkin mökötys mutta yleensä suuttuminen, minun haukkuminen minun syyttäminen parisuhdeongelmista (mies ei itse anna hellyyttä muuten kuin seksin yhteydessä, koen tämän ogelmaksi mutta miehen mielestä ei ongelmaa ole niin kauan kun saa).
Toisaalta minullakin on kaikki hyvin, mies on ok isä ja mies muuten, mitä nyt pitää omia harrastuksiaan ihan kaiken edellä, mutta niitä onneksi on pari kertaa kuussa vain. Egoistinen on, sen olen tässä pistänyt merkille 10 vuoden yhteiselon jälkeen. Pärjätkää naiset, laittakaa kampoihin!
En ymmärrä yhtään, en sitten ollenkaan, että joku suostuu tuohon.
Noilla miehillä on sairas suhde seksiin ja myös parisuhteeseen eivätkä he kunnioita teitä yhtään.
Olen avaamassa silmiäni monen asian suhteen näin 10 vuoden yhdessä olon jälkeen. Pitää ehkä taivutella mies jonnekin parisuhdeterapeutille tai jotain, sillä minu puheeni ei mene kalloon.
Eikö teillä ole yhtään itsekunnioitusta, jotka alistutte tuollaiseen?
mä en ymmärrä. Onko sulla hormonaalinen ehkäisy käytössä ap?
en tiedä ap:n ikää, mutta jos paikat kipeytyy ja jo sen vuoksi alkaa välttää seksiä niin mikse et tee asialle jotain? eli korjaamalla asian halut paranee ja tuntuu hyvältä? etkä itse halua nauttia? siis lekuriin ja korjaa tilanne ainakin värkin toiminnan osalta, henkinen puoli onkin eri juttu, mutta ainakin fyysisestipitää olla myös kunnossa.. esim limakalvojen kuivuus voi olla syy tai alhainen estrogeenitaso
provo, niin tähänkin pätee sama kuin niin moneen muuhunkin ongelmaanne:
Mitäs jos puhuisitte niiden ukkojenne kanssa ajoissa ja perusteellisesti?
Tero
mä en ymmärrä. Onko sulla hormonaalinen ehkäisy käytössä ap?
mutta siinä vaihessa, kun toinen vuosikaudet pakottaa, vaatii ja kiristää, niin kyllähän siihen seksiin tulee väkisinkin vikaa. Vaikkakin joskus hyvää onkin ja tekee spontaanisti jopa mieli, niin silti pakon alla vuosikausia harrastettu seksi on menettänyt hauskuutensa, sillä sitä käytetään vain vallan välikappaleena.
Meillä on seksiä kerran viikossa. Muina aikoina mieheni tumputtelee, minä en kuitenkaan ole vieressä ihailemassa.
on tämän kaltainen. tekee ihan vastaavia juttuja. Paskat.
samalla siinä tyydyttää itsensä. Miksi sinun pitää olla joka ilta käsilläsi/suullasi itsetyydytystä varten?
Minä ainakin naisena teen juuri noin, kun haluttaa, mutta mies ei ole kotona (hän kyllä olisi aina valmis) tai jos haluan tyydyttää itseni nopeasti itse. En tarvtse itsetyydytykseen ketään vierelle.
Jos ehdottaisit hänelle tätä? Voithan välillä tyydyttä käsin tai suulla, mutta ei sitä koko ajan voi olla toisen "apuvälineenä".
Asiasta kolmanteen...
31:n mielipide oli ihan hyvä, meillä on myös niin että tarpeet pyritään puolin ja toisin tyydyttämään. Mutta ei meillä ole mitään säännöllistä kolmen päivän välein sääntöä.;) Pääosin pyrin löytämään omat haluni yhteiseen seksiin (miehellä ei juurikaan ole haluttomia päiviä), itsetyydytyksen kumpikin hoitaa itse jos kokee tarvetta. Mutta siis ei meilläkään seksillä käydä kauppaa eikä se ole mikään vallankäytön väline kummallakaan.
Hormonaalinen ehkäisy voi muuten viedä haluja ihan kivasti, totesin tämän itse taas kun käytin pari vuotta hormonikierukkaa. Ekan puolen vuoden-vuoden aikana ei vielä ollut ongelmia, mutta sen jälkeen. Menkkoja ei näkynyt ei kuulunut, eikä halujakaan juurikaan. Aika puurtamista oli päästä ns. fiilikseen. Jos hormonikierukasta sanotaan että se on hyvä ehkäisykeino niin onhan se toki superhyvä, kun ei enää seksi käy mielessäkään enää...:( Onneksi moinen vekotin multa poistettiin ja on taas oma itsensä seksuaalisesti. Pillerit voi vaikuttaa samalla tavalla monelle.
Sitten jokin minussa kilahti. Mies piti minusta kiinni ja vaati että pyllistän hänelle samalla kun hän masturboi. Otin herätyskellon ja paiskasin sen hänen poskea vasten.
Kello alkoi pirisemään ja mieskin heräsi horteestaan. Huusin hänelle samalla että minä en ole mikään helvetin pumpattava barbi!
Hän pyysi anteeksi ja kertoi lähtevänsä iltalenkille tuulettamaan päätänsä. Myöhemmin hän kertoi säikähtäneensä ajatuksia. Hän paljasti ajatelleensa minun raiskaamista ja minä herätin hänet todellisuuteen lyömällä herätyskellon päin poskea.
Miehesi olisi raiskannut sinut.
Sitten jokin minussa kilahti. Mies piti minusta kiinni ja vaati että pyllistän hänelle samalla kun hän masturboi. Otin herätyskellon ja paiskasin sen hänen poskea vasten.
Kello alkoi pirisemään ja mieskin heräsi horteestaan. Huusin hänelle samalla että minä en ole mikään helvetin pumpattava barbi!
Hän pyysi anteeksi ja kertoi lähtevänsä iltalenkille tuulettamaan päätänsä. Myöhemmin hän kertoi säikähtäneensä ajatuksia. Hän paljasti ajatelleensa minun raiskaamista ja minä herätin hänet todellisuuteen lyömällä herätyskellon päin poskea.
Kirjoittamasi voisi olla minun tekstiäni, me vaan ei koskaan olla eksplisiittisesti puhuttu asiasta ja meillä tuo kriittinen väli on ehkä viitisen päivää :D
Minä hoidan mieheni kolmen päivän välein, tavalla tai toisella, joskun pääsen itsekin mukaan ja silloin on tosi kivaa, useimmiten se kuitenkin on vaan tekninen suoritus, vähän niin kuin pyykkien ripustaminen. Eihän se kai kenenkään unelma hommaa ole, mutta tehtävä se on, mutta tulokseksi saa puhtaita ja tuoksuvia vaatteita. Sen takia kannattaa nähdä se vaiva.
Oikeasti, jos miehellä olisi selkävaiva, johon hieronta tepsisi, voisin hieroa sen 15 min muutaman päivän välein, jos hän nätisti pyytäisi tai näyttäisi kärsivältä. Mankumalla, pakottamalla tai kiristämällä jos yrittäisi, sanoisin, että menee hierojalle.
Jos suhteessa muuten on tasa-arvoista, molemmin puolin uhrautuvaa ja muutenkin reilua henkeä, en ymmärrä, miksi seksi pitäisi eristää jostenkin erikoistapaukseksi, jossa vähänkin myönnytyksiä ja omaa mukavuuttaan vastaan tekevä on "huora" tai "alistettu". Jos halut ei mene samaan tahtiin, toinen kärsii. Eikä ole reilua tasata sitä niin, että toinen kärsii vähemmän ja toinen tekee palveluksen silloin tällöin?
Kusipäätä ei kukaan halua passata, se on selvä.
Jos suostutte, niin siinähän suostutte. Sairaalta kyllä kuulostaa tuollainen liitto, ja varmasti vahingoittaa liittoanne.